Nem értettem, miért küldték vissza Perezt, Wéberék is azon a véleményen voltak, hogy ezeket az ötmásodperceseket nem viszik át másik futamra, de eszerint azért mégis büntetHETŐEK lehettek volna akár, így végül is érthető, hogy ezt nem kockáztatta meg a RB. (meg különben is, dolgozzon meg a lusta mexikói a pénzéért...mondta a háttérben Adolf Marko)
Az igazi baj szerintem az, hogy valakit kipöckölhetsz a futamból, és kapsz egy nevetséges 5 másodperces büntit érte.
Perezen látszik, hogy vége, megtört végül Úthengerstappen mellett, most már annyira görcsöl, hogy hibát hibára halmoz, ezzel együtt is valószínűleg VB 2. lesz. Utoljára szerkesztette: sure, 2023.09.24. 11:11:18
az ilyen abszurd szabályokat kéne kiszurni és modositani , az ilyenek miatt van tulszabályozva és mesterkélté téve a verseny. Még is milyen elönye származna belöle ha nem tölti le azt az 5mp es buntetést ha kiesik a versenyböl , hogy a következö versenyen hátra sorolják miatta?
Eleve azt kéne mérlegelniuk, hogy azzal, hogy a boxbamenet megelözött valkit, azzal mondjuk pár tizedet nyert ,de ha a kerékcsere lassabb akkor máris semmissé tette azt. ott már az 5mp-es buntetés is sokkal több mert a boxba menet 80km/h a sebesség határ . egy hátrasololás meg akár perceket is jelenthet és sok poziciot csak azért mert bennt maradt egy 5mp bunti.
ez hulyeség.
Röhej h ekkora fölénye van a Verstappenek tuti Perez kárára aki egyébként sokat is hibázik az igaz... Jövőre kell csinálni vmit mert ez az F1 nagyon gáz a Merci éra is az volt... Így mindenkiből könnyedén 7-8x vbt csinálnak a hülye szabalyrendszerukkel...
Tehát tényleg a hajlékony szárny szigorítás miatt volt a RB ennyire gyenge Szingapúrban .... ;)
Agresszív Vernek vajon miért engedték el az időmérőn 3 szabálytalanságát is mondva csinált indokokkal? Másokat ilyen esetben rajtbüntetésekkel sújtanák.
Hamilton meg tudta volna csinálni, úgy érzem, jóval gyorsabb volt mint Russel.... Amúgy eg rakas szar volt megint az egész, lassusagi verseny.... :)
Jó verseny volt Sainz ma nagyot ment ahogy Norris is jól bírták idegekkel. Russell peches idén nagyon pedig már 2-3 futam óta Hamilton előtt van legalább is időmérőkön ennek ellenére ez nem az ő éve... Red Bull se taktikazott rosszul
Na, milyen frankó kis verseny tud kerekedni, ha kivesszük a RB-t, de főleg Úthengersteppent :), aki azért annak ellenére, hogy a taktikájukat keresztülhúzta a SC, így is egész jót ment. Ha nincs az a SC, akár dobogóra is feljöhetett volna.
Sainz ma úgy ment, mint a "nagyok", abszolút megérdemelte, maradhatna ez a szoros küzdelem az év végéig, VER tán akkor is VB, ha el se indul már a további versenyeken, de legyen sok ilyen akciódús, szoros futam még idén!
Én Russel győzelemre tippelek. Versenyben jobbak mint a Ferrari... A két Alfa Tauri meg intezi az sc -t két a redbulloknak ! :)
A többit is kihagyhatná, ritka béna pilóta.
Stroll a tegnapi bukás után kihagyja a mai versenyt.
Ejj, nagyon kíváncsi vagyok, mit tud kezdeni a Ferrari ezzel a szendviccsel, Sainznak talán élete kvali köre volt. Csak ne Lökijék ki egymást az első kanyarban. Ha el is megy Max (mert ha túlélik a rajtot és az első kört, szerintem el fog), a 2-3. hely is brilliáns lenne és hátha egy kicsit magukra találnának - mind a pilóták, meg a csapat is.
merci vicceskedik :)
Köszi az infót. De ha így van, akkor ez is akkora igazságtalanság. Hiszen lehet úgy is csinálni ezt, hogy amikor beintik a pirosat, onnantól vonatkozik a piros. Hiszen Perezék most rossz döntést hoztak, de még is vissza tették a döntésük előtti állapotra őket. Ez kicseszés a verseny többi tagjával szemben és igazságtalan is.
A piros zászló beintése előtti utolsó mért szektor állását vették figyelembe. Én sem teljesen értem, hiszen így egy körrel kevesebbet teljesít, mint a mezőny többi része, de valahol még mindig ez a legigazságosabb - ha hatodiknak (vagy rosszabbnak) sorolják, az csúnya szopatás, hiszen "beregadt" a boxba önhibáján kívül, ha meg az utolsó teljesített kör állását érvényesítik, akkor az Alonso felé unfair, hiszen versenyben időközben megelőzte. Utoljára szerkesztette: sure, 2023.08.27. 18:37:39
Tudja valaki, hogy Perez miért kapta vissza a 3. helyét a piros zászló után? Hiszen kiment kereket cserélni és közvetlen utána lett piros zászló. Ha előtte lett volna piros zászló, akkor érhető lenne a dolog, de mivel utána lett, így teljesen érthetetlen számomra.
Perez ügyetlenebb... Nem tudtad? :) Néha napján persze kijön neki minden, de általában véve ügyetlenebb. Főleg az időmérőkön.
Tán csak Pierre-t meg Sergio-t nem ismerném fel, ha nem lenne odaírva. Max meg itt sokkal jobban hasonlít még a faterra, mint most :) Utoljára szerkesztette: sure, 2023.08.24. 17:31:10
Pedig nagyjából arról szól a topik, mennyire szar ez az idei, meg a modern kori F1, ez a mentalitás nyilván nagyobb kapacitást igényel, legalább 3 bitet leköt a folyamatos összehasonlítgatás miatt a múlttal. Utoljára szerkesztette: sure, 2023.08.02. 20:25:38
Oh köszi, jó podcast, nem ismertem őket, Laptimingon szoktam megnézni az összefoglalót, Ground Effectet régebben meg-meghallgattam, de nekem az már sok, túl hosszú és túl részletes, ez még épp jó hosszúságú.
Én se értem azokat, akik folyton azon sírnak, milyen szar, milyen unalmas, bezzegasenna, bezzegalauda, bezzegafangio, ezek miért nézik? (Azon kívül, hogy fikázódhassanak a fórumokon meg a közönségességi médiákokban)
Nem látom ezt. Aki volt kint régebben és most az kb. látja miben van a lényeg. ...és lehet hogy akik jelenleg kimennek a futamokra, azok nem annyira értenek az F1-hez, de azt kell mondjam hogy tapasztalatom szerint akik nem mennek azok se, akkor meg? Ez egy F1 topik és akkora sületlenségeket lehet olvasni hogy ihaj. Gyakorlatilag az igazi F1 rajongó az az aki már 30-40 éve alszik a futamokon.
Jelenleg minden csapat ki tudja termelni a következő évi költségvetést, illetve hasznot termel. Nem véletlenül értékelődtek fel, még két csapat számára nyitottak helyet, és nagyjából ennyi, Andretti nem tudott csapatot vásárolni, de az Alpha Tauri-t sem adták 1milliárd dollárért... A versenyzés minősége az kb. 30-40 éves téma, nehéz az aero tapadás ellen dolgozni hogy a versenyzés minősége javuljon. Az f1 autók időszakos összehasonlításánál valahogy a halálesetek száma sosem téma, pedig érdemes lenne odaírni, mert hozzátartozik. Lehetne könnyebb autó, de akkor triplázódna vagy felette lenne a költség, el lehetne hagyni a biztonsági összetevőket, de akkor jönnek a tragédiák is. laza 30 éve olvasom hogy az F1 milyen jó az alvásra, és hogy miért sz@rabb mint régen. Bezzeg az IC bezzeg a GT bezzeg V8 bezzeg a rally..stb. Az F1 stabil és értékében növekedett, van érdeklődő pálya, csapat, gyártó, és persze helyszíni és tévé előtt ülő néző is. Megőrizte szerepét az autósportban.
Ja, tökéletesen csinált mindent, mint mindig, csak hát mindig azok a fránya körülmények, azok hibáznak. Lágyakon nem küldhették ki, mert hivatalosan (szándékosan) nem deklarálta a versenyirányítás vizesnek a pályát, így a száraz sprintkvalira érvényes szabályok voltak érvényben (Q1 - kemény, Q2 - közepes, Q3 - lágy)
Strollal semmi baj nem volt, nem is ertem milyen agyalagyult kuldte ki KOZEPESEN a vizes palyara ....Lepesben kiment alola a az auto , semmi hibat nem csinalt. Ellenben Russel mehetne a picsaba :) Hamiltonban most benne volt egy elso sor.... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2023.07.29. 14:56:06
Stroll az új Latifi
Mit össze nem találgatnak véberék... Pont ma mentem esőben Spa-ban nagy leszíorítóerővel, a középsőb szektorban szárnyal az autó, a kát másikban mindenki állva hagyott... De szárazon ez a setup használhatatlan, túl lassú...Ha sokat szárad a pálya akkor belebukik a McLaren ...
Én vele voltam ahogy Hulk mellett is... Sőt tovább megyek Ric volt az egyetlen aki Verstappennel versenyben volt és előtte is végzett pontversenyben. Sztem vb alapanyag ugyanúgy ő is ha megkapna a megfelelő technikát. Mai napig nem értem mi történt vele a Mclarennel.