Uhh ez durva... ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy a tulaj szimplán csak nemtörődöm tahó, kétbalkezű barkácsmester volt, vagy valami más állhat az akkori állapot hátterében? Mindenesetre tényleg elsőosztályú munkát végeztél!
Nagyon szépen köszönöm! Valóban észbontóan gyönyörű modell!!! Élőben pedig szerintem még szebb, mint a fotókon... A narancs is gyönyörű, mert az is metál fényezésű, de ez... Eszméletlen!!!! Majd nyáron, a szikrázó napsütésben kiviszem majd Őket a friss levegőre, és készítek róluk néhány jobb minőségű fotót! Viszont nem mindig volt ez ilyen szép... Míg kezelésbe nem vettem addig így nézett ki (ezek a hirdetés fotói).
Egyébként a két 1:8-as gép végleges helye a képeken látható 1:18-as Ferrari vitrin fedlapja lesz. Vagyis most még határozottan így gondolom, de nem elképzelhetetlen, hogy még megváltozik a véleményem, és keresek Nekik más helyet. Hála legyen a jó égnek van hely a házban, így nem kell attól tartanom, hogy nem tudom Őket elrakni sehová!:) De azért nagyon szépen köszönöm a segítőkész felajánlást...
bakker most keresem a sárga irigy smájlit a tárhelyen döbbenet szép(nek néz ki a képen) már AA-ba is ez a kék a legszebb roadster, úgy látom a Pocher is ráérzett nem semmi hogy már két db-od is van hová lehet rakni ekkora drabális modelleket?? .... mondjuk tudok segíteni ha efféle gondjaid vannak
Nos úgy tűnik, hogy fején találtad a szöget! A Roadster felnije valóban 20/21, míg a másik 19/20-as görgőkön gurul... Szóval nincs az elbaltázva, csak a roadsteren eleve nagyobb kerekek vannak, és ezáltal nyilván jobban is néz ki! Múlt héten végre befutott a várva várt kékség is, de nem volt olyan könnyű szülés, mint ahogyan azt a hirdetés képei alapján véltem gondolni, ugyanis az előző "gondos" gazdája mindent elkövetett, hogy pokollá tegye az életemet!
Nem tudom milyen megfontolásból, de letörte a modell mindkét ablaktörlő lapátját, amit profi módon pillanatragasztóval próbált meg visszaragasztani oly módon, hogy közben a fél első szélvédő, a csomagtér ajtó, és a csomagtér ajtó és a szélvédő közötti kis légbeömlő mögötti fényezett rész agyig pillanatragasztó lett!!! (Ez persze nem látszott a hirdetés fotóin) Továbbá, ha nem lenne elég, hogy letörte mindkét ablaktörlőt, a bal oldalit úgy sikerült neki eltörnie, hogy a rögzítési pont egy 2 mm hosszúságú darabbal tört el, ill a kar végéből is le volt törve egy jókora darab, ami természetesen meg sem volt. Így a bal oldali kart 3 db-ból kellett összelegóznom, hogy legyen egy épp ablaktörlő karom!
Aztán szintén pillanatragasztóval fordítva ragasztotta fel a két visszapillantó tükör tartó konzoljait... Ezt természetesen tök egyszerű volt úgy leválasztani a modellről, hogy ne sérüljön a modell, és a konzolok fényezése!
És akinek ez még így kevés lenne önmagában a biztonság kedvéért eltörte a bal hátsó kerék alsó fém lengőkarának rögzítési pontját, így ha a modell súlya ráterhelődött a bal hátsó kerékre, akkor mint a csuklós Ikarusok hátsó kereke kifordult a helyéről!!!
És mindezt megkoronázta a kb 5 kg por a modellen és a belterében, továbbá az ízlésesen a motortérbe borított Cola is!!!
Na ehhez mérten 4 nap intenzív wellness kezelés után most így néz ki a gép...
Nem a fekete miatt van, láttam egymás mellett a két felnit, bár lehet a Roadster felnije eleve 20/21 nem 19/20, ebbe most nem vagyok biztos, de azt jól eltalálták, a "sima" felni nem lett a legjobb... De hát előfordul, Roadster felni / gumi sokkal jobban néz ki, ha úgy is jön, majd meglátod
Köszönöm! Sajnos nem én szereltem össze, ezért van is némi hiányérzetem a modellel kapcsolatosan, ugyanis ahogyan Te is írtad ezeken a modelleken már az összeszerelésnél is sokat lehet javítani, finomítani. Pl a motortérben egy-két elem lefestésével, bilincsek elhelyezésével, vagy akár a belső tér velúrozásával már lényegesen színvonalasabb modell lenne. A felni átmérője élőben valahogy nekem rendben van... Nem lehet, hogy azért tűnik Neked kicsinek, mert fekete, a roadster felnije pedig azért tűnik okénak, mert az ezüst??? Mondjuk tök mindegy, mert nem gondolkoztam azon, hogy kicserélem a kerekeket egy roadsteréra, bár ha minden jól megy, akkor vagy ma, vagy holnap érkezik meg a roadster is... Majd töltök fel róla néhány képet, ha megérkezik az is...
Egyik gyűjti-isminél láttam ilyet, kb. olyan mint egy AA. De már összerakásnál is sokat lehet húzni rajta, illetve minden könnyebben masszírozható/látható mert nagyobb :) nekem egyedül a felni nem jön be, egy collal kisebb, +túl ballonos a gumi, de ezt is lehet orvosolni a Roadster felnijével, az valamiért jó lett......
Nagyon szépen köszönöm! Elvileg 7300 gramm, és 595 mm... Kézben tartva viszont sokkal nehezebbnek tűnik!:) Még most is egy kisebb vagyon az áruk, de én elképesztően kedvező áron jutottam hozzá, ezért egy barom lettem volna ha kihagyom!!! Konkrétan első körben azt hittem, hogy át akarnak vágni, és csak lehúzás az egész, de amikor küldött egy rakás fotót a modellről az eladó, akkor jöttem rá, hogy csak egyszerűen nem tudja hogy mit árul... Ha őszinte szeretnék lenni, akkor azt kellene mondanom, hogy nem tudok nyilatkozni, hogy hogyan viszonyul a részletessége egy 1:18-as AUTOart Aventadorhoz képest, ugyanis sajnos nincs 1:18-as Aventadorom! Ellenben van nagyon sok más 1:18-as AUTOart modellem, és azokhoz képest a modell minősége hozza ugyanazt a színvonalat, de többet nem igazán tud! Ugye itt is csuklópántos zsanérokon nyílik a géptető, és a csomiajtó, ill mindenhol gyönyörű gázteleszkópok vannak... viszont ami nagyon tetszik benne, az az hogy a csomagtartó vízzáró gumi szegélye a modellen is valamilyen enyhén rugalmas anyagból van, amit ha megnyom az ember, akkor érzik, hogy deformálódik, majd visszanyeri eredeti alakját... Szerintem ezt az 1:18-as biztosan nem tudja! Én azt mondanám, hogy a modell nem éri meg azt az árat, amit az Ebay-en kérnek érte, de ha valakinek szerencséje van, és jó áron kifog egy példányt, akkor nem szabad kihagyni!
wow! gratulálok biztos monumentális és súlyos darab régebben néztem ezeket, egy kisebb vagyon volt az áruk, gondolom most sem olcsó a részletessége arányosan a méretével jobb mint pl egy 1:18 AA Aventador-é?
Vasárnap érkezett meg a gyűjteményem eddigi legnagyobb darabja... Pocher Lamborghini Aventador LP700-4 1:8. Hatalmas masina! Elnézést a rossz minőségű képekért, de sajnos nincs elég fény a fotózáshoz...
Egészségben és modellekben gazdag Boldog Új Évet Kívánok én is Minden kedves fórum látogatónak!!! Ez bizony ízlés kérdése... Én pl totál elolvadok a Miura formájától! Az ajtók formája, az oldalsó szélvédők vonala, a brutális far... Nekem nagyon bejön! A neon 918-as meg valóban feltűnő jelenség! A színét tekintve talán a leglátványosabb darab a gyűjteményemben. A Peet 2 új szerzeménye is megdobogtatta a szívemet! Mindkét gép gyönyörű! A Missa Camarojáról meg már ne is beszéljünk!!! Mindig is nagy kedvenceim voltak a Camarok, de ezt így ahogy van elfogadnám igaziban! Mondjuk kizárt, hogy fenn tudnám tartani, de a tudat, hogy állna egy a garázsban... :)
Optikai csalódás. Én is úgy láttam, hogy hátul nagyobbak a kerekek. De nem. Lemértem, hajszálra ugyan az a méret elől, mint hátul.
Szép mennyiség, idén sem apróztad el :) Az Alfa a Subaru és a Jeep kedvesek az én szívemnek is. Viszont kicsit kevés franciát látok. Ennyire keveset is adtak ki tavaly, vagy csak áthelyeződött a hangsüly?
Kellemes szilveszterezést és örömökben (és így modellekben!) gazdag új évet kívánok minden kedves fórumozónak! Idén kissé leült a topik, de talán ez jövőre változni fog;)
Fehér 959-est is majdnem vettem ahonnan a többi Porke jött, de végül nem ment mellé, pedig totál korrekt ajánlatom volt rá.. de sebaj, másnap írt egy kolléga hogy akciós, így lett egy dobozos vadiúj és olcsóbban
Volt már 959-esem pirosban-ezüstben, de fehérbe nagyon adja ... és milyen széles popója van a kis filigrán 964 mellett Na aztán már tényleg ennyi... Boldog -fehér- karácsonyt ! :)
Aszem írtam régebben, hogy (vesztemre) egyik kolléga gyűjtésbe kezdett, nagyon szép részt választott magának, (;léghűtéses Porkék) már az UT 993 vadászatnál éreztem hogy baj lesz, aztán ahogy jöttek a "nagyvadak", tudtam hogy baj lesz...
Múlthét-kedden adtam fel hirdetést, 930-964-et keresek, mindkettőt pirosba, én tudtam, hogy totál MI. (és mekkorát tévedtem) +még biztos ami ziher a faxbukon is elkaszálták a keresést, elég vicces indokkal, de lényegtelen is, mert addigra már írt egy gyűjti-kolléga a johfogáson, hogy tud valakit akinek van eladó piros 3.3 turbó :) először azt hittem csak a szívatás megy-->van neki de esze ágába sincs eladni, csak répaverés hogy valakinek nagyon kell... de nem... miután beazonosítottam ki írt, tudtam hogy ez nem szórakozás lesz....
Közbe megtörtént az amire aztán marhára senki nem számított, lett egy dobozos fekete 3.3 turbó is, jóval drágábban, de a kollégát végül elrettentette pár dolog ami a pirosnál kiderült... éééés közbe lett egy fehér 964 RS is, aztán a legvégére abból is egy+ sötétpink... egyszerűen hihetetlen... ha ezt valaki 1,5 héttel korábban mondja, körberöhögöm... de ezt most valahogy kiadta, még most se nagyon értem, de 10-15évenként végül is belefér :D
No tehát úgy néztünk ki, hogy 930-964ből is van + 1-1 db... akár vissza is mondhattam volna, de egyrészt nem akartam segget csinálni a számból, másrészt tudtam hogy ezeket azonnal megfogja venni más ... volt még ott egy ezüst 930 3.0 turbó is, kicsit bánom hogy nem lett mellérakva, mert jó áron jött volna... de tényleg nem akartam elszállni...
Azért a semmi után ez is egy elég masszív ugrás ... tudjátok, kb. mikor már tökéletesen tisztába vagy vele, hogy megveszed, de ilyen HTP_Harold fejet vágsz hogy ááá, nekem nem kell, én már nem.....
Na a képeken látszik a végeredmény piros 3.3 turbót mindig is szerettem volna, sztem az egyik legszebb és nem utolsósorban legritkább AA Porsche modell. Barn find volt sajnos, ohne doboz, atom por, tükör már egyszer letörve-bénán visszarakva, egyik ködlámpa plexi hiányzott, de sikerült maximálisan rendbe rakni... az AA belső ugye relatíve zárt, tehát bent nem volt por, szerencsére büdös se volt, úgyhogy csak a felnikkel és a motortérrel küzdöttem meg. A szárny rácsozása miatt szívóág, +bent az intercooler is rendesen kivan dolgozva, ott is vastagon ült a por, de ez már a múlté. A tükör szerencsére nem ész nélkül pillanatragasztóval-összebarmolva lett visszarakva, hanem valami más, lassabban kötő ragasztóval, ezt utólag is köszönöm annak aki elkövette, mert ugyan full ferdén lett felrakva, de egy határozott mozdulattal letudtam törni, és a ragasztót is lelehet szedni, hogy utána a helyes pozícióba visszakerüljön.
A ködlámpa plexivel is mákom volt, egyrészt ugye ilyen majdnem tégla, full sík forma +elsőre sikerült egy olyat befaragnom, ami magától a helyére cuppant, még ragasztó se kellett, viszont a búra rácsozását imitáló, mikrovékony csíkozás már kalandosabb volt :) kb. 10-12 keresztbe és 2 hosszanti... kicsit mattitani is kellett rajta, de 99%os lett, konkrétan ha nem egy 100w-os premier plán fénnyel világítasz oda, akkor nem mondod meg ...
A 964 RS.... hát az meg csak úgy jött, engem kényszerítettek bíró úr... az utolsó pillanatba jött ugye egy ajánlat a sötétpinkre, amire azonnal lecsapott a kolléga, mivel nekem már amúgy is volt olyan, így örömmel vettem a hófehérkét... bár se a 964, se a vékony bódés 911 nem áll közel hozzám, de végül is 993-ból is van egy szem karcsú modellem (993 RS) és figyelembe véve hogy ez is egy nagyon szép és a szó szoros értelmében fehér hollója az AA-nak, természetesen maradhat :)
Ez klassz, tetszene igaziban is. Megkaptam az emailt, válaszoltam. Szóval klassz ez a Hyundai, de most igaziban nagyon "rá vagyok izgulva" egy youngtimer-re. Az én külön "pechem", hogy az AutoArt kínálatában arról is van modell.
Igyekeztem a maximumot kihozni belőle, ez sikerült!:) Igazság szerint ilyen finom szövésű fém rács nem sok van, így nem igazán van miből válogatni, de az tény, hogy élőben szerintem pont tökéletes!:) Vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy elképzelhető, hogy ennek a rácsnak sem pont tökéletes a léptéke az 1:18-hoz viszonyítva, de én meg pont nem vagyok annyira szőrszál hasogató, hogy egy ilyen apróságon agyaljak! Én már annak is örülnék, hogy ha pl a HW Elite szériája visszatérne, vagy legalábbis valamelyik gyártó venné a fáradságot, és megpróbálná magát megerőltetni, hogy kb azt a színvonalat hozza!!! Én most pl a NOREV-nek szorítok nagyon, ugyanis az elmúlt időszakban a megfizethető árú modellek közül, Ők gyártják a legszebb nyitható, fém modelleket! A nyithatatlan műgyanta modellekkel kapcsolatosan pedig egyáltalán nincs tapasztalatom, ugyanis eddig még sikerült megállni, hogy egyetlen egyet se szerezzek be, pedig már jónéhány hiánypótló modell láttán majdnem elcsábultam... Tudom, hogy elvileg gyönyörű a fényezésük, meg a végletekig precíz illesztési hézagok is mellettük szólnak, de ezek mind olyan dolgok, hogy engem nem hatnak meg! Én pl maximálisan meg vagyok elégedve egy-egy szebb Norev modellem minőségével is, és maximális tisztelettel adózom a készítőik felé, ugyanis én tudom, hogy mennyi munka egy-egy aprócska rács elkészítése, pontos ragasztása, esetenként fényezés, maszkolás stb... Az 1:43-ról meg inkább ne is beszéljünk!!! Az meg pláné hatalmas respect!!! Utoljára szerkesztette: Earthquake27, 2019.11.12. 23:39:06
Tetszik, határozottan jót tett neki az upgrade! Egyedül talán a az első hűtőrács tűnik kicsit furának (talán a fémszál vastagsága??), de lehet hogy csak a vaku miatt! Azt lenne jó elérni hogy az élethű megjelenést segítő elemek a nagyobb volumenű szériagyártásba is eljussanak, de hát a nyithatatlan műgyanta modellekkel inkább pont az ellenkező irányba halad az ipar.
Én úgy gondolom, hogy minél élethűbb egy modell, annál értékesebb, illetve annál pontosabb kicsinyített mása az eredetinek... Az 1:18 már olyan méret, hogy elképesztő részletességgel meg lehet oldani a modellek világítását is (lásd youtube), csak egy szabad szemmel jól látható összegnek kell ahhoz rendelkezésre állnia, hogy akár csak 1 db 1:18-as modellt is be ledeztess egy hozzá értő szakival! De akkor kérdezem én, hogy ha a világítás már nem annyira "elfogadott" a modellekben, akkor miért ragaszkodunk olyan megrögzötten pl az igazi fém rácsokhoz? Akkor miért nem jó az ultra gagyi, vak műanyag rács? Azért, mert az eredeti autón is igazi, átlátszó, fém rács van!:)
És ezen a gondolatmenet mentén haladva jutottam el ismét addig, hogy egy újabb vasat pofozgassak egy kissé a valósághű irányba...:)
Egyébként hasonlóan "parázs" vita folyt arról is, hogy kell-e világítás a modellautókba. Én az igen mellett kardoskodtam. Ehhez kapcsolódóan lett még a nyáron egy világítós 43-asom, egy Toyota Starlet. Tény hogy bőven van hova fejlődni (pl fénycsóva mintája.... vagyis izé, hogy legyen egyáltalán fénycsóva, illetve hogy a sárvédőnél nem világítson hátrafelé az első égő), de nekem nagyon bejött, hogy világít:
Igen, a Kia kivételével mind 1/43-as. Korábban is volt a témában diskurzus, de érdekes mód a többség inkább úgy látta hogy a metál szemcséket nem egészen sikerült negyvenharmadára csökkenteni. Persze az is igaz, akkor nem pont ezen darabokból indultunk ki :) Én nem tudtam dűlőre jutni a témában, de összességében elégedett vagyok velük.
Örülök, hogy eltaláltam.:D A matricás dolgot nem tudtam, de hibás fényezést sajnos már jónéhányat láttam... Mellékesen pedig egyáltalán nem biztos, hogy törve volt! Nem kell azonnal a legrosszabbra gondolni! Mi van ha csak bevásárlókocsival húzták végig az oldalát, és csak bele kellett ködölni?:D Amúgy szép ez a CRX is! Anno nagy kedvencem volt! Amúgy elképesztő, a modelljeid fényezése. Mármint arra gondolok, hogy ugye ha jól gondolom, akkor azok a vasak, amiket fel szoktál ide tölteni, azok általában 1:43-ok? Mert ha igen, akkor egyszerűen brutális a festék amivel fényezik őket!!! Annyira apró a metál szemcsék mérete, hogy tökéletes összhangban van a verdák léptékével...
Oké, nyertél :D Azért elmondom, eredetileg arra gondoltam, hogy minden darabnál ami sikerrel vette a gyártás végi minőségellenőrzést, a bal hátsó szélvédőre ragasztottak egy kis OK matricát, de a modell gyártójának gondolom nem volt meg ez az infó és arról lemaradt....vagy csak összetörték és a cseredarabon már nyilván nincs rajta ez a matrica :D videó
Nagyon szépen köszönöm! Már jó néhány éve gyűjtögetem az 1:18-as modelleket, így valóban egy kisebb társaságba csöppent bele az F40. :) Az 1:18-as F50 és a LaFerrari Hot Wheels Elite kiadás, míg az 1:12-es F50 Tamiya. Az F40-esnek élőben sincs miért szégyenkeznie, ugyanis elképesztően gyönyörű modell. Bár ha őszinte szeretnék lenne, akkor azt kellene mondanom, hogy akkor csalódtam volna ha nem így van, ugyanis 2 db 1:18-as kivitele már nálam parkolt az érkezésekor, és azokban sem talál az ember kivetni valót!!! Nekem ami nagyon tetszik az 1:12-es F40-en, az az elképesztően aprócska sasszeggel rögzített kerékanya, illetve a motortérben elhelyezkedő aprócska hűtők rendkívül finom rácsozása... Igaz még nem szedtem szét, és bár elég biztos kezem van, és valószínű, hogy nem okoznék kárt benne, ennek ellenére mégsem fogom levenni róla a kerekeket! A modell többi eleme pedig (kivéve a motortér hűtőit) 1 az 1-ben az 1:18-as Kyosho minőség, csak egy kicsit nagyobban...
Szerintem a kerékjárati ív feletti és az ajtó alsó ezüstmetál része fényezve lett. Egyrészt pontatlan volt a maszkolás, másrészt a bal hátsó kerék felett megrogyott a fényezés...
A Vehicrossomról viszont nemrég kiderült hogy korábban törve volt :( Mit gondoltok miből jöttem rá? :)
Azigen! Gratula hozzá, meg kell hagyni, díszes társaságba került! Az F50 és a LaFerrari is nagyon jól néznek ki. Így képekről az új F40-eedben sem találok igazán kivetnivalót. Közelebbről is ismerve, neked mi a véleményed róla?
Döbbenet hogy elszaladt az ára a grafit Norev S600-nak... 2-3éve vettem Mammától, aszem 15 v. 16e volt ....
Sziasztok!
Ha valakinek lenne egy "felesleges" Norev féle W140es Mercedes bálna S600 sötétezüst színben, és pont egy AUTOart Mercedes GT-S sárga hiányzik neki, akkor szívesen elcserélném rá egy az egyben a bontatlan Autoartomat. :-)
Estét, rég történt már itt bármi is :)
Szia! Olvastam pár napja, igen komoly!! Valamit hagy maga után majd, egy műalkotás!
Valahogy ezekkel a szobor műgyantákkal nehezen békülök meg, de amíg nincs jobb.... Épp a minap elmélkedtem azon, hogy de kár hogy az Autoart már leállt a klasszikus német verdákról (80-90 es évek, Porsche, Mercedes, Bmw)... Kár. Ui. : nincs véletlen eladó Neo 1:43 Mazda 323f ba vagy Celica mk3 modelled..? :)
A "régi idők" emlékére egy F-1-es plakát, ezúttal a Mclarentől. A stílussal a golyóstoll feltatlálója előtt tisztelegnek:
Hát igen, egy prémium autó nem prémium modellként. Látszik rajta, hogy nem felsőpolcos modell de ha nem volt drága akkor szerintem simán jó. Az ültetéssel nagyon jól de abszolút természetesen mutat
Jónaposat! Begördült apának két KK-scale C126 Benz. Ez illetve egy kék is, hááát nem estem hasra tőle minőségileg.. Ha vakakit érdekel, ez az ezüst szabadpréda! Az első futómű kapott egy finom ültetést.. ;)
Köszi! A kombi az aktuális Peug 508. Piros "szedánt" szerettem volna eredetileg inkább, de arról sajna lecsúsztam, de ez is szép!
Szia! Ez GATE termék. A 206 CC-ket még a Welly (azt hiszem a Solido-tól vették át) csinálta 1:18-ban. Nekem a Welly-k kicsit primitívebbek, elnagyoltabbaknak tűnnek. Amolyan jobb Bburago-nak. Annak ellenére, hogy a GATE félén az ajtók egy karosak, a takart részeken hiányos a fényezés, és a motor tere is kicsit egyszerűbb, mint a Welly-é. Mégis, sokkal minőségibbnek tűnik az összhatás. Úgy tudom a GATE-nek volt köze az AutoArt-hoz. Amúgy a Paudi csak a 206 5 ajtós változatát gyártotta (ami nagy szívem vágya lenne), Dong Feng 206 néven árulták. Gyakorlatilag beszerezhetetlen. Nagyon, de nagyon kutatok utána. Manapság már azt is tudom róla, hogy ez a Paudi modell nem is 1:18-as, hanem 1:16-os
Nagggyon állat, a forma, a szín és hogy ilyen szinten nyitható! Gratula hozzá. Ki a gyártója? Ha Norev lenne szerintem tudnék róla, Paudi nemhiszem, mert szerintem Kínában nem forgalmazták. Az ilyen posztoknak a mellékhatása hogy mindig elkezdek egy 1/43-as után keresgélni én is :D, most kivételesen elmarad mert van egy rendelésem folyamatban. Utoljára szerkesztette: bulba, 2019.07.06. 22:35:00