Egyébként tényleg hülyeség errõl vitatkoznunk, ez legalább annyira értelmes beszélgetés, mint amikor a Mátrix elsõ részérõl beszélgetünk, és végül annyi a végsõ érve mindkettõnknek, hogy: "- Á, te teljesen fasz vagy! - Dehogy vagyok fasz, te vagy fasz!" :)
Faszt szép a grafika, ps1-es szintû, a karakterek több poligonból állnak, ennyi. Ennél még a szar ps2 is többet tud.
Könyörgöm, egy játék hosszának mi köze egy történet kidolgozottságához és minõségéhez? Ezek szerint bizonyára a Silent Hill sorozat és a Metal Gear sorozat is rossz történettel rendelkezik, mert mindkettõt végig lehet játszani néhány óra alatt? Ugyan már!
Hi! Ha a ps2met kiakarom tisztítani akkor, hogy csináljam?? Vagy nagyon nem ajánlot szét szedni??? Ahogy elnézztem csavarok nincsenek a ps2-be csak ez a mûanyagborítás!!
"nem eros ez a jatekocska"
De nem a története miatt nem erõs, hanem azért, mert gyenge a grafikája, rossz az irányítása, monoton egy kicsit és nagyon rövid.
Azt már megbeszéltük a múlkor kocsmában, hogy nekem két dolog kell általában egy játékban, történet és hangulat. Ezért nem játszom sokat platformokkal, akció-játékokkal, autóversenyekkel, ilyesmikkel. Elismerem õket, ha jó valamelyik, de nem elégítenek ki annyira. Viszont ha valaminek jó a története, akkor annak a játéknak meg tudom bocsátani az egyéb hiányosságait is.
Ez az én "gyengém". Ennek ellenére ragaszkodom ahhoz - még ha véleményemmel egyedül is maradok -, hogy sok ps2-es csúcsjátékot nálam agyonver a CT3, mert megkaptam tõle azt, amit mástól nem. Történetben pedig stílusában (action-adventure) ott van a legjobbak között - nálam legalábbis biztosan. (azért írtam, hogy stílusában, mert természetesen egy átlagosnál kicsit jobb jrpg odaver neki).
Kérlek szépen a Call Of Duty-ról!!:)))) Szedd le a demo-t nagyon jó... marketing duma:"ha szereted a II.Világháborút és csapatokba vonulni akkor EZ a TE játékod!!":)
A SC egyetlen egy dologban fejlõdött igazán a DC-s verzióhoz képest: ez pedig a grafika. Elég csak megnézni a fegyveres bemutatókat. Ilyen igényes mozgást (meg mósön kepcsört) és animálást... ...hirtelen nem is tudom melyik játék közelítheti meg egyáltalán. Még a Tekken 4 mozgásai sem ilyen élõek (a VF4-é meg még közel sem). Pl. Heihachi (vagy Taki) bemutatója (~szakmai szemmel ;) is zseniális.
igényes prezentáció minden téren, amit egy DVD-re 2003-ban fel lehet sajtolni az rajta volt:) nálam egybõl az MK1 és MK2 hangulat lett urrá...a többi MK igen sablonos volt és jellegtelen karakterek tömkelege...de ez most telitalálat volt boon bácsitól
másik kedvencem a 3d verekdõsjátékok õsatyja (a többit már csak klónnak nevezném: doa,tekken,sc nem volt nekem soha, csak kölcsön) a VF... és ha az EVO valóban a GT-hez hasonlítható ,akkor mindenképpen meg kell lesnem...
Furcsa ezt a mondatot egy Nintendo-fantól hallani Na jó, nem oltalak tovább, befejeztem :)
Tudom én, hogy kicsit réteg-játék lett ez, nem tetszhet mindenkinek. Nekem meglepõen kellemes perceket okozott, és azon ritka pillanatok egyike volt, amikor örültem annak, hogy egy játék rövid (mert a tanulások közti szünetben kellett nyomni valamivel, voltak is rémálmaim rendesen, vagy vizsgáztam bennük, vagy menekültem :))))
nem mondtam hogy rossza sztori, jokat derultem rajta, csak en ennel egy icipitit tobbre vagyom ma mar, a hosszusaga meg egyenesen borzalmas. Ami meg tetszett, amikor megmartoztattak a draga idilli csaladocskat a savashordoban:DDDDDDD )
Meginn alazol?:) 2* vittem vegig, minden szaros jegyzetet elolvastam/meghalgattam nagyfater rovid esszeit. (mer ha mar egyszer ertem vegre akkor mier ne?:) ) Az atvezeto jeleneteket is mind megneztem,mert csak amiatt jatszottam hogy legyen vegre vmi izgi:)
Vegigvittem a gamet:) S a vegere igencsak unatkoztam. Nem volt rossz sztori, de en brutalisabb veresebb gamera vartam, a legelso kalapaccsal szetverjuk a kispicsat jelenet utan:)))
A foellenfel (nagyfater:P) volt meg idegesito aztan ennyi.
Na tisztázzunk valamit. Te kipróbáltad 20 percre (nem, ne hazudj, hogy több idõt töltöttél vele, mert senki nem hiszi el :), azalatt a történetbõl semmit nem láttál. Úgyhogy kuss
Négy hónap után visszatértem a ps2-esek táborába. A "bûnös" a Clock Tower 3 volt. Vazze, az a játék...lehet, hogy az én kicsavart ízlésemmel van a gond, de iszonyatosan nagyot ütött nálam. Sztoriban pl. össze-vissza veri az egyébként istenség SH3-at. (Játékidõben mindkettõ 5 óra :)
Aki szereti a horror-játékokat (nem a resident evil szerû lol-horrorra gondolok, ami játéknak jó, horrornak nem), annak kötelezõ.
1. Igaz, de nem lehet véletlenül, hogy van egy kis alapom? Vagy esetleg van egy kis tapasztalatom, ami alapján ezt a (valóban túlzott és szélsõséges) véleményt ki merem jelenteni?
2. Nem csak az országot látom sötéten, hanem szinte mindent ma (manapság). Hiszen már mindenhol szinte amerika van. Azér' õket szidom kiemelten mer' ez az egész hülyeség tõlük származik.
liu kang: elõre elõre felsõrugás..elõre elõre felsõ ütés..elõre elõre felsõrugás..elõre elõre felsõ ütés..majd legugol és felütés.. és ennyi volt az ellenfél. nem tud mit kezdeni veled és perfectre verted:)
MK2+3 RULEZ!! nekem rohadtul bejöttek azok..
pff:))))))))) nem egyszerû a stori mód:) egyszer csípnél egy talin egyik boy reggelig nyomta NON stop:)))))))))))))))))))))))) és nem volt még vége:) olyan geciségek voltak hogy verj meg 3 karaktert ugy hogy ne érjenek hozzád.. akkor 3 karaktert 45 mp alatt:) meg 1 karaktert 15 mp alatt:) stb:))))))))) azhem ez a stori mod.. bár közel se biztos..:)))))))))99
Amúgy szerintem az amcsik is kiadnak nagyon faja game-ket. Nekem egyetlen egy bajom van a japánal, hogy kurva bonyolult sztorikat csinálnak és én mivel nem vagyok egy perfect angolból elég keveset is értek meg. Most már tanulom az angolt, szóval egyre többet és könyebben értek meg dolgokat!! Más: Ez a Freedom Fighters milyen egy fasza játék!! Kurva jó volt. Kimentem az utcára és azt hittem kijönn a tv-bõl a por felhõ... :) nagyon zoral volt!! Mondjuk kb 15 percet nyomtam vele de nagyon tetszik!
Ezt így általánosan nem lehet kijelenteni. De egyetértek abban, miszerint a keletiek sokkal több lelket öntenek a játékokba, sõt, nem csak azokba. Nemrég néztem meg a Shaolin Soccer címû mestermûvet, és komolyan mondom, hogy míg az amerikai filmektõl a fejemet szoktam a falba verni, addig az Shaolin Soccer végén, aminek a fõszereplõje egyben az író, rendezõ, producer is, majdnem elsírtam magam, annyira gyönyörû az a film, és igazi belsõ mondanivalója is van. Meg az sem elhanyagolható tény, hogy Vicky Zhao Wei is szerepel benne. :)
Az már jó, ha nyitottan állsz hozzá! (Sajnos sokan vannak, akik eleve "hozzá sem nyúlnak" a keleti ihletésû dolgokhoz. anime, manga, jrpg, hogy csak a legáltalánosabb dolgokat említsem)
Japán játéknak sikerült idáig egyedül azt elérni, hogy fátyolos szemmel alig tudtam elolvasni a szöveget. Szóval nekem bejön néhány amcsi cucc (wrestling játékokat pl. imádom) de... Az igazi értékek pedig kétség kívül keletrõl jönnek. Ezt a véleményt én is osztom.
De. :) Viszont ne feledd, hogy én még csak most kortyolgatom a Japán játékipart (legalábbis most nagyobb mértékben, mint eddig tehettem). Eddig a Square cuccok tetszenek amúgy a legjobban.
Adja a frásznak, én nem az alapján döntöm el egy játékról, hogy jó-e, hogy hol csinálták! :) Egyszerûen csak kiragadtam egy példát, nyilván van az ellenkezõsére is. Kurva sok amcsi játékkal játszottam, amirõl a japánok nyugodtan példát vehetnek és sok olyan japánnal, is amirõl az amcsik. Egyik se jobb a másiknál, mindenhol van kiemelkedõ és hótsz@r!
Szal' én azokat a játékokat utálom (szó szerint), ahol ezt a mai amcsi mentalitást pozitívként állítják be. És a PC és az X (szinte az összes FPS cuccával) eléggé alkalmazza ezt.
Én is játszottam vele X-en, egész fél órát, akkor nekem is tetszett. Aztán mostanság végignyomtam PC-n és rá kellett döbbenem, hogy ennek nagyobb a füstje, mint a lángja. Engem leginkább a végtelen hosszan sorakozó, tökegyforma és dögunalom "copy-paste" pályák kergettek az õrületbe. Bazzeg milyen játék az, ahol kis nyilak mutatják a földön, hogy merre menj?!? :PP Egy normális pályatervezõvel tényleg mérföldkõ lehetett volna, de így csak a hype vitte a hátán szvsz. Na mind1 ez is magánvélemény volt!
Mer' igénytelen, csak pénzorientált, arogáns, beképzelt, üzletorientált-barom az összes, ahol a morál, vagy az igazi elismerés semmit sem számít, csak a pénz. Aki meg véletlenül nem az, annak nem adnak hatalmat a kezébe, hogy olyan dolgokat vihessen véghez, amit értékelni is lehet. Ha meg valaki (aki másképp csinálja) nem tetszik nekik, akkor hirtelen fenyegetve érzik magukat és küldik a hadseregüket. USA rulez, mi'?!? >:(
BTW SZVSZ sajnos a japán videojáték piac is erre tart (de azér' még mindíg ég és föld). :(((
Baraka és Kung Lao volt a kedvencem az MK-ban. Nekem mondjuk pont a japán játékok adják azt a pluszt a karaktereknél, mint Neked az usa cuccok. Azok az apró dolgok, amiket csak ott találsz meg. No de mind1, ezen nem veszünk össsze. ;)
Én anno szerettem a Mortal, meg a Killer Instict-et. Biztos, hogy van igazság abban, amit mondasz. De ellenben nekem például jobban bejönnek az amcsi karakterek, mint a japánok. Valahogy nekem a japán verekedõs játékokban túl halványak a karakterek, Mortalban meg azért volt pár igazi egyéniség: Kano, Kabal, Baraka, stb. Persze ott se mind. (ne üssetek ez csak egy laikus magánvéleménye!!! :)))))