Most megnéztem belõle újra néhány képet, és az az igazság, hogy nem vágtam egybõl olyan hátast, mikor elõszöt kukkantottam rá. Lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem nem szebb mint mondjuk a Rune. Remélem a játékmenet majd kárpótol. Mondjuk nekem ilyesmi a természetem, sok oan game volt amit újságok is, haverok is istenítettek grafikaialag, de én szinte semmi újdonságot nem láttam bennük. (pl.:FAKK 2, UT, stb. ja, meg olyan konzolos izék, mint a Tekken Tag Tournament. Volt szerencsém kipróbálni és... Ez a játék inkább az ügyes grafikusok érdeme, hogy ilyen szép karaktereket tudtak készíteni viszonlag kevés poligonból, mintsem a gépé...) Na persze nem a grafika a lényeg, hanem, hogy mennyire élvezetes a cucc (legalábbis nálam, de remélem másnál is...).
Na persze, ha egyszer VÉGRE megjelenik ......:))
Csak legyen valamikor keszen mar!!! Asszem '96 -os E3-on mutattak be eloszor... :(
Szerintem gyönyörûek a képek, nagyon jól megcsinálták a láng effektet és az emberek is nagyon jól megvannak csinálva már csak az a kérdés milyen gép kell hozzá, no meg, hogy mikor jelenik meg.
Nezd meg a honlapjat! (http://maxpayne.godgames.com) Nem kell hozza tul jo gep!
Ezt a gamet en spec *****ra varom! Akkor lenne az igazi, ha lennenek benne a Matrixbol ismert kisse emberfeletti mozdulatok meg a sebzodes ugy nezne ki, hogy ha egyszer eltalalnak, akkor nagyon eltalalnak, nem segit rajtad valami gagyi healtpack az eletbe se...
Nem aszontak hogy csinalnak Matrix gamet? En ladtam az E3 mas bemutatot ennek a Max nek es nekem az nem teccet hogy pasi egyfesz jobra balra ugral:)
a kb nem hivatalos megjelenési dátum az Július 17. talán még meg is jelenik idén nyáron, mert a 3D Realms körlevelében, már kiküldték az elõrendelési akcióról szóló stuffot... www.buymaxpayne.com jönne már a Duke 4Ever:)
Szivesen megvennem elore, csak sajna nincs 50 dolcsim ra... Kar... :-(
aham...jol néz ki minden csak ne lenne ilyen: "majd beszarok" feje az embernek!!!hülyén néz ki..bá lehet hogy jobb mint a poker arc..bár szerintem ez az arc csak akor jo amikor lövöldözés van..de mondjuk ha éppen a lelõtt anyjához sétál oda akor ne legyen már ilyen fasz feje:) nah mindegy csumm
Ugyan mit is várhatott az ember egy 4 vagy 5 ? éve fejlesztett játéktól ! Szerintem azért húzták eddig a megjelentetését , mert csak manapság elérhetõ árú az a hardver , ami kell a game alá . :)))
Szerintem már valamennyire ismerem az ide járó fórumozókat és egyáltalán nem tartalak tájékozatlannak . A korai netes idõszakomban sok jó ftp címet köszönhettem neked . Szóval az a kis :) éppen a vágyakozásodnak és nem a tájékozatlanságodnak szólt . :)))
Azt irták hogyha a gépünk megy 900ad defaulton 3DMARK2001en akkor a game is fogja birni rendesen
Hát, de a 3dmark 2k is remedy-s volt múúú
király...akkor nálam fog menni 1024 ben low detailban..kb 30 fps el..az olyan stabil lesz..nézd meg nmekkora külömbséég van a hogh és a low között!!!!!!!NA EZ A SZOPATÁS A PC VILÁGBAN!!!!!!MEGINT VEGYEK EGY VGA-T ÉS MEGINT EGY PROCIT MEG RAMOT!!!!!!! EZ AZ UTOBBI 2 ÉVBEN 500 EZER FT-T HUZ KI A ZSEBEMBÕL!MOST VETTEM EGY CSONT UJ GÉPET 300 ÉRT!!!!!!AMI KELLETT! MOST MEG VEGYÉ GEF 3 AT MEG V.MI P4 ESET! MEG RAMOT!!NETÉN ALAPLAPOT!INKÁBB VESZEK EGY xBOXOT MEG PS2-T MEG GC-T!!ÉS MINDEN GAMEZ BEJÖN MAJD!!!
Shepi írjál már nekem akár mailba is egy pár orosz warez siteot.
Nemtom, hogy írta-e már valaki, de a játék készítõi szerint a kiadási dátuma július 27. Érdekes módon a kiadó hivatalosan még mindíg a "When it's done."-t mondja.
Na megnéztem ezt a híres tesztprogramot. Kiváncsi lennék hogy azért egy százmillió mhz -es pentium 65 GeForce28 1000MB al meg 100000MB memóriával ultrabrutáltáp alaplappal már ellehet érni vagy 2500 pontot rajta? Nekem a legtöbb teljesen lebutítva mindent 1777 pont volt. Az alap beállításokkal meg a legjobb 1200 körül, úgyhogy legalább el fogom tudni indítani a progit. Ja mellesleg nem értem mire fel ez a nagy gépigény annyira nem hajdejó az a grafika, szerintem az autós lövöldözõsnek szebb volt. Ja szerintetek a minimális gépigénnyel el lehet érni azt a szükséges 990 pontot. Ti hány pontot értetek el, milyen géppel?
Hat ugy tunik megse kell ilyen gép hozzá. Mint az hõn szeretett angol barátinktól megtudtam 4-5-6 ezer pontot simán el lehet érni egy p4 1400MHZ, Geforce3 64MB 512MB memóriával. A fene esne a sok rohadt, tetü, angolba, meg amerikaiba, hogy mindíg megveszik a legújabb cuccokat, nehogy már a játékfejlesztõknek optimalizálni keljen azt a játékot. Aztán persze büszkén hirdetik, hogy nincs nagy gépigénye a gaménak mert ma már szinte minden ember rendelkezik a hozzá szükséges konfiggal. Hát errõl ennyit asszem örülhetünk ha mi magyar átlagpolgárok egyáltalán be tudjuk ízzítani a gamét. Miért is nem kaptam több ösztöndíjat, na mindegy ez van. Elnézést kérnék az amerikaiaktól, angoloktól de felszaladt a pumpa, mégegyszer bocs, bár nem hiszem, hogy egy angol pont ezt olvasná.
Na srácok jó hírem van nem kell új proci ha legalább egy 700as Duronunk van ugyanis a hangsúly fõleg a graf kártyán van. Elég ha veszünk egy GeForce3 -ast, biztos nem drága,:((( itt nállunk még kapni sem lehet, de biztos azért mert nincs rá igény. Kéne javasolni a game készítõinek, hogy a dobozba igazán belecsúsztathatnának egy GF3-at is, tutira megvenném 50 dollárért.
Nekem??m p3 600 as gef 2 mx 128 mega rammal..mind frisiitve lesz+128 mega ranm meg egy p3 800...hm ennyi.. nekem 2270 a csucsom a 2001 ben( 3d mark)
amugy igazad van! a faszom kivana s ok geci mondja gef 3 melett nem kell nagy gép...heheh ahamm..szal nem kell egy nagy gép csak min 1000 es legyen!és hol van még az unreal 2 stb...
nincs gép igény??? a gef 3 az 64 megás ehhez kell egy min 1000 es gép amivel már jol fut!!akkor mégsemkell gép vagy mégis kell? döntsék már el?:)cs...
Ja én most fejlesztetem, és gondoltam nagy naívan, hogy egy darabig elég is lessz erre tessék. Na mindegy szerintem azért jó lessz ez, mert pl ezelõtt a 300A-an 128MB-al TNT-vel minden elég jól ment. Most 700as cerka, GF2 MX 512MB ram, de úgy tûnik a cerka nem elég.
Milyen beállítással érted el? A sárkányosnál high-ba neked mennyi volt az átlag fps?
hm nemtom mé 2200 ra emlékeztem nah itten van most mértem: ISPLAY Platform NVIDIA GeForce2 MX CPU Optimization D3D Hardware T&L Width 1024 Height 768 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 1755 Game 1 - Car Chase - Low Detail 33.9 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 8.4 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 28.5 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 9.4 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 39.6 fps Game 3 - Lobby - High Detail 19.0 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 231.9 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 408.8 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 7.5 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 3.1 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 30.5 fps Vertex Shader 16.4 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 1.1 MSprites/s
szal látszik hogy igen csak alja a gépem...akkor most el lehet gondolkozni hogy mit éri meg venni? egy ps2-t 4 évre vagy 4 év alatt 600 at a gépemre elbaszni?legyen csak 4...abbol 4 ps2-t veszek..vagy legyen egy kis szar p2 es tnt vel amin tudok mindent cd-t irni hallgatni nézni mindent!! és játszani egy ps2-t..és akkor még marad pénzem..
Én is elgondolkodtam a dolgon, és lehet hogy igazad van. Nekem mivel csak celeronom van nem ilyen jók az értékek, megnézem aztán leírom. Egyébként azt hogy csináltad hogy a sárkányos neked jobban ment mint a kocsis, legalábbis high ba?
Na CSOCSO légyszi nézd már meg a mit ír a kártyádra a progi és légyszi írd már le. Fontos lenne.
hm pill..remélem ez kell: 3DMARK2001 PROJECT FILE
PROJECT Name NVIDIA GeForce2 MX 800x600x32 NoAA Z24 DXTC DB D3D Hardware Description Registration Name Tom Solen Registration Key 9US0Y-B6H47-C4DYX-FZRKN 3DMark Version 200
DISPLAY Platform NVIDIA GeForce2 MX CPU Optimization D3D Hardware T&L Width 800 Height 600 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 1830 Game 1 - Car Chase - Low Detail 38.4 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 7.8 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 30.5 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 8.0 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 43.6 fps Game 3 - Lobby - High Detail 19.4 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 189.4 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 329.8 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 7.4 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 2.6 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 38.9 fps Vertex Shader 16.2 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 1.1 MSprites/s
SYSTEM INFO
System Info Version 2.0 Installation ID 0x471d103b OEM ID
CPU INFO CENTRAL PROCESSING UNITS Manufacturer Intel Family Pentium® III Internal Clock 598MHz Internal Clock Maximum 1.17GHz External Clock 100MHz Socket Designation J4L1 Type unknown Upgrade ZIF Socket Capabilities MMX, CMov, RDTSC, SSE Version Pentium(R)III CPUID 0x00000686
CACHES Level 1 Capacity 32KB Type Instruction, Data, Internal Type Details Synchronous, Pipeline Burst Error Correction Type Parity Associativity 4-way Set-Associative
Level 2 Capacity 256KB Type Instruction, Data, Internal Type Details Synchronous Error Correction Type Parity Associativity unknown
DIRECTX INFO DirectX Version 8.0
DIRECTDRAW INFO DirectDraw Version 4.08.00.0400
DISPLAY DEVICES Description Primary Display Driver Manufacturer NVIDIA Name NVIDIA GeForce2 MX Total Local Video Memory 32MB Total Local Texture Memory 32MB Total AGP Memory 24MB Display Driver nvdisp.drv Display Driver Version 4.12.01.0650 Max Texture Width 2048 Max Texture Height 2048 Max User Clipping Planes 0 Max Active Hardware Lights 8 Max Texture Blending Stages 8 Textures In Single Pass 2 Vertex Shader Version N/A Pixel Shader Version N/A Max Vertex Blend Matrices 0 Max Texture Coordinates 8 Device ID 0x0110 Vendor ID 0x10de Sub-System ID 0x40151043 Revision 0x00a1
REGISTERED DIRECTSHOW FILTERS .RAM file Parser AC3 Parser Filter ACELP.net Sipro Lab Audio Decoder ACM Wrapper ASF ACM Handler ASF DIB Handler ASF DJPEG Handler ASF ICM Handler ASF JPEG Handler ASF URL Handler ASF embedded stuff Handler ASX file Parser ASX v.2 file Parser AVI Decompressor AVI Draw AVI Splitter AVI/WAV File Source Color Space Converter CyberLink Audio Decoder CyberLink Video/SP Decoder DV Muxer DV Splitter DV Video Decoder Default DirectSound Device Default MidiOut Device DivX MPEG-4 DVD Video Decompressor File Source (Async.) File Source (Netshow URL) File Source (URL) File stream renderer IVF source filter Indeo(R) audio software Indeo® video 4.3 Decompression Filter Indeo® video 5.04 kitömörítõ szûrõ Internal LMRT Renderer Internal Script Command Renderer Line 21 Decoder Lyric Parser MIDI Parser MJPEG Decompressor MPEG Audio Decoder MPEG Layer-3 Decoder MPEG Video Decoder MPEG-2 Demultiplexer MPEG-2 Splitter MPEG-I Stream Splitter Microsoft MPEG-4 Video Decompressor Multi-file Parser NSC file Parser NetShow Theater Source Filter Overlay Mixer2 PN Wrap filter QT Decompressor QuickTime Movie Parser SAMI (CC) Parser TrueMotion 2.0 Decompressor URL StreamRenderer VGA 16 Color Ditherer VIVO Audio Decoder Filter VIVO Video Decoder Filter Video Renderer Voxware MetaSound Audio Decoder Voxware MetaVoice Audio Decoder WM ASF Reader WM ASF Writer Wave Parser Windows Media Audio Decoder Windows Media Multiplexer Windows Media Update Filter Windows Media Video Decoder Windows Media source filter XML Playlist
MEMORY INFO Total Physical Memory 128MB Free Physical Memory 4.52MB Total Pagefile Memory 1.88GB Free Pagefile Memory 1.79GB
MEMORY ARRAYS Max Module Capacity 512GB Location System Board Use System Supported Error D&C None Supported Speeds unknown Supported Types unknown Supported Voltages unknown
MEMORY SLOTS Installed & Enabled Size 128MB Form Factor DIMM Frequency 100MHz Slot DIMM0 [BANK0] Manufacturer Type DRAM Type Details Synchronous Enabled Size 128MB Total Bit Width 64 Data Bit Width 64
Installed & Enabled Size 0 bytes Form Factor unknown Frequency 0Hz Slot DIMM1 [BANK1] Manufacturer Type unknown Type Details unknown Enabled Size 0 bytes Total Bit Width 0 Data Bit Width 0
Installed & Enabled Size 0 bytes Form Factor unknown Frequency 0Hz Slot DIMM2 [BANK2] Manufacturer Type unknown Type Details unknown Enabled Size 0 bytes Total Bit Width 0 Data Bit Width 0
MOTHERBOARD INFO Manufacturer Intel Corporation Model D815EEA Version AAA45884-401 BIOS Vendor Intel Corp. BIOS Version EA81510A.86A.0040.P09.0011141019 BIOS Release Date 11/14/2000 BIOS Charasteristics Plug and Play, Flash, AGP
CARD SLOTS Number 0 Designation J4E1 Type PCI Characteristics 3.3V, PME Signal Data Bus Width 32 Details In Use, Long Device Class Sound, Video or Game Controller Device Description Creative SB Live! Value Device Revision 0x00000007 Device Manufacturer Creative Device Driver Date 3-27-2000
Number 0 Designation J4D1 Type PCI Characteristics 3.3V, PME Signal, SMBus Signal Data Bus Width 32 Details In Use, Long Device Class unknown Device Description Creative MultiMedia Interface Device Revision 0x00000007 Device Manufacturer Creative Device Driver Date 3-27-2000
Number 0 Designation J4C1 Type PCI Characteristics 3.3V, PME Signal Data Bus Width 32 Details Available, Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 0 Designation J4B1 Type PCI Characteristics 3.3V, PME Signal Data Bus Width 32 Details Available, Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 0 Designation J4A1 Type PCI Characteristics 3.3V, PME Signal Data Bus Width 32 Details Available, Long Device Class unknown Device Description Device Revision 0x00000000 Device Manufacturer Device Driver Date
Number 0 Designation J5E1 Type AGP Characteristics 3.3V Data Bus Width 32 Details In Use, Long Device Class Display Adapter Device Description NVIDIA GeForce2 MX Device Revision 0x000000a1 Device Manufacturer NVIDIA Device Driver Date 12- 4-2000
SYSTEM DEVICES Description Intel(R) 82815 Processor to I/O Controller - 1130 Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x1130 Subsystem ID 0x45418086 Revision 0x0002
Description Intel(R) 82815 Processor to AGP Controller - 1131 Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x1131 Subsystem ID 0x00000000 Revision 0x0002
Description Intel(R) 82801BA PCI Bridge - 244E Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x244e Subsystem ID 0x00000000 Revision 0x0002
Description Intel(R) 82801BA LPC Interface Controller - 2440 Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x2440 Subsystem ID 0x00000000 Revision 0x0002
Description Intel(R) 82801BA/BAM SMBus Controller - 2443 Manufacturer Intel Vendor ID 0x8086 Device ID 0x2443 Subsystem ID 0x45418086 Revision 0x0002
MONITOR INFO MONITORS Name Plug and Play képernyõ Manufacturer (Szabványos képernyõ) Max Width 1280 Max Height 1024
OPERATING SYSTEM INFO Operating System Microsoft Windows 98 Version 4.10.1998 Desktop Width 1024 Desktop Height 768 Desktop BPP 32
CSOCSO: nem a 3dmark 2001 miatt kéne a ps2-n gondolkoznod. Nem mindegy neked, hogy egy szar benchmark progi szaggat-e?? Ezt nem mai gépekre tervezték, ennyi. Mellesleg az MX-nek nem erõssége a 32 bit, de a játékoknak ettõl függetlenül nem szabadna szaggatniuk ilyen konfiggel, ha mégis, akkor valami gond van. Mi a faszért kell siránkozni, hogy jaj, szaggat a 3dm 2001? Azzal akarsz játszani otthon, vagy mi?
(a ps2 esetében nem maradna sok pénzed, kivéve ha a rippelt játékokkal akarsz játszani, full dvd-set nem kapsz olcsón.)
A max payne recommended configja egyébként nem annyira vészes szerintem, az optimal már igen, de a recommended-en elvileg teljesen jól kell futnia.
Mégha a 3dm 2001 nem is tökéletes vele. Ugyanaz az engine, de a Max Payne képeken nagyságrendekkel kevesebb poligon van, mint egy high detail sárkányos vagy autós tesztben.
Na éreytem én valami gond van nállam méghozzá nem is kicsi. Mert nekem a Total AGP, Total Local, Total Texture Memory-knál 0 ír. Mi lehet ennek az oka légyszi vki segítsen már.
hö.....éjszaka látom sokat ittál hogy ilyan parasztságoidat ide nyomod.. Nemértem mi ez a nagypara.....ha a game2 az a lödõzõs ment akkor biztos megy majd az is mert kb olyan lesz a Max Payne..............ezért gondolták hogy abból van.................
Természetesen én is . Kíváncsi vagyok , lesz-e belõle rip !?! Bár mindegy , mert akkor legfeljebb a haver "biztonsági másolatát" veszem "kölcsön" . :)))
Max Payne már megrendelhetõ 2001. június 19, Kedd - JLG Néhány napja adtunk hírt a Max Payne megújult honlapjáról, azonban újfent hallat magáról a játék, illetve a 3D Realms, tõlük ugyanis a mai naptól on-line elõrendelhetõ a Remedy Int. régóta várt akciójátéka. Ide kattintva már le is adhatjuk rendelésünket és ,ha az elsõ 50.000 szerencsés megrendelõ egyike vagyunk akkor még egy ajándék Max Payne egérpadot is kapunk ám! (Arról már csak zárójelben merek beszélni, hogy az USA-ban élõknek még ingyér ki is szállítják a cuccost.)
Max Payne megejelenés(ek)?!
A GODGames állítása szerint, az évek óta készülõ Max Payne címû third-person akciójáték idén(!) július 27-én kerül a boltok polcaira. Ezzel szemben, a készítõk (3DRealms) még mindíg a "when it's done" mottót használják a játékra, vagyis: "amikor elkészül"... A GODGames végülis elárulta, hogy nagyon jó, hogy már egy fix dátumot is kitûzhettek a játéknak, de amennyiben a készítõk úgy látják, hogy nem fejezik be teljes mértékben addig, akkor tovább csúszik a játék... 2001.07.02.
Hiába no , semmi sem biztos ! :)))
Basszus, meddig húzzák még. Qrva jó lesz a játék!!! BUMM-BUMM cakd canacét minden majd!
amugy tok jo hogy a gepkovetelmenynel sose irjak oda a vid kartyat lehet neked 1,5 gigas TB d is ha egy g200 van a gepedben, mert 2d munkat vegzel... pl ezen a gepen tuti nem megy pedig p3-866 256 ram es intel 810... szal errol van szo... ez office gep, de a leirt gepigeny szerint majdnem a legjobb belaitas mellet kell hogy menjen, hat kivancsi leszek... ...
Gamestar - Online
Max Payne hírek! - 08:58 A 3D Realms-tõl George Broussard bejelentette, hogy az évek óta bejelentett Max Payne címû játék, gyakorlatilag teljesen elkészûlt, és éppen most gondolkodnak a pontos megjelenése dátumon, a GODGames-szel karöltve. Azt is elárulta, hogy a bolti megjelenés után lesz csak a játéknak kipróbálható demó verziója, tehát addig még alukálni kell egy kicsit.
100% , hogy még ebben a hónapban megjelenik a játék !!! :)))
HCGamer 2001/07/09 21:34 - Ch00ler Max Payne még mindig
Újabb hírmorzsa került ma nyilvánosságra a Max Payne-el kapcsolatban. Pénteken a Gathering of Developers hivatalosan kijelentette, hogy a játék 25 nap múlva a boltokban lesz. Ez Augusztus elsejét jelenti. De mindezek után kiderült, hogy egyes boltokban már Július 26-án is kapható lesz a cucc. Egyre jobban kezdenek belejönni az üzletek ebbe a "hehe, nálunk elõbb van 3 nappal" bizniszbe. Persze nem ok nékül, a zseton mindenek elõtt.
kiváncsi leszek hoyg fog futni nálam!! ha 1204 ben norm detailban nem fog futni kieszem a cd-t és kettétöröma gépemmel eggyüt kidobom az ablakon és veszek egy GameCubet és egy Xboxot!!
Most olvastam a maxpayne ismertetõt, ami megragadott az ez volt
I was playing on an 1.1GHz system with a Voodoo 5 5500, 384MB RAM at 800x600x32-bit. The graphics details were turned up all the way and I never found a moment where the game was noticeably slowed.
Hát igen azért én még reménykedem, hogy 800x600x16 apróbb komromisszumok kötése mellett elég jó játékmenetet kapok majd a gépemen.
Ja amúgy még 18 nap, már aranycd-n van ugyanis
Jééé, ezek csinaltak a Death Rally-t... Ezt nem is tudtam... Annak idejen ket honapig nyomtam... Max Payne-tol is hasonlot varok... :)))
Max Payne hírek! - 11:34 A 3D Realms-tõl George Broussard elárult néhány érdekes, és állítólag pontos adatot, a Max Payne "sorsáról": - kész játékot már 16-a óta sokszorosítják - a mai napon befejezik az elsõ hullám teljes dobozolását, csomaglását - a kész dobozok pontosan 23-án kerülnek a szállítóautókra - és 26-ától már kapható lesz amerikában még az is kiderült, hogy... - A Remedy és a 3DRealms éppen a demó verzión dolgozik, mely néhány héttel a megjelenés után készül majd el. Mérete a jelek szerint legalább 120MB lesz. Beletesznek majd több pályát, hangot, és más érdekességet is. A jelenlegi tervek szerint nem lesz kisebb változat (így a modemes kapcsolattal rendelkezõknek meggyûlhet ezzel a ... mindenük).
ja Death Rally rulez en is ismerem es szerintem is jo volt :)
Egy fontos megjegyzésem lemaradt a cikk végérõl ! Ez azt jelenti , hogy PÉNTEKEN már mi is játszhatunk vele ! Csak persze le kell majd tölteni valamelyik warez oldalról vagy ftp-rõl ! :)))
a mostani jatekok-nal mar nincs "normalis film" csak olyan filmek vannak amik a jatek grafikai engine-re epulnek tehat olyan mintha a gep jatszana le a szereplokkel (a 3d-s grafikaval) a filmet! es ezeket mar hulyeseg kiszednia rip-ekbol mert nagyon keves helyet foglalnak! ami viszont helyigenyes az pedig a hangok meg a zene! (hangok olyan ertelemben hogy a beszedhangok!)