Lehet, hogy valami beégetett billentyűzet kiosztás.
Csináltam egy saját billentyűzetet, amivel a RDFG billentyűket használom, így balra-jobbra van még további billentyűm akármihez. Namost egy rakás játékban vannak előre definiált billentyűk, jellemzően Urneal motoros játékokban, így amikor megnyomok valamit, mert nemtudomén térkép nézetben azt mondja, hogy F az nagyít, akkor egyúttal elkezd lefelé is scrollozni, én meg idegbajt kapok.
Próbáld ki, hogy visszaállítod az WASD-ot, és megnézed, hogy akkor mit csinálnak a nyilak. Ha semmit, és a AD továbbra is forog, nem csak oldalaz, akkor más a gond.
A wasd-on voltak alapból, így át kellett állítgatni. A "left"-re tettem a bal nyilat, a "right"-ra pedig a jobbat, csakhogy simán elfordul a karakterem, nem pedig oldalaz. A többi játéknál ilyesmi nem fordult elő, esetleg az olyan régieknél, mint a Heretic vagy a Wolf3D. Más billentyűt meg nem találtam, amivel oldalra tudna mozogni.
Mindegy, majd valaki közli, akinek megvan. Amúgy meg nem túl fontos, csak egy indie game. Kibírom, ha nem tolhatom, elvégre egy tucat más játék van itt, amibe még alig kezdtem bele.
De ezek csak feltételezések. Arra lennék kíváncsi, hogy ha van oldalazás, hogy kell bekacsolni, mi az a gomb amivel aktiválhatom stb... valami konkrétumot lécci. Mert nekem nem sikerült megtalálni, pedig átnéztem a menüket végig.
2 perc után ment az uninstall. Az egy dolog, hogy nincs benne aim down sight, még megbocsátanám, na de hogy nem lehet oldalra lépni sem, az kiverte a biztosítékot. A bal-jobb nyíl lenyomására csak helyben forogni kezd a kamera, de oldalra lépni egy tapodtat sem lehet. Kérdem: mire való akkor az egér? Nem azzal forgatom a kamerát, a bal-jobb nyíllal meg oldalazok?
Persze, hajlandó vagyok még egy esélyt adni neki, ha valaki kitalálja, mivel lehet oldalazni.
Nem tudom, csak ettől volt egy hosszabb betekintés. Nem tudok angolul, így fingom sem volt miről pofázott. Ha megnézzük valamennyire hasonlít rá, mert ebben voltak ilyen nyomós panelek, meg a fegyók is dettó ugyanazok, csak gagyi kivitelben.
Kösz ezt a videót. nagyon jól szórakoztam. XD
Már nem a játékon, ( Ami egyélbként tényleg érdekesnek tűnik, bár direkt még ez a f@rok is kiemelte hogy nincs köze a DOOM 3-hoz, úgyhogy nem tudom miért ide raktad...XD ) hanem ezen a f@szparaszton aki ezt "bemutatja"...XD Kb. az összes sztereotipiát felvonultatja 15-percen belül, hogy miért is kell ilyen nyomorék "streamer"-nek hívott exchibionista szófosó nyomorultak helyett "no commentary" videókat nézni. ha egy játékot látni akarsz működés közben. ( Tisztelet a nagyon-nagyon kis kivételnek aki nem szerepelni akar, hanem tényleg ismertetni...)
Feszít a székben baszki mint akinek bennt maradt a vállfa, a hangját "Dwayne Johnson"- osra mutálva (hallhatóan nem ez az igazi beszédhangszintje ) egész testtel fordul a kamerába, úgy magyaráz, és ugat, ugat folyamatosan mint a vadászkutya...XD
Már vagy 10-perce ment a játék, de mivel még nem sikerült neki 15-másodperc folyamatos játékmenetet sem produkálnia a sok köszöngetés és "magyarázás" mellett, ( Amiről viszont eddig már ötödjére mondta el hogy mennyire fantasztikus és milyen jól néz ki...XD) elkezdtem beletekerni véletlenszerűen azon röhögve, hogy akárhol állítottam meg, mindíg a kamerába fordulva pózolt, és pofázott játék helyett...XD
Én nem tudom hogy amit ez az alak művel itt az most menőnek számít vagy nem, meg hogy sokan azért nézik ezeket mert fontos nekik az interakció az ilyen bohócokkal, de azt tudom, hogy ez most így egyszer vicces volt, de inkább lőném magam tökön, minthogy ettől az embertől még egy "bemutatót" végignézzek...XD
Van ez az ultimate HD mod a BFG Edition-höz. Király meg minden, csak annyi a probléma, hogy a zseblámpa kurva lassan töltődik vissza. Nem lehetne valahol egy cfg fájlban megbuherálni az értékeket, hogy gyorsabb legyen a feltöltődés? Mondjuk olyan gyors, mint az alap verzióban.
Igen ezzel nekem is volt gondom, hogy nem csak para volt, de amikor már ott volt az ellen, egyszerűen nem lehetett látni a nettó sötétségben. Ennek ellenére szerintem egyedi ez a zseblámpa, vagy fegyver mechanika. Tényleg védtelenebb így a player, ami egy horrornál nem hátrány, mégha elég egykaptafára is készültek a az ilyesztgetések. Ezt tetézte, hogy viszonylag sok katona ellenfél van a hitscan-es gépfegyverekkel. Nem véletlen, hogy az új részre már egyetlen ellenfélnek nincs ilyenje, hanem mindenki "projectile"-okkal támad messziről, amit van esélyed kikerülni. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2016.05.23. 05:52:31
Az én véleményem meg az, hogy szeretek látni. Ha más nem, lenne szórt fény elég ahhoz, hogy legalább egy körvonalat, vagy árnyat lássak, de anno találtam olyan folyosót is, ahol a plafonon volt ugyan egy lámpa, de minden más szó szerint fekete volt. Ez nem paráztatás, hanem nettó g@ciség
nemrég vettem meg a doom3-at, majd pár napra rá a bfg editiont is elkezdtem, összehasonlításképpen.
hú, azért mennyivel másabb így a játék, a flashlight újítása jó, de elvész a varázsa. anno sohasem értettem a ducktape modot sem, de így már tökre oda a para-faktora a játéknak...
Hi! Akit érdekel csatlakozzon! BlackShot Hungary A BalckShot Hungary csoport célja, hogy olyan játékosokat gyűtjsön egy helyre, akik nem használnak semmiféle csalást vagy más egyéb segédprogramot, ami nem a saját tudását tükrözi, hanem a cheat program csinálja helyette!! Nem értem azokat a játékosokat, akik önmagukat álltatják, hogy mennyire jó játékosok, miközben az AIM vagy más programot használják játék közben! Ne csatlakozz, ha csítelsz! Üdv, HUNter A hivatalos oldal: BlackShot regisztráció és letöltés itt!
Elővettem a BFG Editiont és játszanék vele. Ráraktam a magyarítást, de a beszédek feliratai nem jelenik meg. Sajnos a menüben sem találtam rá módot. Valakinek valamit ötlet?
(Anno ha jól emlékszem megjelentek a feliratok beszédek alatt)
Jó sokat hallottam errõl a GMG-rõl, de valahogy sosem éreztem késztetést a regisztrálásra...eddig. :D Azt még mindenképp jó lenne, ha kiérdeklõdné valaki, hogy érvényes-e rá az a -35%. Persze én lehet nem tudok olyat már szerezni.
úgy látom kellõen elmélyültél a részletekbe is... vigyázz rá, hogy a nehogy a felvezetõ jelenetben lévõ katona sorsára juss, akit megszáll a repkedõ tüzes koponya...
igazából legalábbb ezer szörnyet kell levágni a játékban. egy párral kevesebb nem számít
miért kevesek a szörnyek? pl alap doom háromban mielõtt elõször találkoznánk kerubokal elõször ki kell nyitni egy ajtót a számítógép segítségével amint kinyitottuk az ajtót jobb oldalról egy nyíláson keresztül elkezdenek özönleni az impek, bfg-ben ez nincs benne
emlékszem egy másik esetre is, volt egy szûk sötét egyenes zsákutca aminek a végében ott hevert egy minigun + 2 ammobelt hozzá, amint felvettük szintén elkezdtek beözönleni a szörnyek a szûk folyósora és lõhettük is el azt a lõszert amit felvetünk, na bfg-ben ez sincsen benne.
és van még néhány ilyen szörnyritkítás.
eyecandyra is tudok mondani példát. helyszín: pokol jelenet: kör alakú félhomályos szoba közepén egy oszloppal, egy pokol lovag és számos ártatlan lélek kinyírása után a továbbvezetõ ajtó kinyitásakor egy nagy tûzvihar fogad(na) amiben az orrúnk elõtt máris ott vannak a lelkecskék, bfg-ben ez sincs benne
pda: felveszünk egy új pdat szeretnénk elolvasni az új infókat legörgetünk a legaljára a neveknek de hoppá baszhatod mert túlgörgettél és kivág újra a névlista tetejére,emellett a hang és videók play és stop gombjai is eltûntek.
checkpoint mint írtam fölösleges, ott van a gyors mentés vagy a jó öreg esc->save->felülírelözömentés=jónapot rendszer, mellesleg még idegesítõ is a checkpoint mert a drága lelkem pont akkor áll neki menteni mikor az orrom elõtt lévõ ajtón kijön egy archvile
ez így ilyen formában a bfg kiadás (a 2004-es alaphoz képes) hháááát elégé vicc kategória nálam.
Ez úgy hangzik, mint a Hal omentési rednszere. Néha ment 5x, de van hogy elõtte már háromszor jártam végig, de mentett és meghaltam. :S Talán az ellenség eliminálása és a bejárt út alapján ment.
én ma is játszottam vele. a régit végignyomtam legalább 3x, a kieget 2x.
tulajdonképpen nem értem amit leírtál. egyáltalán. semmit. tökéletes a bfg kiadásban minden. a mentés hibátlan, vagy quicksave is, a szörnyek elég erõsek és sokan vannak, nehéz fokozaton kell elkezdeni. eyecandy jelenetekre nem elméxem az alapból mert régen volt, de nem tûnt fel a hiánya
csomó mindent elcsesztek ezzel a bfg kiadással, kezdjük azzal hogy ez az új mentési rendszer egy merõ katasztrófa elvesznek a mentések van amikor nem is menti el a játékot és természetesen nem lehet felülírni az elõzõ mentést sem, aztán vannak a szörnyek amik nincsenek is nagyon mivel csomó helyen kivették a különbözõ szörnyek spawnolását, + egy rakat fasza eyecandy jelenetet is szétbarmoltak.
és még lehetne sorolni a pda-val vagy a teljesen fölösleges checkpoint rend szerel és így tovább tralalalala....
Annyi ammo-t raktak a BFG-be h nem tudom ellövöldözni. :) Veteranon is mindig van plazma ammo dögivel. Gondolom a xbox-os gyerkõcöknek. :)
A lost missions elég rövidke a többit én meg amúgy is végig akartam tolni.
Estét!
Sima steam-es doom 3-am van nem az új BFG-s. Élvezhetetlen 640x480-ba játszani. Peg jól megcsináltam amit itt írtak. Íme a CFG, amit átírtam. Nézzétek rá, hátha elrontottam vmit. 1440x900, 16:10 a monitorom. Köszönöm.
a dishonoredbe azt kibaszta a monit majd restart és újra akkor meg megáll akép és kifagy aztán ets 2 be 5 perc és ugyanez na ekkor már restart nuku 3x csipog holott 1x szokott se kép se semmi aztán blokkoltam majd be youtube zás után megint dishonored de kibasz aztán fürdeni mentem közbe reinstaltam de izé 20 perces moni kikapcs után már megint behalt közbe meg a töltésnél a kép közepén fekete térben villan egy csik
olvastam itt is hozzászólást, és játékismertetõt is. sztem ok nélkül húzzák le, nagyon jó volt újra végigtolni, csak nehéz fokozaton kell játszani, kevés mentéssel...
én a fegyverek új tárkapacitás modját és az állandó zsebilámpamodot használtam amik jók voltak
Melyik mappába kell telepíteni a módokat a játékhoz?
Az eredeti doom 3-hoz milyen jó modok vannak amit érdemes is letölteni?
BYE-BYE Carmack :D
PC humor topikból :D
Most olvastam a pc guruba, hogy nem lehet módokat hozzárakni a játékhoz, úgyhogy nálam megy a kukába, és visszarakom inkább az eredeti verzióját. Bájbáj edítion nálam eddig tartottál.
rossz (megbuherálták a plasma rifle-t, az új zseblámpa pedig kaki)
Nehéz is, meg szerintem szubjektív. Ha neked még nincs meg a Doom3 és lesz akcióba, akkor szerintem megé vagy 5-10 eurót, de többet én se fogok - tudok - adni érte. Én a régi részekkel sose játszottam, plusz most még achik is vannak hozzá. Ez dob rajta. Szerintem sokan azért csalódottak, mert sokat vártak ettõl a kiadástól. De szerintem ez is, akárcsak az ME trilógia azoknak jó, akik számára eddig nem volt elérhetõ (PS3).
na most akkor jó vagy rossz a BGF edition ? nem tudom eldönteni a hozzászólásokból...
Na közben akit érdekel, megoldottam a hányinger elkerülését, a Doom3BFG.exe-hez hozzá kell adni ezt a parancsot hogy +set g_fov 90, és mindjárt original lesz a field of view. :)
amúgy nálatok is olyanok a játék hangjai, mintha rontottak volna a minõségén - az eredeti 2004-eshez képest?
Amúgy módokat lehet hozzá tölteni a doom 2-höz?, ha igen tudtok mondani olyat ami jó is fokozatosan nehezedik, és nagy is?
Az jó remélem szinkronos lesz. Kész a videó a játékból.
Hátha valakit érdekel!Készül az új pályákhoz a magyarítás!
Csak leírtam mennyit ér ez a doom 2-nek meg neki kéne fogni átvinni a doom 3-mas motorra az összes pályáit.
Hát az a plusz pályák is jó rövidek 8 pálya van benne azt kész egy kibaszottul elbaszott játék ez az egész.
Fuu ez borzalom.. valahogy olyan érzésem van játék közben, mintha egy nem létezõ gombbal folyamatosan a zoom funkciót használnám, elszédülök játék közben... inkább Doom 2-zök :D
Egy jelentõsen modifikált,az Infinity Ward által IW engine-re átkeresztelt motorról van szó. Már csak nyomokban lehet benne bármi az ID Tech 3-ból
Ezt már máshol is hallottam, de ez tényleg igaz? A MOH a Quake III ÜBERTools verziójával ment, a COD fejlesztõi a MOH csapatból épültek fel, de hogy a 2007-es COD is azt az engine-t használja...
Ott apont. A Doom3 engine-t alig használta valaki, szemben ugye a zseniális Quake III-mal. Mi több egyiket se az id használta. 2005-ben a Nerve a Resurrection of Evil, 2005 Quake IV Raven, 2006 Prey Human Head, 2007 Quake Wars Splash Damage, 2009 Wolfenstein Lehet az éveket rosszul tudom, de a lényeg hogy tényleg nem sokat használták/licenszelték az engine-t.
Konkrétan a doom 3 óta vannak lejtmenetben, mert azóta nem az övék a legjobb ÉS leggyakrabban használt engine. Érdemes megnézni hány játék jött ki source, v. Unreal enginnel és hány id tech 4-gyel. A rage engine-t már csak stúdión belül használják.
Ha aza ember nem nézi, a re-used helyszínek ,textúrák és beállítások megszokottak. Kérdés az össze hatás milyen, ha valaki elsõre kiszúrja, ott baj van. Hacsak egy ilyen után jut eszébe "jéééé, tényleg" akkor még OK. De lehet az id lejtõn van a Rage óta.