A "lehet" az fikció. A tény: nincs Lucid a piacon amit meg lehet venni, majd 22-ben. Ebből következik, hogy a minden mit a Lucid-ről írnak még csak elméleti. Majd ha lesz kint 1 millió darab belőle és jönnek az első javítási statisztikák, majd akkor érdemes lesz beszélni arról ami van. De ugye addig a Tesla is fejleszti magát. És nem hinném, hogy 80.000 dollár lenne az a plusz amit írtál. ;)
Mindig amikor valakirol azt mondjak hogy "Tesla gyilkos", arrol kiderul hogy eppenhogy tudja azt amit a Tesla tud, 2x akkora aron, es egyebkent egy ma megvasarolhato Teslaval hasonlitjak mikozben meg kesz sincsennek az autoval...
Hát ez sem fog senkinek kelleni sztem. A gúgli a Lucid-ra 170.000 dodós árat dobott ki míg a Long Rage-re "csak" 91.000-et. Sztem nem éri meg a majd 170.000 dolláros ár azért a nyamvadt 160km-ért... Ezek valamit nagyon benéztek.
Szerintem minden lambó luxusautó. (Nyilván a traktorjaik kivételével.) A sima SUV-juk, az Urus háromszor annyiba kerül, mint egy felextrázott német prémium SUV.
A cikk egy 14 eve alapitott cegrol szol, ami eddig 0 (nulla, azaz zero) autot szallitott le es hivtalosan 2021 tavaszan kezdtek volna el a gyartast. De talan majd jovore.
Egyebkent a cikkben emlitett autonak csak az ara luxus, amugy egy sima elektromos autorol van szo, elvileg jo nagy aksival. A fo tervezojuk a Teslatol ment at es gyakorlatilag a tesla 3-as hajtasrendszere van az uj autoban a tesla S plaid-nel kicsivel nagyobb aksikkal. Ez a ketto igy nagyon hatekony es eleg nagy hatotavot eredmenyez.
Ugye a cikkíró nem arra akar célozni, hogy a hibridhajtású Lambó luxusautó.