Azért arra kíváncsi leszek, hogy az emberek ezt mennyire fogják hagyni. Az államnak sem szabadna. Csak a munkanélküliek számát növelnék. Ezeknek a cégeknek kapásból ki kellene találniuk, hogy mi legyen a sofőrökkel, akik majd elvesztik az állásukat az ilyen járművek miatt. A fejlesztés szép, az irány rossz.
Most sincs elég futár, se taxis, se kamionos. Hiába a magas fizetés, nem jó melók ezek.
Majd visszamennek rendes munkát végezni. Sokan - saját bevallásuk szerint - a kényelem reményében választják a sofőr állást. Autószerelő, asztalos, kőműves stb. Ezekből kellene több.
Erdekes, hogy minel tobb onvezeto rendszer kezd el napi rendszeresseggel mukodni, annal tobb ember hallgat el akik eddig allitottak, hogy nem elerheto ez a technologiai szint. Mint latszik elerheto. Nem tokeletes, de folymatosan fejlodik.
A masik oldal meg aki a fejlett vezetestamogato rendszerekrol hiszi azt, hogy onvezetok es biz olyat az autojara, amire nem kepes. Igazabol egyszeru a helyzet, ha egy auto nem kepes teljes mertekben sofor nelkul kozlekedni (tehat ugy, hogy nem ul senki a jarmuben), akkor nem onvezeto, tehat bekapcsolt rendszer mellett is jo beta tesztelokent az utat (es a szoftvert) kell figyelni (a kormanykereket es a fekpedalt szoritva), ha kepes az onvezetesre, akkor pedig nem szukseges a kormanykerek a jarmube es csak utasok vannak. Atmenet igazabol nincs, meg akkor se ha sok gyarto el akarja hitetni az emberekkel az ellenkezojet, mert a felkesz szoftveruket szeretnek tesztelni.
ps: Amint lesz a nemet autogyaraknak valodi onvezeto szoftveruk meg fog szunni az EU-s onvezeto renszerekre vonatkozo torvenyi korlatozasa, mivel ezeket csak az amerikai es azsiai konkurencia blokkolasara hoztak letre.