Én szeretem festegetni, alakítgatni, szépítgetni az autót. Illetve csak szeretném, mert nem hiszem, hogy GT4-be belekerülnének ezek a dolgok. Mind1, attól még faja lesz ám, de nagyon.
Ezt meg is értem, de azért azt nem lehet mondani, hogy 0 újítás történet a GT3-hoz képest, még ha nem is történt olyan sok mint az elvárható lett volna! Azért az online igenis jó dolog, és nemtudom, hogy milyen mode-ok lesznek benne és miket lehet majd csinálni, mert elképzelhetõ, hogy az online modeban azért még lesznek meglepetések, persze nem nekünk! :(((
Csocso ki beszélt itt a Rebel Strike újításairól??? Mert én nem az is biztos! Valamit félreértettél, de nagyon én csak felhoztam azt, hogy a multiplayer igen is újítás, mivel pl. cheap is hogy hangozatja itt, hogy a rebel strikeban is van! Ennyi, nem több, nem kevesebb. Senki nem mondta azt hogy nincs újítás a rebel strikeban.
rebel strikeban rohadt sok újítás van... nem csak repcsibe lehet ülni hanem lehet menni gyalog, motoron, lépegetõbe.. +(!!!) van benne multiplayer..és jobban néz ki a gamez...azhem ez már újítás..
Tehát a TGS-en szállított verzió volt az alap, na de az még akkor sem a végleges, lehet, hogy még nem volt benne minden, lehetnek benne változtatások, sõt akár el is halaszthatják, bár remélem nem fogják. Az online módusz tehát szerinted nem újítás, sõt nagy 0 az egész, mivel itthon ugye nem lehet használni, na de annak aki használhatja, annak azért eléggé nagy újítás szvsz, te is hogy örülsz itt a multiplayer részének a Rebel Strike-nak (vagy legalább is nagyon hirdeted itt), pedig abban csak osztott képernyõs lehetõségek vannak. :( De azért nem csak ennyi újdonság lesz benne, több autó, több pálya, ja, hogy ez neked nem elég?? Hisz alapból ezt jelenti az új rész, többet jobbat akarunk, ezt szvsz meg is fogjuk kapni, de persze radikális változtatások nem nagyon lesznek benne, azt meghagyják a PS3-nak, hogy majd akkor újra a GT széria miatt vegyen új gépet a tisztelt vásárló, miért kellene most minden újítást belerakni?
Mar sok dev. forumot ha megneztel volna meg nagyobb GT forumokat, meg Yamautchi interjukat. Az online moduszra mentek ra. Ennyi. Majd fogtok puffogni.:) S volt TGSen is Gt4:P ami mar azer elegge koze van a nov. vegi kiadashoz:D
Még akkor sem értem, honnan veszed, hogy a véglegesben nem lesz benne? Mert eddig 1 játszható verzió van, ez pedig a Toyota kereskedésekben vagy mikben kipróbálható verzió. Ezek a megnem nevezett szakmabeli emberek melyik verzióval játszottak? Vagy netán az E3 élményeiknek adtak hangot? Mert végleges gamet én még nem láttam és szerintem még sokunk így van ezzel, de mind1. Addig azért nem kellene hasraütésszerûen benyögni ide, hogy nem lesz benne semmilyen újítás, majd ha kijön a végleges és tényleg csak egy +1-el nagyobb sorszámú GT-t kapunk, na majd akkor lehet itt puffogni, addig nem kellene szvsz!!!!
Inkabb Te:)))))))) Hmmm hmmm hmmmmmmmm:)) Nem emlitettem a CUbet, TI kezdtetek:). Na ha a lent felsoroltak benne lesznek a Gt4ben Atomkiraly folytatas lesz, de icipici az esely ra, ahogy ez mar el is hangzott a tajekoztatokban. S nem csak nekem ez a velemenyem rola hogy 0 az ujitas, nem csak nekem:DDDD cikee:)
Neked meg fantaziad nincsen ahhoz hogy esetleg belegondolj mik hianyoznak , a 0%ot arra ertettem, hogy az elvarhato alap folytatasos felturbozasokon kivul 0% az amivel tobbet kapunk, tehat csak egy szimpla folytatast. Mintha Army men 1 utan kapnank egy 2ot, ne is varjunk csodat, csak a trendit. Erre ertettem, de ezt igy is irtam le mindegy latom nem ertetted mirol beszelek.
Csak az cikee, hogy meg nem nevezem oket, szakmabeliek akik mar jatszottak a GT4el is ugyanezt mondjak, valljak. a game kurvajo lesz (en is varom) de akkor is ujat nem kapunk, ugyanaz az egesz, csak az alap turbozasok igy ertettem, mind1:D
Nah ha mar nem telok toled tobbre akkor kicist megmmozgatom a fantaziadat mik azok amikre pl a"adhattak volna".
Ertelems box, rendes AI (ugyanaz maradt szinte, mint a GT3), Valtozo idojaras, Optikai tuning lehetosege, az utkozes modell ujrairasa (nem tortent meg), tores ha csak kicsi is legyen, belso nezet, gyorsulasi verseny,..... hmmm a hosszutavu versenyek legyenek jol megszervezhetoek. a Boxban lehessen allitani az autokat, gumi fajtat cserelni stb, ne legyen olyan konnyu a verseny mint a 3ban, es meg majd eszembe jutnak. De ezek term. szinte egyik se lesz benne. Kapunk egy GT3/2ot (online moddal), ami telleg franko, csak hat legyen itt is belole vmi) semmi tobbet.
Ezekre gondoltam, mielott leszanalmazol,most szepen leesik hogy hoppa, telleg nem sok ujat hoz a GT4 Cumeeeeeeeeeeeee! S nem autozok Cubeon, mert nem azt hoztam fel hogy arra bezzeg, hanem csak kritizaltam szsvz jogosan egy gamet. s nem szarta ossze magat Yamautchi ur ettol.
Plusz még ugye ki se jött a game, így nem is értem, hogy honnan tudja, hogy végül is mi lesz a végleges játékban, no de sebaj, ha ennyire nem tetszik, játsz autos gameval GC-n!
No lam lam, hogy mire nem jo egy ps2 es egy jatek hozza ;)). Ezt nezzetek meg! faszakisgamma
elhiszuk!
EZT AZER KIEMELNEM a CUBE powerban ketelkedoknek!!!
"Here, players can fly and blast their way through all of the levels from the hit GameCube shooter Rogue Leader. Yes, every single one of them. To make this possible, Factor 5 went back and re-wrote the impressive 3D engine powering Rogue Squadron II so that it could squeeze out more polygons, more lighting and more particle effects for the sequel. Believe it or not, the cooperative mode in Rebel Strike runs almost at the same framerate as the single-player mode in its predecessor."
Akar hiszitek akar nem:PPPPPp HEHE
Erdemes elolvasni a Rebel Strike Multiplayer modjarol tesz emlitest:)
With all the hoopla about Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike's single-player levels, there has been very little mention of the game's multiplayer selection. But readers shouldn't take this as a sign that the 3D action-shooter lacks variety for two players. Developer Factor 5 has actually devoted much of its time over the last two years to ensuring that this -- the third installment in the Rogue Squadron franchise -- finally features a deep and intriguing multiplayer offering. So has it succeeded? Keep reading, young Jedi. The multiplayer modes in Rebel Strike are split up into two main categories. The first is the two-player cooperative mode. Here, players can fly and blast their way through all of the levels from the hit GameCube shooter Rogue Leader. Yes, every single one of them. To make this possible, Factor 5 went back and re-wrote the impressive 3D engine powering Rogue Squadron II so that it could squeeze out more polygons, more lighting and more particle effects for the sequel. Believe it or not, the cooperative mode in Rebel Strike runs almost at the same framerate as the single-player mode in its predecessor.
Factor 5 also made the cooperative mode more difficult. This is a fact that's noticeable from the very first level, which is the Attack on the Death Star. Structures require two-to-three times the laser fire to explode and that's just for starters. There are more enemy craft to contend with, too. We played through the first five levels of Rogue Leader in cooperative mode and had fun the entire time. One's teammate cannot take friendly fire in cooperative mode, which is probably the smart move; otherwise this offering might quickly turn into standard one-on-one dog-fighting. The most impressive of the cooperative modes we played was that of Hoth simply because it requires players to be much more strategic about their attack. One of us would take out AT-ATs while the other shot at AT-STs and we would both cover each other whenever possible. The first-person cockpit views from the original game are fully functional in two-player coop. The second category is the versus mode. Here two-players can face off against each other in split-screen mode. At the Electronics Entertainment Expo 2003, Factor 5 had hoped it could deliver a full-blown four-player versus mode, but this option was pulled due to memory constrictions. The good news is that the two-player offering is still a deep one. Players can square off in a number of different styled battle variations. The selection includes 'dogfight,' which is exactly that. Here, two people enter a level, which range from the Death Star to Geonosis, Bespin, Hoth, Ison Corridor, and Endor, and go after each other using pre-selected ships. In our experience, this mode amounts to a lot of in-air chases and often revolves around finding one's foe on the on-screen radar and then trying to blast him or her.
In 'rampage,' which is the second sub-category of the versus offerings, two players try to destroy anything and everything in a level and the person who causes the most carnage wins. Here, gamers can select from levels such as the Gas Platform from Bespin, Death Star, Kothlis, and more. Rebel Strike's hugely expanded particle effects system helps make this mode -- which more or less is about blowing things up -- all the more satisfying.
The third sub-category, 'tag and defend,' challenges two competing players to destroy and capture bases; the person who holds the most bases for the longest time wins. Locations available include Prefsbelt IV, Asteroid, Kothlis, Maw and Tatooine, among others. Finally, there's the 'special' sub-category where players can go to Endor as an Imperial Walker and destroy as many enemy forces as possible, or take to Tatooine as an Walker and do the same. There's a Death Star trench run where the players race each other through the gap, shooting at each other and avoiding structures all the while. There's even an Endor speeder bike race which was a lot more intense and satisfying than we had anticipated.
In many of these modes, players can actually choose the ship of their choice. The selection includes everything from the X-Wing, B-Wing, A-Wing and Y-Wing to the Tie Fighter, the Interceptor, Vador's Tie and more.
We asked Factor 5 if it had any intention of including last-minute LAN support for Rebel Strike and the answer is, flatly, no. The libraries to include such support weren't made available until recently and there wasn't enough time to feature the mode. Besides, the developer would rather include LAN support with a game that also featured a comparable online mode, and Rebel Strike isn't that game. Everything said and done, the multiplayer mode in Rebel Strike surprised us -- it turned out to be deeper than we thought it would be, and we've had fun with many of its modes.
nezz be index.hu/forum gamez szekcio, s playstation 2 a topic -ba
eleg cask megnezni a Jak2ot s megtudja a PS2es bagazs hogy milyen egy mocskos szemet a Sony.
Meg aze ne felejtsuk hogy jelenleg ugy nez ki hogy az uj palyaknal, s a felnyomott kocsiszamnak tobbet nem nagyon kapunk, ezek meg ugye "alapkovetelmenyei" egy folytatasnak. Szal jelenleg csak az atlag feljavitas az amit a GT4 hoz. Nem eppen szarom ossze magam tole ha nem sertek meg vele senkit. A nagy ujitasok, elvarasok 0%a sikeresen valosul meg:DDDDD
"közben meg Yamauchi 2-3 évig vért pisált, hogy ez kijöjjön a monolitból...ennyit megérdemel...sztem "
Hidd el nem csak o szarta a spanyol viaszt, mellesleg szvsz nem o dolgozik a legkemenyebben a game szakmaban:D Aze el ne ajujjunk mar:DD 2-3 evente kiad egy UA game felujitott verziojat, meg ne szakadjon:DDDDD
Mi a fasz? szted igy szoktak ok tesztelni?:///// Ejjj ejjj micsoda kritikak micsoda alaptalan kritikak:/
Jó hír azoknak, akik számára már nem nyújtanak elegendõ adattároló kapacitást a jelenleg forgalomban lévõ optikai lemezek, hogy az e héten zajló Ceatec Japan 2003 kiállításon több cég is a korábbiaknál nagyobb kapacitású DVD lemezekkel rukkolt elõ.
A rendezvényen kiállító, optikai adattárolók gyártásával foglalkozó cégek standjain olyan kétrétegû DVD-R és DVD+R lemezek tekinthetõk meg, melyek közel kétszer annyi adatot képesek eltárolni, mint napjaink hagyományos DVD lemezei. A Pioneer, a Philips Electronics és az elsõsorban Verbatim márkajelzésû termékeirõl ismert Mitsubishi Kagaku Media 8,5 GB kapacitású írható DVD lemezek prototípusait mutatták be a kiállításon.
A jelenleg kapható írható DVD diszkek túlnyomó többsége egyoldalas és egyrétegû, ami konkrétan 4,7 GB-os adattároló kapacitást jelent. Mint ismeretes, a DVD szabvány lehetõvé tesz kétoldalas, illetve kétrétegû, valamint kétoldalas és egyben kétrétegû lemezeket is. A Mitsubishi Kagaku Media kínálatában például egy ideje már fellelhetõk olyan 9,4 GB kapacitású lemezek, melyek kétoldalasak, viszont csak egyrétegesek, vagyis amennyiben a maximális kapacitást ki szeretnénk használni, ezen lemezeket írás közben meg kell fordítani.
Az említett három nagyvállalat által bemutatott vadonatúj DVD prototípusok a manapság leginkább elterjedt lemezekhez hasonlóan egyoldalasak, viszont két réteggel rendelkeznek, vagyis 8,5 GB adat úgy rögzíthetõ rájuk, hogy nincs szükség az írás közbeni megfordításukra. Tény, hogy ezen lemezek közel 1 GB-tal kisebb adattároló kapacitással rendelkeznek, mint az egyrétegû és kétoldalas lemezek, azonban használatuk a fejlesztõk állítása szerint sokkal kényelmesebb. A kétrétegû lemezeket egyébként támogatja a DVD-Video formátum és már jelen pillanatban is fellelhetõ néhány olyan lemez a kereskedelmi forgalomban, mely kétréteges kialakítással rendelkezik. Amennyiben DVD mozizás közben a lejátszás megtorpan egy pillanatra, szinte biztosak lehetünk benne, hogy kétrétegû diszkkel van dolgunk, és a lejátszó éppen ebben a pillanatban vált egyik rétegrõl a másikra. A japán kiállításon bemutatott kétrétegû írható DVD prototípusok végleges változatai várhatóan a jövõ évben jelennek majd meg a piacon.
"Be fogunk szarni mohus, olyan bitang a játék. SOKKAL szebb, mint hinnéd.
Ez a GT4 videó rajta lesz az új 576 Konzol TGS 2003 DVD-n is!"
wow...lehet, hogy lesz nekem olyan DVD-m... a Cittá di Aria pályára gondolsz,...frenetikus valóban a (megjegyzem...Aby szerint prerenderelt) képeken(lásd GT4 topic eleje), persze mozgásban kell látni mindent
de bárki is teszteli, kormánnyal tegye:) nem akarom ,hogy egy banánteszter hozzon végítéletet, úgy, hogy csak arcade módban pörgette 1 napig, mert le kellett adni a cikket...közben meg Yamauchi 2-3 évig vért pisált, hogy ez kijöjjön a monolitból...ennyit megérdemel...sztem
WOW!! De király lehet!! És amúgy külsõt nem lehet cserélni?:) (Nincs most kesem. Már akartalak hívni a memkártya ügybe de 7e forintom nincs arra. Kellene joy-t is vennem áhhH)
szvsz felesleges ilyen faszsagokkal keresztezni a konzolokat.. ertem ezt a psx re, amiben csak egy jo öreg ps2t ujitanak fel es huznak rola le meg egy bört masodsorba ngage? mi a fasznak vennek egy telefont ha gamingolni akarok? kar ezeket eröltetni ja s ha a PsP ben lesz telefon meg kamera is(marpedig ezt allitjak) akkor az is mehet a picsaba ezek a dolgok arra jok hogy dragabban lehessen cuccokat eladni ha külön veszek dvd irot vagy kamerat vagy telot sokkal jobb minöségüt is kapok.. konzol meg legyen mar konzol
PSX téma: Én csak játszani akarok nem pedig mindenféle (számomra) felesleges funkcióért fizetni. Turmix-gép vagy lábmasszírozó funkció nem lesz benne véletlenül? /:|
Nagyon tetszik ez a psx csak hát 144e körül v. 180e nem veszek egy ilyet bazz.... ha ez ennyi mennyi lesz a ps3... mennyi lesz a psp?:)
"csakhogy a dolog ne legyen olyan egyszerû a Half-Life Source azt állítja, hogy Gabe Newellel folytatott csevelyük során az úriember elárulta, hogy a kódnak csak egy része szivárgott ki és a megjelenés továbbra is a karácsonyi szezonban esedékes. No Comment. " by 576
"Néhány évtizeddel a Sony által megalkotott globális trendek, pl. a Walkman után a Sony vesztett fényébõl. A Panasonic égisze alatt futó Matsushita Electric Industrial Co. a DVD rögzítõk, míg a Sharp a lapos képernyõs TV-k piacán hasított ki nagyobb szeletet a piacból. A PS2 sikerén lovagolva a mindenes PSX-szel kívánnak többek között a DVD felvevõk piacára betörni és növelni piaci részesedésüket. A Playstation 2 méreteivel büszkélkedõ PSX év végén debütál japánban 160, illetve 250 GB-os, 200/325 órányi DVD anyag rögzítésére alkalmas merevlemezzel a fedélzeten. Az elõbbi 720, míg a nagyobb kivitel 900 dollárért kínálja a PS2, DVD felvevõ, online kapcsolat, analóg TV, digitális fotóalbum és zenelejátszó képességeit egyben.
Az elemzõk azonban nem látják olyan fényesnek az égboltot. Szerintük az Audio-Video eszközök életciklusa rövidebb, mint a játék és audiovizuális felszereléseké. Ezért nem szerencsés a kettõt egybevonni, mivel folyamatos frissítésekre van szükség. Kazumasa Kubota elemzõ szerint a két piac nem egyezik. A kezdetekben kiugró eladások lesznek, ám azt nehéz lesz fenntatani.
Az elõzõ évi eredményekhez képest a Sony profitja 98, az eladások pedig 7 százalékkal csökkentek az elsõ pénzügyi negyedévben."