jó neked.. a képek alapján én is megnéztem volna... küldd át mpegben:-)))
Én megnéztem hogy néz ki:jól kifejezetten jó mivel van 1-2madonionos srác is a csapatban....
Van valaki, aki megnézte a Crytek X-Isle tech. demot? Csak GeForce-on indul el, de nem kell 3-as hozzá.. Miután letöltöttem, sajnos, ez derült ki
Kíváncsi lennék, aki látta, hogy néz ki? Mert a képek alapján a 3dmark 2k1 Nature-részéhez hasonlít....
Hmm, letöltöttem hozzá a music add-ont Ebben megveri a 3DMark-ot:))
Pont most néztem meg én is ideírom az eredményeket:
Display Resolution: 1024 x 768 - 16 bpp Music: ON Sound FX: ON Loop mode disabled
SCENE DETAILS:
Scene 1: INTRO Keywords: Low Polygon Count, Blending, Fill Rate 2022 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 43 Scene 2: WAVER FPU, Med Polygon Count, Particles, Motion Blur 1246 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 27 Scene 3: FACESCAPE Keywords: High Polygon Count, FPU 5249 frames rendered in 88 secs. Average FPS: 59 Scene 4: LOGO Keywords: Frame rate locked at 40, Fill Rate 400 frames rendered in 17 secs. Average FPS: 23 Scene 5: CRYPT Keywords: Med Polygon Count, 3-Pass Emboss Bump Mapping 5026 frames rendered in 97 secs. Average FPS: 51 Scene 6: SHIP Keywords: High Polygon Count, Fill Rate, VRAM 5051 frames rendered in 62 secs. Average FPS: 80 Scene 7: CUBESHOW Keywords: FPU, Med Polygon Count, Fill Rate 2762 frames rendered in 63 secs. Average FPS: 43 Scene 8: WATER Keywords: VRAM, FPU, Med Polygon Count 1569 frames rendered in 53 secs. Average FPS: 29 Scene 9: FALL Keywords: VRAM, Fill Rate, Particles 1798 frames rendered in 57 secs. Average FPS: 31 Scene 10: LASERSHOW Keywords: VRAM, Fill Rate 1485 frames rendered in 54 secs. Average FPS: 27 Scene 11: SKY(*) Keywords: VRAM, Fill Rate, Blending 8826 frames rendered in 217 secs. Average FPS: 40 Scene 12: OUTRO(*) Keywords: Fill Rate, Blending 1618 frames rendered in 45 secs. Average FPS: 35
FINAL RESULT: 1334 XS MARKS
Scenes marked with (*) do not influence final result.
******************* ******************* *** END OF FILE *** ******************* *******************
Hát, ezt sikerült elérni:)) Amúgy egy helyen, amikor eljutunk a barlang végébe, s ott van valami talapzat, ami körül egy kis fény fut, ott leesik 2 fps-re... Másik pedig, hogy az elején, mikor semmi sincs a képernyõn, csak fehérség, alul pedig hullámzik a csík, ott tényleg csak ezt lehet látni nálatok is?
nem kell.........vagy a végén meghal? Ahol a nevek vannak
Ma végignéztem, de nem adott eredményt. Hogy is kell? Mikor kell esc-ezni?
de ugyanezt kapta 1024*768*16ban is
RAge: Date: 3/13/2001 Time: 19.39
BENCHMARK SETTINGS:
Display Resolution: 800 x 600 - 32 bpp Music: OFF Sound FX: OFF
SCENE DETAILS:
Scene 1: INTRO Keywords: Low Polygon Count, Blending, Fill Rate 3417 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 73 Scene 2: WAVER FPU, Med Polygon Count, Particles, Motion Blur 3497 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 76 Scene 3: FACESCAPE Keywords: High Polygon Count, FPU 2978 frames rendered in 56 secs. Average FPS: 53 Scene 4: LOGO Keywords: Frame rate locked at 40, Fill Rate 957 frames rendered in 13 secs. Average FPS: 73 Scene 5: CRYPT Keywords: Med Polygon Count, 3-Pass Emboss Bump Mapping 4546 frames rendered in 95 secs. Average FPS: 47 Scene 6: SHIP Keywords: High Polygon Count, Fill Rate, VRAM 5683 frames rendered in 62 secs. Average FPS: 92 Scene 7: CUBESHOW Keywords: FPU, Med Polygon Count, Fill Rate 2698 frames rendered in 53 secs. Average FPS: 51 Scene 8: WATER Keywords: VRAM, FPU, Med Polygon Count 2194 frames rendered in 53 secs. Average FPS: 41 Scene 9: FALL Keywords: VRAM, Fill Rate, Particles 2922 frames rendered in 57 secs. Average FPS: 51 Scene 10: LASERSHOW Keywords: VRAM, Fill Rate 3983 frames rendered in 54 secs. Average FPS: 74 Scene 11: SKY(*) Keywords: VRAM, Fill Rate, Blending 13869 frames rendered in 201 secs. Average FPS: 69 Scene 12: OUTRO(*) Keywords: Fill Rate, Blending 4760 frames rendered in 45 secs. Average FPS: 106
FINAL RESULT: 4183 XS MARKS
Scenes marked with (*) do not influence final result.
******************* ******************* *** END OF FILE *** ******************* *******************
ez kicsit jobban osztályoz:)))
Szerintem is, egyértelmû Egészen biztos vagyok benne, hogy jó pénzt kap a Madonion a hardware-gyártóktól, mert ennél jobb reklám nem kell...
S persze,emelett ott van a "látjátok, milyen lassú a gép, szaladjatok, vegyetek egy GeForce 3-at" c. téma is...
Azért kérdeztem az XSMark-ot, mert ugyanabban a felbontásban, beállításban ugyanúgy 1309 pontot kaptam ott is... Király, nem? :-)))
Rage! Tényleg az az ember érzése, hogy direkt lassították be, mert a grafika bizony nem indokolná a sebességet. De pl. 3 rétegû textúrát használnak a kocsikon (sõt asszema talaj is olyan) .
hááááááááááááááááááát én szivesen megfüszerezném egy TBvel ha lenne zsé
A 3D Mark-ok mindig is videokártya függõek voltak A procitól függetlenül is jó eredményt kapsz egy jó kártyára
Mindenesetre egy ilyen jó kártya megérdemelne egy jobb procit, nem? :-)
ahoz képest hogy K6-2 van mellete türhetõ eredmény....
Te nyertél!!!
:-))))
Én is próbálhatnám tweakelgetni, pl biosban sdram time-okat 2-re tenni, meg a videokártyát tuningolni, de nem teszem, 1700 biztosan nem lesz. Tán max egy 1350-1400-at lehetne kihozni belõle úgy...
mindenesetre lassú. Leglábbis nálam nagyon. Mondjuk olyan géppel mint nekem van nem is nagyon érdemes nyomatni :) :((
megnéztem Megy vissza low detailbe...
(High-al mindegy , hogy mekkora felbontás, 3-10 fps) Egyébként szerintem ezt azért jobban is megcsinálhatták volna Nem látok benne semmi olyan különlegességet, ami miatt ennyire lassúnak kellene lennie...
ma jön egy másik eredmény: a gépemet már ismeritek csak twíkeltem egy picit:1752 defaultba..... ezzel visszavágtam a Voodoo3nak:)
Ja, én meg rosszat írtam: low detail=4-6fps nálam, nem 10. Bár néha felugrott...
Nekem le kellett kapcsolni 800*600-ba, mert 1024-ben eléggé beszaggatott Meg kicsit gyorsan fordul az autó... Ja, bocs, low detailben játszottam vele... High-ban megnézem, bár lehet felesleges....
Mire megtaláltam a gombokat, meg hogy mi merre, lelõttek:)
Kilõttek a repcsik.. :) Ment vagy 10fps el...
ja..
Jó a játék, nem? Nekem nagyon lassú, de megy. Lelõttem mindkét repcsit, erre felragadtam egy kerítésre, az elsõ kerekeim miatt, a hátsók meg nem értek le... na mindegy... :-))
ja..
Nem, azt hiszem! Nekem sem fogadta el elsõre, de a szóközt vedd ki az elejérõl, a végérõl, a passnak és a namenek is.
1.03 driver readme je szerint DX7 alá van. Érdekes.
Hüm nálam az van fenn-az x3dfx féle-, s nincs is textura a benchmark alatt. Win2k alatt kellett tesztelnem... Ott rendben volt minden az 1.03 as driverral.
Vertex Shader milyen király... ? LOL
Nekem nem dx8 certified driverem van, de lement a vertex shader.
Mármint a WHQL 1.07-esbõl a javítottat (2 nap után javított változatot adtak ki belõle) NEM az X3dfx félét tettem fel!!!!
Bradock!
Igen, a második kiadású 1.07-est tettem fel Ami jópofa, hogy ami eddig DX7 alatt certified volt, most nem az...:-)) (Hülye Microsoft...) Amúgy biztos , hogy jó, mert akkor a Vertex Shader-es teszt nem ment volna le Ahhoz mindenképpen kell a DX8
Nos, mivel a Voodoo 3 3000 csak 16 bitet tud, ezért nálam a "default" 1024*768 16 biten, és triple bufferingre állítottam.
Ezért érdemes lenne nektek is letesztelni ezzel a beállítással, akkor tudnánk összhasonlítani veletek, és a többi Voodoo-séval. Persze, csak ha van kedvetek..
Aha, a desktop nálam alapból 16 biten áll, ezek szerint ezért ment minden elsõre... Viszont én semmilyen egyéb textúrázási, vagy egyéb problémával nem találkoztam. pedig a Madonion oldalán is ez áll, ahogy írtátok már... Érdekes..
üdv rage
Áruld már el, hogyan csináltad! Anee 1100 pontot kapott defaultra, Radeonnal!
Madonion FAQ: "Q: Why do I get a message that says: "Can't create Direct3D device"?
A: The texture conversion in the installer requires Direct3D. On some 3D accelerators like Voodoo3, Direct3D can not be initialized in the required mode if the desktop is in 32-bit color mode (as the 3D accelerator can not render in that color depth). Try changing the desktop to 16-bit mode, and start the installation again.
"
Rage: Hát nem tudom te mit csináltál a gépeden, de nálam még most se müxik! :( Az 1.05 ös driverra felraktam az 1.07 BETA változatot azt ami támogatja a DX8-at. Felraktam mégegyszer a DX8a-t. S így sem megy. :((
Már egyszer szóltam, hogy a teszteredményket a másik topic alá.
Please check that you are using latest drivers (driver kit 1.07.00 or newer). You can download them from 3dfx.
Q: Why can't I run the default benchmark?
A: 3DMark2001 is set to 32bit color as default and Voodoo3 supports only 16bit color modes.
Q: The demo sure looks weird on my V3. What's the problem?
A: Some parts have problems with rendering to textures - it is a driver issue. You can try to use the x3dfx BETA drivers for V3, but we don't encourage you to use BETA drivers.
Q: Some textures in GS1 look odd on my Voodoo3 (in the buildings in the end). Why?
A: This is probably a driver issue, and it occurs both on x3dfx and official 3dfx drivers.
Rage!
Neked az 1.7-es driver a második kiadás? Mert ha jól tudom akkor csak az kompatibilis a DirectX 8 -al?
Ma neztem meg : Duron 1000 , 256 Mb RAM , Elza GF2 - 1080-as detonatorral az eredmeny : 2739 pont.
A 4. Game-hez milyen cucc kell ? Azt irta ki, hogy HW not supported. :(
A Pro valtozatrol tudtok valamit ? Van-e mar, mikor lesz, stb.
Ezt én is tudom, de mint látod Rage fel tudta rakni, és a Vodoo3 3000 nem T&L kártya. Ezért kérdeztem tõle, hogy hogyan sikerült. Valahogy csak felrakta.
Tisztán és világosan leirták, hogy 32megás T&L kártya és 500as proci alatt nem megy a program! AMugy teszteredményket plz a másik topic alá.
1309 pont a lentebb írt konfiggal, 1024*768-ban
Többen kérdeztétek, hogy miért nem lehet feltelepíteni Én aztán semmi különöset sem csináltam pedig... Installáltam a DX8a-t, aztán a programot Semmilyen hibaüzenet nem volt, minden egybõl ment Az 1.07-es drivert használom a Voodoo 3 -hoz
Op.rendszer Win98 , magyar változat Mégcsak nem is SE...
Valaki kérdezte, miért nem látta az óceános jelenetet Az sajna megint csak a GeForce 3 tulajoké, a pixel shader miatt. Úgyhogy az nem a pro verzióban lesz... Screenshotokat pedig a madonion oldalán, sõt, a hcgamer oldalán is lehet találni Van a Nature részbõl is.
Dikkma! Én csak úgy ültem le elé, hogy nézek egy szép diafilmet, aztán meglepõ módon a Nature rész is folyamatos volt, így megnyugodtam, holnap nem kell a boltba szaladni még... Erre gondoltam itt. (High detailben az autós rész nálam is ment vagy 8-10 fps-sel természetesen)