Én a végeredmény mellett kiváncsi leszek a teljesítményre, mert bár 3D, s csilli-villi az a józas embert óvatosságra inti. Igaz Blizzardék eddig tudtak programozni, s remélem nem kezdik ez a Westwoodos módszert... A cikk mellesleg jó, csak az a "félelf kósza" bántja a fülem. Hiába az én jó öreg magyar RPG-hez szokott fülem megszökte az "Erdõjáró" kifejezést. Azok a régi szép idõk....
Ja és mi sötét elfek helyet árny elfeket talaltunk ki, hisz alapvetõen nem rosz faj lesz epp ellenkezoleg ... a night elf megnevezest (szerintunk) onnan van hogy ez a faj ugynevezet "lopakodo faj lesz". Tehat a fizikailag gyengebb ambar taktikus faj lesz ... ezt tamasztja ala az egysegek is: "Sentinel (õrszem), Assassin (orgyilkos)" ... szerintunk ugy lenne helyes fordítani ... mi igy teszuk (tehat Arny-Elfek).
karolus a WarCraft3 megjelenesi idejet 2001 masodik felere dataljak, tehat nyartol karacsonyig barmikor... nem le7 tudni (Egybkt keszul a WarCraft3.hu :))
Remélem nem fogják ezt is úgy eltolni, mint a Battle Isle 4-et, meg a Panzer General legújabb 2 folytatása. Szóval nem kell a full 3D. Mióta ilyeneket adnak ki, azóta nem volt nagy durranás a stratégiai játékok között. Bár ahogy nézem... :( Mindegy, azért nagyon várom. :)
Apám,ilyen hasonlatot...kurvagyenge.A Game meg a legjobb