Itt van 2 hír. Hátha valakinek olvasni támad kedve (érdemes gondolkozni egy megjegyzésen):
***
Much like E3 earlier this year there was nothing seen or heard about Shenmue at the Tokyo Game Show. In the Developers Workshop Suzuki did discuss the following:
"Devine felt that Japanese games took more risks, a viewpoint with which Suzuki agreed, saying "we used to make games without even thinking about the market. We just tried to make games that we would enjoy." Note his use of the past tense--it seems that the shaky economy has limited Japanese developer's freedom to some extent."
Yu Suzuki's new studio name which was previously named Cinematic Online Games is now officially called DigitalRex. This new studio name also happens to have the same address the Shenmue trademark was filed under. So we can assume the Shenmue series is now under the care of Yu Suzuki and Digital Rex.
***
In the November issue of Edge magazine, Yu Suzuki is asked directly regarding Shenmue III. (Edge #129 pages 51-52)
"Which brings Edge onto Shenmue. It's no secret that Suzuki-san's opus was one of the most expensive videogames ever produced and despite the fact that it remains one of the most wonderful videogame experiences available it bombed at retail. Edge asks Suzuki-san a straight question: will Shenmue III ever be made? There's no firm answer. A hush descendes on the room as PR representatives shuffle in their seats. A rather embarrassed Suzuki-san shrugs his shoulders, looks down at the table and eventually says, "Not yet."
The reaction is understandable. Shenmue, and its magnificent sequel, represent the kind of epic, big budget risk that Sega cannot afford to take any more. That's not to say the game will never be made, but Suzuki-san's curt answer indicates that it won't be put into production any time soon. Edge wonders if Ryo will ever get to avenge his father's murder, or forever remain in his Guilin cave."
ettol a szartol? ÁÁÁ. ugyan. s meg a nagy konzol piacon se jott el a kaszas:) fel a halal ettol a szartol:) nem handheld lesz ez hanem valami onkepernyos konzol viccelnek ezek a sonynal. meg cak erofitogtatas az egesz.
De nem lenne rossz, mer' akkor pl. a Zelda minõségû játékok (amibe a vízvezetékszerelõ term. nem tartozik bele) nem ~éhenkórász plattformra jönnének ki. (Jegyzem ezt meg egy kicsit rosszindulatúan, de mindenki számára konstruktívan. ;)
"Egyik a fegyverek-re koncentrál a másik meg a harcmûvészetre."
Gyakorlatilag semmi különbség nincs jelen esetben. A Soul Calibur-t irányítása ugyanúgy mûködik (és ugyanúgy is viselkedik), mint az összes eddigi beat'em up.
Viszont ott van pl. a Kengo, ahol (jó esetben) egy pontos kardvágással is nyerhetsz az ellenfél ellen.
igen az teszi:) A ps2es ver. is iszonyat gyorsan tolt pl, de a GCs mintha kazis N64 lenne ugy valtja a kepernyoket, palya, menuk, karaktervalasztas, palyabetoltes stb:) nem is lehet elvezkedni a VS kepernyonel, mermar be is toltodott:))
Szerintem az SC2 és a VF4EVO-t nem nagyon kellen összehasonlítgatni!! Egyik a fegyverek-re koncentrál a másik meg a harcmûvészetre. SC2-ben van egy pár olyan mozdulat, hogy ha az vki nekem megcsinálja akkor leszopom magam állva. De ha akarja akkor ülve is leszopom magam. Vagy ha az illerõ nõ akkor õ is leszophat. A 3. versio a legjobb!! Tényleg mi van a ps3 fan Versionnal. Azt behányt a ps2-tõl és eladta a linux kit-jét. Igen és? Mi van vele? Lehet összetörte magát a corvetjével.
VF4EVO nekem nagyon bejött! Bár az SC2 csak kb. jövõ hónapban lesz meg, nem bántam meg, hogy a VF4EVO-t is +vettem. Összetett, szép, gyors, kellõképp nehéz és sokáig tart míg kijátssza az ember. Nálam jelenleg ez áll a "hagyományos" verekedõs játékok trónján. Majd ha meglesz az SC2, akkor meg majdmeglássuk. ;)
"In an Interview granted to the English magazine Edge, Yu Suzuki (Sega-AM2, DigitalRex) of Sega confirms that the project Shenmue III is not planned for the moment. "
ujabb fake kep a psprol:DD
GCs meg gyorsabb a PS2esnel, ez a szornyu igazsag:) Volt itt mindketto:) (USASOK).
"News: SC II Outsells Other Versions in UK Oct 1st 2003 10:37 by Tim
The GameCube version of Soul Calibur 2 is outselling versions for other consoles in more places than just the US. Soul Calibur II has hit the number one spot on the UK software charts with the GameCube as the preferred console. Like in the US, the GameCube version of SC II has outsold the versions for other consoles in the UK too!
The GameCube sales account for 38 percent of last week's sales of the game. The PS2 and Xbox versions account for respectively 34 and 28 percent.
According to various sources, Soul Calibur II has also boosted the GameCube hardware sales 118 percent.
All in all this is very good news for Nintendo. Just imagine what all the other AAA titles released later this year can do for Nintendo.
For a full review of Soul Calibur II for the GameCube, follow this "
gyerekek, ebben a Colin4-ben mi van, ami a 3-ban nincs!? (a '4'-en kivul:) ez a is atmegy 'FIFA'-ba... :)
Nekem mindeddig megoldható volt a dzsuvamentes táplálkozás kontrollerrel egybekötve...
Amúgy ami idegesítõbb az az ember kezének lassú izzadása, amivel intezív játékoknál, pláne nyáron nem lehet mit tenni ! Síkosodik a kontroller, ultrahardba megy át a gamma, brrrrr.... Ezért kell a légkondi !
Én se birom ki ha dzsuvás a dzsoj, ezer 2 megoldasom van, vagy tartok egy dzsuvaas dzsojt jatszasokra mikozbern dontom be a kajat, vagy pedig ronggyal eszem a kezemben:DDD
inkább teszek be papírközönséget, mint scriptelt HDTV képeket:)
de hogy a közönségnél maradjunk....fejlõdõképes, persze nem a durva fanatikus játékosverõ fociközönség, hanem a szolid autómániás a biztos rács mögé zárva
én ha GT Hármazom, akkor nem eszem semmit...a kocsiban nem szabad...utálom kitakarítani...csupa morzs lenne minden és inni sem! hiába a pohártartó...ha erõsebben fékeznék a verseny közben még kilöttyenne...
"Én most vmi "vadnyugati" micsodán vagyok. Egy háznak a kéményét kell levinni!! Aztán jön a vonat átugrás.. hát mit is mondjak nem egyszerü az már biztos!!"
Hazárd megye lordjai film koppintás....sztem az egyik legjobb pálya és az egyik legkönnyebb is egyben:)
Man nem azer de a Nintendo tudomasom szerint nem nagyon szokta kepviseltetni magat a TGSen, (hogy mier ne kerdezd:/) a GBAt hypoltak egyszer azt annyi.
"Neme: Van egy olyan rész ahol két torony elkezd rád dõlni! Te ott, hogy mentél át. 2.filmemet csinálom és abból is az elsõ része."
Annyit tudok tanácsolni, hogy az elõtte lévõ kanyarban ne fékezz, csak engedd el a gázt, és próbálj elõre gondolkodni, lazán be lehet venni úgy a kanyart, és már a kanyar végén nyomd neki padlóig.
Vaze', ha nagyon leköt a játék, akkor gyakran 2 kajálást is kihagyok, pedig 100 Kg (ragadozó izom ;) vagyok, és nagyon szeretek enni. Akkor általában qrwára fáj a fejem meg minden és kell valamit tuningolni közben. Én pl. megtanultam chips-t úgy, hogy bele sem nyúlok a zacsiba, csak döntöm be a cuccot. ;)))
És az én lemezeim (és a kontrollerem) sem zsírosak, vagy csokidarabosak (mer' ki nem állhatom).
"Névváltoztatás: a Sega Kunoichi-je (Shinobi-folytatás a kis aranyos) az Egyesült Államokban és Európában a hangzatos Nightsade címen kelleti majd magát."
Ez SZVSZ annyira gáz... ...ha már a Shinobi (mint bérgyilkos) így maradt és réges-rég így is meg tudták jegyezni, akkor a Kunoichi (mint nõi nindzsa) is... ...áh mindegy. :(
BTW engem az is zavar, hogy a Biohazzard-ot Resident Evil-nek nevezték át. (A Biohazzard sokkal jobban összefoglalja, hogy mirõl szól az egész, mint a misztikusnak tûnõ, béna amerikai cím.)
"a Pc olyan mint egy hazi allat... ha nem foglakozol vele hamarosan behal."