Láttatok már ilyet? GT-Spirit (azaz Otto) 250 GTO 1:12. Asszem nagyon kell egy ilyen, ez lenne az első 1/12-m. :))) Az ára se egy katasztrófa, 260€ környékén lenne - ennél sokkal többért is árulnak sokkal kisebb autókat.
Az új BMW i modell ndns blogján Ha hasonlóan türhő marad a széria is akkorn em kell aggódnom hogy az i3-as modellem "utódlásáról" :D
GLM Buick Electra. Amennyire érdektelen maga az autó annyira szép és részletgazdag a kidolgozása. Hirtelen nem ugrik be más 1/43-as modell ami ennyire "éles" lenne
Reggelt!
Nekem nagyon bejön, akár az ezüst is. Alig várom, hogy kihozza a Bburago :o)
Háááát….szép szép, de nekem nem esett le tőlük az állam. Az általad leírtakat én a Pininfarina Sergionál éreztem. Az nekem nagyon beégett. És ezekről is az jut nekem eszembe. Mintha ezek is annak az át- és továbbgondolása lennének, de valahogy nem sikerültek olyan jól. Legalábbis az én vizuális ízlelőreceptoraimat annyira nem kényeztetik mint a Sergio anno.
Tegnap érkezett ismét egy jó árasított autó: AA Subaru 22b
Doboz nincs (bár eleve nem igazán értem azt aki doboz függő,nem a dobozt állítom ki :D az ára miatt meg végképp nem érdekelt ) viszont a "vitrin" járt hozzá. A matricákat leszámítva hibátlan. Azokat majd leszedem róla. Meg szerintem az emelvényről is lekapom,jobban mutat ha a kerekein áll.
BBR 1/18 Ferrari 488 Pista. Hogy mit gondolok a Bburago vezetőségéről személyenként és külön-külön, amiért faxán cserben hagyták a gyűjtőket, azt sajnos nem írhatom ide.
Estét amúgy :)
nana, én mint a "nem ferraris Ferrarik" kedvelője az egyik kedvencemként tartom számon ezt a típust, természetesen csak a 465 Break után :) Kár hogy 1:43-ban csak a "tömegmodellekre" figyelnek. Utoljára szerkesztette: bulba, 2018.09.15. 19:09:56
A csatolt Sotheby's oldalon írták ezt a FIAT Uno dolgot. Biztos, hogy benne volt az is, hogy a Ferrari egy olyan "területre" lépett volna evvel a modellel, ahol nem nagyon volt tapasztalata. Igen, amit te is említettél, a Merci-Rolls szint elérésével eleinte biztos gondjaik lettek volna. Pár éve volt egy cikk egy Maserati Quattroporte és egy nagy luxus Alfa Romeo összehasonlításról. Mind két gép 70 évek végéről, 80-as évek elejéről származott és bizony voltak kifogások a 40 év körüli autók kivitelezésével. Azért az idő igazolta a Mercit és a Rolls-t. Ők azért elég tartós, szinte örök életű autókat csináltak. Mondom szinte és az egészet múlt időbe tettem. Amúgy a képeket nézegetve a Pininről, a beltérben a kapcsolók kivitele valami rettenetes. Az ergonómiáról már ne is beszéljünk. Rettenet az ablakemelők kapcsolóinak az elhelyezése és a belső tükör környékére pakolt ülés állítás... Nagyon látszik rajta, hogy gyorsan össze kellett dobni valamit a Torinói kiállításra. Feltételezem, ha ez a modell még is gyártásba került volna, még egy-két évet fejlesztgettek volna. Még a belsőn is. Utoljára szerkesztette: Missa, 2018.09.14. 19:30:03
Ennek a nagyját sose hallottam, de a "nem-gyártásról" úgy tudtam, hogy azért nem lett belőle sorozat, mert betojtak, hogy ha nem lesz olyan minőségű, mint egy korabeli Mercedes vagy akár Rolls, akkor a kutya se fogja megvenni. A sportautók lehettek szarok, de egy luxuslimó nem.
Milyen cool lett volna a Pinin a Ducato ablaktörlő-kapcsolójával :)))
Hmmm... Magamra vettem a válaszadást. Sajnos az én nyomtatott irodalmaimban ez a típus nem szerepel, lévén ez egy koncepció autó. Függetlenül a wikipédiától és hasonló oldalaktól, mindenhol Ferrari Pinin-ként említik. És azért akár hogy is olvasom, kezdve a padlólemeztől (Ferrari 400-s GT sorozat), a hajtásláncig (Ferrari 512 BB), ez bizony Ferrari. Ha jól értelmeztem a Pininfarina cég fennállásának 50. évfordulójára készült, Sergio Pininfarina (Battista "Pinin" Farina, a cég alapító fia) ötlete nyomán. Enzo Ferrari mint tudjuk jó kapcsolatokat ápolt Farinaékkal. Az egy két korai (Zagato, Vignale, Boano, stb.) karosszérián és az egyetlen gyártásba is került Bertone-n (308 GT4 Dino) kívül csak a Pininfarináék voltak a "házi karosszéria szabók-tervezők. Már nem emlékszem, hogy a Pininfarina cég, vagy a karosszériákat zömében gyártó Scaglietti cég, de valamelyikük még a Ferrari rész (vagy teljes?) tulajdonába is került. Szóval 1980-ban Enzo szívesen vette Sergio ötletét, az első 4 ajtós Ferrari elkészítéséről. Sergio apja emlékének szentelve adta a Pinin nevet a koncepciónak. A modellen akármennyire is Pininfarina logó van, ez helytelen. Csak meg kell nézni a Sotheby's oldalán a képeket, a motorháztetőn, a kerekeken is ott van "Cavallino Rampante", a Ferrari eltéveszthetetlen emblémája. Sotheby's Pinin Végül a gyártást a FIAT, a Ferrari anyacége "torpedózta meg". Akkoriban sokkal nagyobb hasznot látott a FIAT Uno bevezetésében. Akármennyire is Ferrari fan vagyok, és nem vagyok gazdasági elemző sem, de szerintem is nagyobbat kaszáltak az olcsó, tömegcikk Uno gyártásával. Kicsit sajnálom, hogy végül a mai napig nincs (még) 4 ajtós Ferrari. Gondolom a presztízs kategóriában is a non-plus ultra lett volna, a S Mercik, Jaguar-ok, Maserati Quattroporte-k (akkor még nem Ferrari céghez tartoztak) családjában. Úgy tudom egyszer, majd, talán lesz 4 ajtós Ferrari, mintha rebesgetnének egy FF-Lusso GTC hajtásláncra alapuló SUV-ról. De szerintem akármennyire is divat most ez a SUV kategória, szerintem egy tradícionális, 4 ajtós limuzin, sedan eleganciáját soha nem fogja elérni. Bár, lehet, hogy csak én gondolkodásom konzervatív. 52 múltam, nekem a 70-80-s évek formavilága tetszik. Tetszik a Bertone féle szinte kockára vasalt 308 GT4 Dino (tény a Pininfarina 308-328 sokkal szebb), tetszik a Pinin alapjait adó 365 GT4 2+2, 400-412, a Mondial sorozat. Tetszik ez a koncepció autó is. Sajnálom, hogy a BBR valószínűleg resinből adja ki. Igen, ha fém lenne és nyitható, még ezt a töméntelen pénzt is lehet, hogy beleáldoznám, még ha ezüst színű is (ami színt én gyűlölök). Egy szó mint száz, ez egy FERRARI! Csak szép emléket állított az egyik legnagyobb és máig is legkitartóbb partnerének Pininfarinának, vagy még inkább az alapítónak Battista "Pinin" Farina-nak. Utoljára szerkesztette: Missa, 2018.09.13. 20:32:10
Asszem ismerem a fórumtagok közül azoknak az egyfős listáját (1: én), akit érdekel ez a modell, de azért leírom: a BBR kihozza a Pinint. Az az érdekes, hogy az az eredeti autóra a Wikipedia Ferrari Pininként hivatkozik, a BBR viszont Pininfarina Pininként árulja, és az eredeti autó elején Ferrari embléma van, a modellen viszont a Pininfarináé, Ha van közöttetek egy Missa, aki ezt fel tudja oldani, örömmel venném a megoldást :)))
Megvenni én sem fogom, mert azért 345€-nyira nekem sem hiányzik. Legalább ha nyitható lenne… Szerk.: Vagy vörös… :)
Utoljára szerkesztette: 355, 2018.09.13. 09:57:03
Örülök, hogy tetszik! :) Most csak 1-1 képre volt időm. Később majd előveszem őket egyesével.
Gratula, igazán különleges darab szinte mindegyik! Nekem a 365 GT 2+2 és a 206 Dino Competizione jönnek be a legjobban, előbbi az eleganciája, utóbbi pedig a formai szélsősége és extremitása miatt. Szívesen megnéznék mindkettőről még néhány képet, ha van ne rejtsd véka alá :)
És a kakukktojás: Norev Mercedes V250 AMG (ilyet akartam használtan, 1/1-ben, de költözés lesz, a vásárlás "határozatlan időre elhalasztva")
Nna, volt egy kis időm és végigfotóztam az idei pakkokat. Asszem idén még nem tettem fel képeket az új modellekről. Ez a karácsony óta eltelt idő termése:
Bburago SF70H
KK 365 GT 2+2
LooksSmart 206 Dino Competizione
LookSmart P5 (ennek gyönyörű a motortere, majd lesz még fotó róla)
Maisto vörös olaszok: Aprilia, Ducati, MV Agusta
Matrix 212 Inter Vignale (gyönyörű modell, egy olcsó részlet kapitátálisan elkúrja az elejét, majd külön fotózom azt is)
Tecnomodel 166/212 Uovo
Tecnomodel Dino 206 Sport
Tecnomodel 340 Vignale (jól megy az 123-as BBR 375 mellé)
Tecnomodel 365 P Berlinetta Tre Posti (extra széles, 3 üléses, a középső vezet)
Utoljára szerkesztette: 355, 2018.09.12. 17:31:24
BBR Ferrari 250 GT Lusso Effetto Pioggia (esőmenő) Az árcetlni 435€ van
Érdekes, hogy innen nézve mennyire más, mint a HW Lusso. Valszleg most is a BBR-é az igazi forma, de a szememnek szokatlanul púpos ez az utastér.
Utoljára szerkesztette: 355, 2018.09.12. 17:00:52
Volt idő, amikor Lamborghini-ket is gyűjtöttem. Sajnos akkoriban csak Bburago, Maisto, Anson, meg Ricko volt belőlük. Híre-hamva nem volt még a Kyosho-AutoArt vonalnak, de még a Norev-nek sem.
Ezek legalább olyan klasszak, mint az El Camino-k. Kár, hogy az El Camino-kból kevés modell van. Főleg az 1968-69-esekből. Szerintem azok a legszebbek.
Nyitás után nem sokkal ott vettem első modelljeimet. Az első négyre ma is emlékeszem. Bburago volt mind és 1:18. Ferrari 348 TB, Ferrari 250 GTO, Ferrari Testarossa (1984), Ferrari Testa Rosa 250 (1957). Aztán még vettem párat, főleg Bburago-kat, Guiloy-okat, Mira és Maisto-kat. Az utolsó náluk vett 3 modellre is emlékszem. A Bburago Hot Wheels Ferrari váltás idején vettem egy HW Ferrari California-t és egy Maisto Lamborghini Gallardo-t és egy Solido Citroen Xsara WRC-t. Később, a drágább modelleket már jobban megérte internetről beszerezni. Nem egyszer könnyebben és gyorsabban is lehetett beszerezni az újdonságokat, míg kivárni, hogy a VH-ban megjelenjen.
a 4 felni jöhet róla :D én is néztem ezt de alapvetően nem is értem ezt a modellt,költség hatékonyan csináltak egy félutcai félwrc-t. Ugye az újságos szériába kiadták a WRC-t. Aztán gondoltak egyet és kicseréltek rajta pár műanyag alkatrészt az utcai változatra ,szárny/visszapill és beltér. De az utcai Sti nem volt ilyen széles és a motorháztetőn is csak a sima levél bedobó van ,nincs extra kivágás a hűtésnek
Ja, egy újról van képem, ugyanis az előző gazdája csinált róla.. :D Mivel régebben volt jópár Autoart Imprezám (BugEye, BlobEye, HawkEye) , de egy hirzelen vezérelt ötlet végett gyűjtemény-szűkítés áldozatává vált mind, gondoltam csak beteszem ezt gombokért a vitrinbe most, de... Az Aa magasra tette a mércét, és most nem is tudom mi legyen a sorsa. Nem rossz ez az Ixo, de ugye közelében sincs egy Autoartnak.. :/ Szóval nem bizti h marad, ezért Ivkovic Péter engedelmével használhatom a fotóit ha eladnám.. Még rezeg a léc.. :)
Napos időt az uraknak! Jött ez-az apához a gyűjtibe, de időm nincs lefotózni.. :) Keresgéltem valami klasszikus amcsi pick up -ot, már-már vettem egy Hw61 Chevy C-10-es stock verziót, míg nem rátaláltam, hogy az Acme novemberre tartogat egy ilyen C10 kiadást... Asszem szerelmes vagyok! :)
Persze a zöld platóját nem tudták űberelni, sajnos nem is akarták, de ..... A többi viszont mindent visz! ;)
'napot!
Az 1/12 fanoknak lehet hír, hogy a KK Scale kihozza a Ferrari Dinót nagyban, vörösben, bézs belsőbel. Normális képem még nincs róla, az irányára kb. 180-200€ lesz. Amiket eddig 1/18-ban láttam tőlük, azok abszolút megérték az árukat.
Ja, ez lehet megoldás, csak a belsejével mit csináljak? Azt a strand feelinget is fessem meg? Amúgy pár éve levelezgettem Xapa mesterrel erről a témáról. Ő is tervezgetett egy ilyen bicolor átalakítást a GTZ Zagato-ján. Utólagos engedelmével beszúrom ide a photoshopos tervét:
Szerintem ...rva jól nézne ki és a belseje és a hátsóablak-oldalablak is autentikus lenne.
Ezt láttam én is. Sajnálom, hogy Elite annak idején ezt nem adta ki. Ez elég szép szín összeállítás. Sajnálom, hogy az 599-ből sem sikerült ezt a bicolort beszerezni. Itt jelzem mindenkinek, ha van HW Elite Ferrari 599 GTB bicolor színváltozata és szívesen elcserélné a RARE változatú fekete felnis (gyárilag!, nem umbau) polished alura, keressen engem! Szóval ezt cserélném:
előrendelés itt: https://club-ottomobile.com/en/ sima webshop: https://club-ottomobile.com/en/ De mind2-re Sold Out van írva. Körül kell nézni más webshopokban talán van valahol még belőlük Esetleg várni hogy jön-e más színben, más matricaszettel Jah az utcai autó 60 a rally gép 70 Euro szokott lenni Utoljára szerkesztette: kemszi2, 2018.09.03. 18:58:51
Szuper. Hol lehet ilyeneket egyébként venni és mennyibe fáj kb?
Befutott az augusztusi Otto előrendelésem: Alfa Giulia QV
Ami kicsit fura rajta ,hogy az első ablak kicsinek tűnik a plexin lévő fekete csík miatt,és a hátsó ablak osztása is csak matricával van megoldva És Citroen Saxo Kit Car:
Asszem láttam már egyszínű vörös GTZ-t, de nem olyan sötét kerekekkel, mint amik a Super Elite-n vannak, de persze most nem találok róla képet. Viszont vörös, fehér tetővel és ezüst kerekekkel tutira van:
Érdekes egy plakát lett. A szemnek kevésbé kényeztető, de benne van az olasz zászló a pálya, F-1-es gép és, és mint nemzeti szimbólum a Písai ferde torony is (tudom tudom… de azért valljuk be ez üt :D)
Igen, gondolom gyártás így egyszerűbb volt nekik. Nem variáltak az egy darab 136920 alvázszámú kis ablakával. Kár. Amúgy megérkezett a modell és mint modell nagyon szép. Különösen tetszik a belső rész burgundy színe.
Van egy Spyder verzió is, az az 550 GTZ. Sajnálom, hogy azt nem hozta ki a HW annak idején, nekem nagyon bejön, akár ezüstben is a vitrinbe tettem volna. Jól mutatna a Super Elite 575 GTZ-m mellett.
A kis ablak nem olyan, mert a modell és a fotódon lévő autó nem ugyanolyan. Van egy pár darab, amelyiknél az oldalablak és a hátsó szélvédő sarka összeér, ilyen a modell is. Másoknál a két sarok között lemez van, ilyen van a beillesztett fotódon.
Köszönöm! A sárga kis méregzsák egy Toyota Starlet 1200SR. A GT86-nak nagyon megörültem amikor láttam, hogy kapható lett Kyoshoként. Korábban árulta az Ebbro de valahogy a kerékméret/futómű miatt nem tűnt túl koherensnek a forma és nem vettem meg amit (mint most kiderült) ideiglenesen meg is bántam, de szerencsére most jött egy újabb alakalom. A régi Skyline a kora miatt, az újabb meg a szedánsága miatt érdekes, rájuk még nem néztem tüzetesebben. Képek lassan de biztosan készülnak, ahogy lesz időm majd teszek be :)
Szép a HWE 550-575 sorozat. A nem túl sok modell közül ami megmaradt, az 550b is jelen van, egyrészt az egyik kedvenc HWE-m, (mondjuk maga ez a tény nem állhatott volna az eladás útjába) viszont csak legóért gurult volna el, azt meg megfogadtam hogy nem....
575-ösöm is volt, de az valahogy sose tetszett igazán, csak rontottak az 550esen a facelifttel, (persze sortöltésre kötelező) az 575SA is egy fura darab, de mint modell az is nagyon jó, és abból volt SuperElite, talán érdemes lehet egy olyat felhajtani, ha nincs beteg ára.
Ezt az egyet hirdették, több mással együtt. "Megszondáztam" a FB-t, hogy van-e valakinek. Egy még lett volna, a bicolor, világos szürke tetejű, bézs belsővel. Az hitelesebben néz ki, jobban hasonlít az eredetijére. Az én általam vásárolt verziónál a hátsó ablak és a kis oldalsó ablak kialakítása nem tejesen megfelelő. Viszont a bordó belső miatt jobban tetszik. Na meg aztán az a plusz egy ami még szóba jöhetett volna, 6-8 ezer forinttal drágább lenne. Annyit viszont nekem nem ér ez a modell. Kell, mert az 550-575 sorozatomba bele passzol, de amúgy sem esztétikailag, sem érzelmileg nem mozgatott meg eddig. Az 575-s sorozatba nekem már csak a sima 575 és a fura tetejű Super America hiányzik.
Inkább úgy mondanám nem lehet tudni jön e vagy megy amúgy mint modell nem lesz rossz. Nem nagyon lesem már... de a faxbukos csoportba nincs fent eladó példány ha visszakeresel ? Nagyon sokáig (hónapokig) volt fent egy, bagatell pénzért. (10enpárezerért)
Szerk.: jah hogy már várod... sorry, szétcsúszott a tel, a képek feletti részt nem láttam. Utoljára szerkesztette: IPPeter82, 2018.08.27. 12:26:53
Mostanában ritkábban szerzek be modellt. De most várok egy ilyet:
Őszintén szólva, számomra nem a legszebb Ferrari, de remélem mint modell szép lesz. Kicsit eltoltam a szín választást... Ebből sokkal jobban bejött a fekete, zöld belsős változat. Bár ronda az is, de legalább "exkluzív". Csak hát anno, amikor még volt a "piacon" fekete, ráadásul még jó árban is, én inkább mást vettem. Most meg már nincs fekete (sem) jó áron. De hát mindegy is, ez a P9915 katalógus számút is vehetem ritkaságnak. Elvileg 5000 darabos RARE kivitel. Kár, hogy a modellnél nem figyeltek az ajtó mögötti kis ablak élethű másolására. Lásd az eredeti, 136920 alvázszámú képét:
Ahogy Matuka mondaná, az anyája! Az a sárga Ixo mi is pontosan..? Jól néz ki, meg az alatta lévő Toyota is, de a régi Skyline se kutya bakker! Képet majd! Qrva jók ezek a 43-asok, egyre jobbak.. Grat hozzajuk!
A képet egy Kemp Remillard nevű faszi hozta össze, aki amúgy egy baromi ügyes digitális grafikus, mert pl. ilyeneket tud, de kilépve a komfortzónájából ez a Ferrari plakát baromi gyengére sikerült.
Végre sajnos megjöttem a nyaralásból :) Mindenkinek gratula a szerzeményekhez! A Fiat 131-re baromi irigy vagyok, de amíg nem tudom biztosra, hogy valamilye egyezik egy kortárs Ferkával, addig nem hajtok rá :) és Bulba új cuccai is egészen jól néznek ki!
A Honda Urban EV Concept állítólag gyártásba kerül, és ha nem lesznek olyan mocskok, hogy megtartsák belpiacosnak, nekünk tutira lesz egy. 1997 óta mindig volt Hondánk és az asszonynak nagyon tetszik.
Pár modell hozzám is érkezett, majd posztolok képeket (ha lesznek), addig is, itt van a Ferrari plakátok 1,5 éves történetének egyik leggagyibb darabja...
Az orxford is mostanában jött ki néhány német miniautóval. 1:18-ban nem vagyok otthon de nekem a minőség teljesen jónak tűnik azért az árért amit kérnek érte Például ez.