Hallottam Norris rádiózását. Norris rádiózása és lali büntetése újabb bizonyíték arra, hogy űrautó nélkül lali nem tartozik az F1 pilóták élvonalába, már az első körökben sem volt képes a pályán tartani a kocsit. Jó volt hallani, hogy már Toto sem bírta lali "this car is so slow" sírását, és saját maga intette csendre. Nem is egyszer.
(Nem szabad elfelejteni, hogy nem az összes rádiózást játsszák be a futam alatt.)
Az hagyján, hogy szerintem ez a körlevonogatás méltatlan egy f1 versenyhez, de az Aston szerint volt aki véletlenül nem is kapott büntit, pl Norris ... :D
ez igy nagyon nevetséges volt, ezzel a sok pálya elhagyásos buntivel. nem elég sporolos már igy is az egész verseny meg még ez is. Ahogy sokszor mondva volt, tiltsanak be minden ilyen kormányrol meg boxfalrol állitható motor meg automenedzmentet vagy legalább is a pilotára legyen bizva teljesen. A pálya határoknál meg legyen fü vagy kavics ágy legalább 1,5m szélesen, ha valaki szélesre veszi akkor legalább lassuljon vagy csusszon ki ahogy volt ez régebben is, aztán akkor majd nem lesz a taktika része, hogy még belefér 3x hogy szélesre veszem mert igy gyorsabb vagyok és meg tudom akadályozni az elözést is.
ÉS a pálya határ ha a fehér vonal jelzi akkor nem a 4 kerékkel eelhagyást jelenti, hanem ha az iv külsö kereket elhagyják a pályát. Régebben pont azért volt izgalmas egy verseny, mert ilyen aproságok miatt is kieshetett valaki akár az élrol is hogy egy kis kihagyás elméárt féktáv és uszott a levesbe a verseny.
ÉS inkább nézek egy olyan versenyt ahol széthajtják a technikát ,de csak a fele csapat ér célba mint hogy 22 auto vonatozva sporolnak mindenen.
Akkor valszeg még nem hallottad Norris belsőjét, SC után 7 körig jelentette Hamilton-t, amíg a csapat nem szólt hogy elég lesz, mert megkapta Hamilton a büntetést. Miközben meg ha Hamilton belsőjét nézed akkor Perez is simán bünti, és Norris is, közvetlen az előzése után 9-10-s kanyarban is szélesre futott Hamilton előtt, majd még párszor. Nincs gond ezzel a pályaelhagyásos büntivel, ha valóban szenzor alapján büntetnének, de jelentgetések alapján ment az egész, aki mögött nem ment senki az mehetett ahova akart.
Jó kis osztrák hétvége Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2023.07.01. 17:07:28
zindeksz fórum topikja se sokkal jobb, az pörög ugyan, de vagy a '21-es vébé elmázizásán, vagy egyéb évtizedes eseményeken civakodnak - jobb esetben, de nagyrészt 10 hsz-ból 8-9 személyeskedő, trollkodó, esetleg a kettő kombója. Senkiháziak kezében a fórumozás!
egy szar pályán, ami a huplik miatt nem fekündt az RB-nek... amúgy más autó idén még nem nyert versenyt , csak az rb... Nem ekll belenyúlni, hagyni kell fejleszteni a többiekekt...
Már az is segíthetne a bajon, hogy ha már látnánk abból valamit, hogy idén elvileg büntetve, hátráltatva van a RB a tavalyi költségsapka túllépésük miatt. De egyelőre semmilyen hátrány nem látható ez miatt.
Meg még az is segíthetne a bajon, hogy már elkezdenének hátráltató szabályváltoztatásokat létrehozni, ami célirányosan a RB ellen szólna, hasonlóan, mint ahogyan a Mercédesszel tették, amikor ők voltak torony magasan a legjobbak.
Nem fejleszt két autót a Mercedes, fejlesztési irányt váltott. A kicsiknek meg a pénz a nagyokkal ellentétben nem csak az autókra kell, hanem a minden másra, hiába van több szélcsatornaidejük, azt mások szélcsatornáiban töltik magas bérleti összegért, ...nekik magát a szimulátort és a folyamatot is fejleszteni kell. Erről eddig álmodniuk sem lehetett, pusztán a felszínen maradás volt a cél, sokszor előleg felvételével. Jelenleg van felzárkózás, de a költségsapka nem azt jelenti hogy barbatrükk mindenki azonos szinten áll.
amugy a merci nem értem miért panaszkodik, hogy igy lett megemelve a kocsija és láthatová vált az alja, ugyan igy volt a REDBULL-al is ök mégse szoltak, vagy ott lett volna a lehetoség megnézni nekik is , hogy mitöl jobb.
Az csak nekem furcs,a hogy, hogy a költségplafon ellenére, hogy tud a meci 2 autot fejleszteni és tesztelni egy szezonon belül? A kiscsapatok meg szinte az aktuális autojukra nem tudnak fejelsztést hozni vagy ha igen akkor csak az egyik kocsira.
Pedig az volt a terv , hogy igy majd kiegyenlitödik a helyzet és a kicsik is tudnak fejleszteni ezért is van több szimulátor és szélcsatorna idejuk.
Tulajdonképpen mindkét versenyzőket pardesan tönkretették... Ide igazolhatna Hamilton legalább megtudna milyen az igazi szivatas... 2 Mercinek köze nem volt a futamhoz... Alonso viszont elkepeszto. Nagyon passzol hozzá az idei Aston.
Ferrarinál ezt megint úgy elbaltaztak ahogy lehet... Náluk meg idojos sincs? Leclerc ugyanúgy kint maradhatott volna.
A Ferrari már megint elbaxta... Ocon és Hamilton közepes gumin volt kint, lóf*szat kellett lereagálniuk.. Sainz -nak igaza van, tovább kint kellett volna maradni.
Ő is egy Merci - Hamilton rajongó :DDD.Majd hallgasd Mit beszél a versenyen.Amilyen jól indult az elején mint szakértő úgy lett lassan legalja a többi bohóc szakértővel.
Idén már semennyire nemkéne foglalkozniuk a mercikkel.
mondjuk verstappen magának köszönheti a , nem értem miért vette el azonnal, végigmehetettt volna egy biztonsági kört ... Még a hibával együtt is jó lett volna a második sorba szerintem ...
Na ez egy jó időmérő volt kár hogy egy baleset miatt nincs idejük javítani egy piros zászló suttba vágja az egészet... Valamit ki kéne találniuk erre pl mindenki futhat 1 kört idő limit után is... Mert pl ok h Verstappen hibázott és Bottas ki se jött, de tutira javítottak volna.
miért mondja mindig véber, hogy a merci állva marad végsebességben ??? Ham 333 Lec 334 ....