Na látom felpezsdült a fórum! Igaz kis vitával , de tök jó, hogy nem anyázza senki egymást :)) Bár szvsz, ezzel ráérünk, ha kijött a game, mert így elõre semmit nem lehet még biztosan tudni :))
Nos, az én véleményem:
Ricewind írta: Az otthoni gépek az egységes világ részeinek tényleg gyengék, és egy modem tutira nem fog elbírni 64 klienst. Viszont ez NEM fps, tehát LÉNYEGESEN kevesebb információ áramlik a server és a kliens között!
Másrészt: Munkaelyi serverek, meg nem nem feltétlen a leggyorsab, ebben is igazad van. , de a fentiek tükrében egy 500K-s kapcsolat jónak tûnik ( az más dolog, hogy más a sávszélesség, és a sebesség )
Viszont! Ha valaki servert állít be az ki lesz? 1 Egyetemista, 2 Egyetemista, 3 Olyan ember aki ért a nethez, és van JÓ nete. :)) Az elsõ kategóriákban elég jó a net ellátottság :))) Na meg a nagy játékfanatikusak is inne kerülnek ki.. szóval online világ terén nem vagyok szkeptikus, de tény, hogy nagyon nagy fába vágták a fejszéjüket :)
Végezetül egy kis gondolat kisérlet: Anno én is csináltam cs servert egy cyrix 166-os on(PI 133Mhz-nek felel meg) 64Mega EDO rammal. Szóval ótvar gép, rálökve az egyetemi netre. És 10-12-en gond nélkül lehetett játszani rajta. ( 30as ping, modem: 100-200 modemtõl függõen). Nos, a mostani cs -serverek gond nélkül kiszolgálnak 20játékost. Ha feltételezzük, hogy egy rpg servernek a sávszélesség igénye alacsonyabb.. pl. a fele ennek, akkor már 40 kliensnél járunk, egy otthoni alkatrészekbõl összerakott gép esetén.
Nos, lehet tovább ragozni, hogy ha harmadakkora.. stb.... mennyi terhet visel a kliens, mennyit a host.. stb.. de szerintem egy mostani gép simán elbír 64 user-t. (na de mi van, ha csak 40-et?) A gépek száma ami fontos...
Rince: nem-nem. Éppen kis otthoni gépekrõl fog menni, bár valóban nem vagyok egy nagy számtech szakértõ, de azt hiszem ezt hívják "peer-to-peer"-nek.
"akkor a Bioware honnan veszi ezt a 64 játékos/szerver dumát? Õk csak sejtik mit tud a progi, nem? Meg úgy oldják meg a játékot, hogy lag-gel is OKés legyen valamennyire"
Ennek semmi köze magához a programhoz! Ennek csak a szerverekhez van köze! Valamit félreértettél! Ha ugyanis te megveszed eredetiben a játékot, akkor nem kis otthoni szerverekre csatlakozol, hanem központi Gyári szerverekre! Úgy mint a Battle.Net-en! Épp ez a lényege. Azért kell megvenni eredetiben, hogy ne kelljen otthoni kókány szerverekre csatlakozni! Érted már? Én nem a program képességeit vitattam, ugyanis annak itt semmi jelentõsége...
Rince: akkor a Bioware honnan veszi ezt a 64 játékos/szerver dumát? Õk csak sejtik mit tud a progi, nem? Meg úgy oldják meg a játékot, hogy lag-gel is OKés legyen valamennyire, elvégre ez nem FPS. :) Mondjuk az is igaz, hogy azt elhiszem, hogy a Bioware csinálja a legélvezetesebb játékot, legjobb D&D hangulatot, legjobb sztorit, de a legjobb motort... engem pl. a BG2 ismertetett meg a "3D lassítókártya" fogalmával. :))))
Ami a Massive Online dolgot illeti: hát pl. az is kicsit massive online lesz, ami nekem a dédelgetett álmom. :)) Ami az lenne, hogy lenne egy nyugis kis kocsma valahol Faerunon, ahol összegyûlnének a magyar játékosok, ott dumálnának, iszogatnának, bizniszelnének a karakterek, és innen indulnának portálokon keresztül a magyar modulokba. :)) Ez tutira kivitelezhetõ, és nagyon jó lenne. :)
Nos akkor sajnos most rá kell, hogy mondjam, hogy soha nem fog összejönni!
Az otthoni NET elérések (legyen az Cable T1, ADSL, vagy bármi), semmik!!! Ezeknek a sebessége túl lassú és túlontúl megbízhatatlanok! Azok a szerverek csuppa LAGGból fognak állni, márha tényleg felállnak valaha! Szervert csak és kizárólag szolgáltatónál lehet indítani, különben nem ér az egész semmit! Tapasztalatból beszélek! Az én Kábel elérésemmel, nem lehetett olyan Counter Strike Servert indítani, ahol 5 játékos lagg mentesen tudott volna játszani és ne lettek volna állandóan connection problemek, pedig megy 500 k/s-el!!! És akkor ez még nem is 64 játékos! Otthonról képtelenség szervert indítani! Ez sajnos tény ...
Nem, sajnos az NWN nem lesz MMO RPG soha! Bár ezt én sajnálom a legjobban :(
De azért, az se lesz semmi, mikor egymás moduljait oldogatjuk meg :))
Rince: amit leírtam, természetesen csak a jéghegy csúcsa! :)
Ha megnézed az oldalukat, egyáltalán nem tûnik amatõr kezdeményezésnak - bár valóban "lelkes amatõrök" csinálják, de néha õk jobbat képesek kihozni, mint a hivatalosak.
A szervereket "adományozzák", és itt ne légkondis terembe bepakolt hiperszuper szerverekre gondolj, hanem akár egy jobb PCre, kábel, ADSL vagy T1 internettel. Ezekbõl viszont sok van, az oldalon fenn is van a szerver térkép. A szerverek Faerun egy kis szeletét jelképezik, de azért nem olyan kicsik ezek a területek. Azt is meg fogják oldani, hogy Faerun részei mindig online legyenek.
Az ellenõrzésrõl: ez a NWN egyik erõssége, hogy én pl. nehezen döntenék, hogy DM-kedni vagy játszani élvezetesebb. DMeik vannak, de jelentkezni is lehet, és megvizsgálják az illetõt, hogy mennyire van otthon D&D, FR vonalon. Tehát belõlük is lesz elég.
Az elemekbõl összerakott helyszínek felvetéseddel igazából nem tudok mit kezdeni, ez minden computer játékban így van, EverQuest-ben is kell "zónázni", nem? A portálokat egyébként kiveszik, tehát nem varázsportálokon fogsz közlekedni, hanem csak átgyalogolsz a másik szerverre.
Szerintem biztos lesz belõle valami, de az is valószínû, hogy én azért túlontúl lelkes vagyok. :)))
Nem valószínû, hogy összejön! Túl nagy falat ez, arról nem is beszélve, hogy mivel elemekbõl rakod össze a helyszíneket, egy idõ után nagyon változatlan és unalmas lenne a terep! És szerinted mennyi embernek kéne fentlenni a szervereken, hogy mindenkit ellenõrizni tudjanak (mert lesz munka a DM-ek rendesen). Valamint lévén, hogy ez egy amatõr kezdeményezés, szerintetek honnan fogják fedezni a szerverekre a pénzt! Ugyanis elárulom, 4 szerver éves fentartása mindennel együtt kb. 50.000 dollár). És ezt nem az újjamból szoptam, hanem Andrew Gower mondta, a Runescape online rpg készítõje!
Én szeretném a legjobban, hogy összejöjjön ez a próbálkozás, de szerintem eleve halálra van ítélve :(( Szóval ne nagyon reménykedjetek! Hacsak maguk a játék készítõi nem hoznak egyet létre, de erre jelenleg nem sok az esély...
Beindulltak a 2002-ben megjelenõ online RPG-k magyar Fun-sitejai. Ha minden összejön, akkor az angolul nem nagyon tudók is nyomon követhetik e két játék fejlesztését:
Mondjuk, ha lesz a Neverwinternek legalább olyan szintû grafikája, mint a summonernek ( ahogy eddig áll lesz), akkor az már megüti a mércét, és érdemes lesz vele játszani. Arról nem is beszélve, hogy a gépigény sokat számit ám, pláne kis hazánkban :)
Ha meg már a grafika elfogadható, onnantól kezdve meg a játékélmény válik fontossá :))
Ja, olvastam, hogy az nwn-ben már lesz hang alapú kommunikáció is benne, sõt üzengetési lehetõség is...:)) Az amit anno a diablo2-ben is igértek :)
Rince: nézd meg az ALFA linket, és rájössz, hogy a NWN A MORPG-knek is vetélytársa, sõt, szerintem sokkal több lehetõség van benne.
A "rivális" játékokat csak így viccesen írtam... egyébként sajna a NWN grafikában biztos nem versenyhet a SW:Galaxies-zal.
Szerintem akit, érdekel ez a játék, vagy esetleg kiváncsi rá mi is lehet, annak érdemes ellátogatnia a Magyar Neverwinter Nights rajongói honlapra :) Mostmár van elég információ, és egész összeszedetten, hogy aki nem tudja mi ez, az képet kapjon róla.. Aki meg tudja, az meg csak nézze meg 1xûen, és írjon róla véleményt :)
Na, ezt a témát túltárgyaltuk :)) Csináltunk fórumot amúgy, az oldalról elérhetõ, igaz még csak a hírekben van a link :)
Mi az, hogy rivalis jaték ? ? ? ? ? Semmi köze a ketõnek egymáshoz! A STG MMO RPG! A NWN meg sima RPG! Én például mindkettõvel fogok játszani.
Rince
u.i.: Az oldalam meg nem egy nagy durranás (csak leloptam a fosite grafikáit és újra megszerkesztettem). Nem is azért hoztam fel, csak, hogy nem egy olyan ördöngõsség az a fórum (már, ha szûkségetek van rá), nekem kb. 1.5 percembe került :))
Köszi a tippet! Gondoltunk már rá, de jelenleg idõhiánnyal küszködök(ünk), de amint tudom létrehozunk valamit
Bocs http://forum.supergamez.hu
Gondoltatok már arra, hogy fórumot raktok az oldalra???
Mondjuk egy ilyet mint ez, ahol most vagyunk! Például innen: http://freeforum.supergamez.hu
Na újra itt tobzódom, korábban mint ígértem.
Srácok, ott az icq vagy a telefon a technikai részletek megtárgyalására, ne már egy nyilvános fórumon tegyük mindezt. Egy bûvész sem engedi, hogy a nagyközönség bekukucskáljon a színfalak mögé ugyebár. :)
Megint frissítettem, de Petyus fordítására még nem volt idõm/energiám. Viszont a galéria és a letöltés , valamint a Linkek menüpont bõvült.
Petyus: Megnéznéd a linkeket, hogy melyik mûködik? mert nekem nem volt energiám. :)) Ja, és mivel te vagy benne a témában jobban, jó lenne egy 1-5ig való pontozás tartalom, frissesség kinézet alapján. De 5-ös már csak a full infós, napi frissességû, és csodaszép oldal lehet, tehát ilyen ne legyen :))
Ja, ha van idõd, akkor valami betûtipust is jó lenne találni ( az alapok között ) a szöveges részeknek... Most ahhoz sincs már energiám :) Úgyhogy most olyan, amilyen.
Na felhozom már 1x énis a topicot :)
A honlapnak csinálGATom a menürendszerét ( a gat fontos :)), de ha kész lett, utána dömperrel lehet hordani bele az anyagot :)) Szóval fordításra fel :)
Most nekiesek hátha jutok valamire még ma
Mondanivalóm nincs sok, de süllyedünk... :)
Ehh, vészesen süllyedünk. :)
irc.extra.hu mondjuk jó :)
www.neverwinternights.ini.hu - alakul az oldal! :)
hehe Petyus azt elfelejtetted odairni hogy melyik szerver az irc-n :))
yo ppl
Chris ha kell help csak kiálts Hicks bácsinak és segít :)
de en megporbalok egy TOPIC-ot regelni neki :))
Na akkor nem kéne egy irc-re mennünk? Nem itt szétgányolni a topicot ? :))
Petyus: akkor teljesen egy szinten állunk. :)
Chris: az enyémet tudod, én teljes mellszélességgel támogatom, az index-es topicban volt egy Axon nevû srác, aki már régen ígér egy honlapot, de eltûnt.
Ha lesz belõle vmi, én is segítek, amiben tudok, de nagy html/java varázslatokra nem vagyok képes. :)
Én a látószög dolgot a hagyományos, "offline" értelmezésében értettem. Tehát a karakterednek fix a látószöge, ezáltal neked is...
Marlowe: üdvözlet néked. Örülök, hogy friss vér is keveredett ebbe a már-már egyhangú topicba. Látogasd bátran ezt a fórumot a közeljövõben. Az igazság az, hogy egyre többen gyûlünk össze, promótálva ezt a magyar Nwn honlap ötletet... Lehet, hogy realizálni kéne a dolgot lassan. Szívesen vállalom a fõszerkesztõi pozíciót, cikkeket is bátran írok maroknyi szabadidõmben. :) Véleményeket kérnék.
Marlowe: yes-yes-yes nagyon is érdekel! :))
Nemm, félreértettem, bocs, láma vagyok... szóval csak annyira fix, hogy nem lehet az eget kémlelni, mert ég/horizont nem lesz, de különben szabad forgás/zoom... tehát annyit jelent, hogy fixen felülrõl/oldalról látod a karaktered. BOCSI...
Na fijúggg... én is várom már ezt a game-t.
Jelentkeznék DM-nek is, de a magyar server-t is vállalnám (elhelyezés, esetleg gép biztosítás stb...) ,valamint a honlap+ klánban is benne lennék.
Szóval akit érdekel adolog, az e-mailban keressen meg! Meg akár itt a fórumon, de ezt meg nem olvasom túl gyakran.
(ui: én is remélem, hogy nem vizsgaidõszakban/ vagy elõtte jelenik meg)
Chris, tényleg nem értjük egymást, mert a fix látószög az izometrikus lenne... várj, pill.
Petyus, ebben egyetértünk, tényleg "kenyeret, cirkuszt és infot a népnek", ha már a régi római szólást vesszük így kifordítva. :)
Fix látószög dolog szerintem tökéletes (tumbréjder, ha úgy tetszik), mivel ez realisztikusabb, mint a forgatható kamera. Az okokat már kifejtettem lentebb.
Viszont ez a fix látószög dolog aggaszt, mert valahol láttam egy aug. 15.-ei FAQ-ot a játékról, és mintha ezt mondta volna a Bioware-es arc. Remélem félreértettem! :)
Chris: akkor ne kíméld magad, a nép infot akar, ha játék nincs még, legalább info legyen a játékról! :))
Nem lehet ám a Messiást felkészületlenül várni! :)
Petyus, mostmár nyilvánvaló, hogy a babérjaimra törsz. :) Ha nem lennék ilyen ritkán, és nem lennék most ilyen fáradt én írogatnám ezeket. :) De még mindig van infom, amit nem írtál le. :)
Na, vettem a fáradságot, és jobban utánanéztem pár dolognak: :)
A játék egy dobozban fog kijönni, mindhárom verzió benne lesz, Windows, Mac, Linux(!!). Az Aurora szerkesztõ viszont csak Windows alól fog mûködni.
A singleplayer rész: a fõ kampány (aminek a sztorijáról írtam ezelõtt) 4 chapter-bõl, és 28 modulból fog állni (60 óra játékidõ), de ezen kívûl lesznek modulok is, amelyek nem a fõvonulatba illeszkednek. Ezeket lehet single-ben, multiban is nyomni.
Az Aurora szerkesztõprogram: állítólag teljesen megegyezik azzal, amit a Bioware-es fiúk használtak a saját moduljaiknál. Ez csak arra lesz képes, hogy helyszín, monster, kincs - ha párbeszéd/esemény scripteket akarsz használni, akkor a NWNScript nevû segédprogramot kell használni, ez már bonyolultabbnak tûnik, C nyelv ismeretét ajánlják...
Ennek hiányában sem lesz "buta" a kaland, mert a DMClient-nek köszönhetõen a DM mindazt megteheti, mint az papír-ceruza-dobókocka szerepjátékokban: kreálhat eseményeket, beszéltetheti az NPC-ket, irányíthatja õket, stb. (Ez a Vampire-ben már mûködött)
A szerkesztõprogramokkal való ismerkedést különbözõ Wizardok segítik majd, ill. lehet tanulmányozni a Bioware moduljait, hogy hogyan is csinálták a nagyok. :)
Az Infinitybõl sokak által hiányolt falmászás/repülés/lovak az Aurorában sem lesz, kajálás sem. (De NEKTEK továbbra is ennetek/aludnotok/mosakodnotok kell majd a megjelenés után is!! :))
A multiplayer: tehát peer-to-peer alapon fog mûködni, azaz a játékos csinál egy szervert, és erre kapcsolódhatnak rá a többiek, egyszerre max. 64(!!!) játékos. Játékostársakat a neverwinter.net szerveren is lehet majd toborozni. A szervereket viszont össze lehet kapcsolni portálokkal, így gyakorlatilag végtelenek a lehetõségek - akár egész Faerun-t meg lehet oldani(!).
A single és a multi karakter megegyezhet (ld. Diablo-ban pl. nem), a csalókat úgy szûrik ki, hogy ha offline kalandozásai (hehe) alatt túl sokat fejlõdött, túl sok tápos cucca van, akkor ezeket elveszti, tehát amerikai barátaink nem tudnak majd agyonshadowkeeperezett karaktereikkel nyomulni. :)
A BG2 karakterimportálásról feltûnõen hallgatnak, és ez így is van jól. :)
Gondolom egyelõre elég ennyi info, amúgy meg fáradnak az ujjaim! :)
Na én is pont errõl beszélek Petyus, csak úgy tûnik kommunikációs zavar állt be. :)
Más. Ezennel megnyitnám a hivatalos Neverwinter Nightsos irc csatornát: #nwn.hu @ irc.elte.hu
Chris: de a fix látószög a Baldursos lenne, tehát épp látnál a hátad mögé. :) Én jobban élvzném a "Tomb Raider"-es nézetet. :)
Chris: nincs ICQ-m :))
Nem tudom, bár eddig el voltak telve magukkal, hogy milyen flexibilis kezelõfelületet alkottak. Kihangsúlyozták a könnyû kameranézet-váltást is...
De bevallom õszintén én üdvözölném az ötletet. Gondoljunk csak bele, a háta mögé senki sem láthat, megvan az a bizonyos fix látószög... Tulajdonképpen így lenne csak értelme a thiefek legnagyobb kincsének, a backstab-nek. :)
Chris: most olvasom, hogy azért ilyenek a screenshotok, mert FIX LESZ A KAMERA? :(((
-off- Petyus: ICQ számom 67444704, keress meg. -on-
Petyus: biztosra veheted, hogy egy kalandozó társ már mindenféleképpen lesz. :) Több önjelölt DM-ünk is van már hál'istennek...
Már csak egyvalami zavar, de az nagyon... hogy nincs még a markomban a játék. :)
Chris: köszi az elismerést, igazából teljesen önzõ célból kampányolok a játéknak, azért, hogy tutira legyen kivel játszani már a megjelenés napján! :)
Többet is lehet tudni a sztoriról, hmm, úgy látom ismét keresgélhetek a Neverwinter oldalakon! :))
Grafika: nekem tökéletesen megfelel, pl. még a BG2-es movie-ban iszonyat tetszett, ahogy kardoznak a fiúk, bár az még nagyon béta volt. A screenshotok viszont mind az izometrikus nézetben készülnek, gondolom, hogy ne rettentsék el a BG fanokat, de azért én kiváncsi lennék, hogy néz ki egy karakter közelrõl.
BG2-re tipikusan a szines es elenk szinek hasznalata volt jellemzo :))
Üdv! Petyus, te elveszed a kenyeremet, azaz az infomesteri pozíciót. Az igazat megvallva ennek csak örülni tudok... :)
Grafikáról csak annyit, hogy én jobban preferálom a rajzolt hátteret, mint a "csodaszép" 3D-s túlcicomázott, csiri-biri, túlszínezett fertelmeket. Nem egy játékot rontottak el azáltal, hogy oda nem illõ élénk színekkel csapták el az egész összhatását. Kicsit félek ettõl.
Majd ha kedvem lesz, folytatom a kerettörténetet is, amit Petyus barátunk már elkezdett, de egyenlõre nincs hangulatom hozzá. :))
Üdv, Chris
en csak ennyit tudok mondani:
Welcome to NeverWinter Nights!
Dantrag, skorpio: mindkettõtöknek igaza van! :)
Dan: igen, hááát, a karakterek, animációk sokkal szebbek lesznek a NWN-ban, illetve idõjárás, fény, varázslateffektek is.
Skorpio: azokat a gyönyörûen megrajzolt 2D háttereket igen nehéz lenne visszaadni 3D-ben, nem is sikerült (ld. screenshotok), viszont ez érdekes kérdés, mert szerintem az egy évvel ezelõtti Vampire-nek sokkal szebb grafikája volt...
Másszunk csak feljebb...
Szia Mester!
Szerintem is szép, de a Baldurs nyilván szebb volt a maga nemében a gyönyörû 2D-s hátterekkel. A gyors server gond lehet (ld. Battle.net Europe), a jó DM is, de ezért kellene szervezni az itthoni NWN életet, ezt már korábban kifejtettem. :)
NAgyon jónak igérkezeik. De az nagyon fontos, hogy gyors serverek és jó Dm-ek legyenek. Grafikailag nagyon szép a progi, bár nekem a BAldur grafikája és tetszett.
Pár hír a játékról:
Tehát a GenCon-on részletesebben ismertették a játék singleplayer részét, ami Faerunon, Luskan és Neverwinter városában fog játszódni, valamint ezek külsõ területein, 20 különbözõ helyszínen.
A sztori azzal kezdõdik, hogy Neverwinter kormányzója, Lord Gnasher -aki egyébként visszavonult kalandozó- ellentétben áll Luskan kormányzójával, aki valamilyen titokzatos harcos befolyása alatt áll. Lord Gnasher pedig az elf Tyr-hívõ harcossal, Aribeth-tel tanácskozza meg a város dolgait. Neverwinterben valami járvány pusztít. Ennyit árultak el a sztoriról, nem sok, de állítólag már kész van az egész, a BG-ek után nem lehet túl rossz. :)
Más: a kiválasztottak kipróbálhatták a "Messiás" :) szerkesztõprogramját, a következõk a benyomások: nagyon egyszerû a kezelõfelület, a Windows-ra hasonlít (????!!!), pull-down menük, hotkey, stb.. Pofonegyszerûen lehet a helyszíneket elkészíteni, többféle típus van, város, falu, csatorna, dungeon, erdõ, sivatag, stb.. Tehát villámgyorsan el lehet készíteni a terepet, ami 2D-nek látszik a szerkesztõben, de valójában "helikopteres" 3d, lehet zoomolni, forgatni, meg lehet nézni, hogy fog kinézni a játékban.
Tehát a terep pofonegyszerû. Viszont a továbbiaktól leesett az emberkék álla: rengeteg tárgy, ill. szörny, lény, amit rengeteg tulajdonsággal lehet felruházni. Az NPC-ket például olyan szinten lehet kialakítani, hogy: tetoválás(!!), milyen színû izzása van pl. a varázskardjának, kedvenc varázslatai, nem áll szóba törpékkel, stb.. A jól kidolgozott NPC-ket természetesen fel lehet rakni a szerverekre, így közkinccsé téve õket. :)
Az AI-t egy nagyon fejlett (C nyelven írt) scripting tool segítségével lehet személyre szabni.
A történet során az NPC-kel való interakciókra kétféle megoldás van, fel lehet építeni bonyolult, többszintû (faj, nem, karizma, reputáció figyelembevételével) "dialógus-fákat", ez gondolom a játékban úgy néz ki, mint a BG-es párbeszédek, ill. a DM élõben is begépelheti a párbeszédeket.
Ja, és a legfontosabb: nagyon fogadkoznak, hogy év végére megjelenik, mert már nagyon végsõ stádiumban van, de fontosnak tartják, hogy ne maradjon hiba a játék semmilyen aspektusában, úgyhogy lehet, hogy 2002. lesz. A korábban elõszeretettel emlegetett 2002. márciust már nem látom sehol... :)
Na, gondolom ennyi info elég egy kis kedvcsinálónak, ha találok vmi szép új screenshotot, azt benyomom, egyébként meg lelõttem magam, sziasztok! :)
Erre BIZTOS érdemes lesz rászánni a pénzt, mert eleve fejlesztés+marketingköltségek stb. miatt illik megvenni az olyan játékokat, amit imádsz, plusz itt a szervereket is meg kell fizetni, ráadásul ez majdnem "online" RPG lesz, amik ugye ált. havidíjasak. :) Sõt, szerintem sokkal jobb lesz, mint pl. az Everquest, lesznek kalandok, stb.
Szerintem ez olyan progi lesz, amire érdemes lesz rászánni azt a pénzt.
Valahogy azért jó lenne beszervezni egy magyar szervert. Ha már Q3:A-hoz, CS-hez, UT-hez akad, akkor ehhez is elkélne egy-kettõ legalább. :)
Hmmm... ha magyar nem is, de európai mindenképpen lesz. :)
Petyus_: DM leszel? Ez azt jelenti, hogy lesz magyar szerver is?
Petyus: Én a www.gamebanshee.com -ot szoktam látogatni. Szerintem az a legjobb oldal ha valaki rpg-re vágyik.
Abi Dhazim's Horrid Wilting pedig tényleg passzolni fog az F2-re. :)
Ja, az inventory is fejlõdött az Infinity óta, nem minden egy helyet foglal... :)) Az mondjuk érdekes volt Baldur's Gate-ben, amikor a tõr miatt nem volt hely a fullplate-nek, de a tõr helyére befért! :)))
Na, ezen látszik az inventory pl.
Na végre írtál, Chris! :)
Igazad van, hogy varázshasználó leszel, elvégre ez SZEREPjáték lesz, nem Diablo. :) Én meg DM leszek, úgyhogy nekem aztán mindegy.
Közben már láttam kezelõfelületes képet, elég igéretesnek tûnik kezelhetõség szempontjából, ha megtalálom, benyomom ide. (Nem tudom, hogy végleges-e, de az F-gombokat lehet konfigurálni rendesen (F1: Magic Missile - hehe, F2- Abu Dabu jólmegkapod! :) )
A www.neverwinternights.com szerintem nem a legjobb oldal, ha friss infókat akarsz, bármilyen meglepõ.
Az érdeklõdõknek benyomok egy linket: Planet Neverwinter A legjobb oldal szerintem!
Petyus: ha a téli vizsgaidõszakban adnák ki, akkor abból sok jó nem sülne ki... az egyik a másik rovására menne... :) Amikor én legutóbb gépközelben voltam, akkor néztem a friss híreket a nwn honlapon, és ott augusztus akárhányadikán azt írták, hogy év végén megpróbálják, de ha nem, akkor jövõ év elején fogják kiadni.
Kezelõfelületrõl meg annyit, hogy teljesen triviális, hogy pause nem lesz. (merem azt hinni:) Gondold csak el, hogy viszonyulna egy hirtelen pause-hoz a szerveren kalandozó többi 64 játékos. :) Azt írták a kezelõfelületrõl, hogy "rendkívül flexibilis, átlátható, könnyen kezelhetõ lesz". Szerintem higyjünk nekik, hátha... :)
Érdekes kérdés még szerintem, hogy a pihenést hogyan fogják megoldani. Ledõlsz kedvenc mágusoddal röpke 8 órás memorizálásra... Régebben olvastam errõl valamit, de valami értelmetlen mellébeszélésre emlékszem csak a magyarázatból. Pausehiány ide, kezelõfelület oda, én akkor is varázstudó karakterrel fogom taposni a birodalmakat.
Üdv, Chris
Felhozom.
Süllyedünk :(
Infinity engineben mindenszep volt kiveve a 3d-s effektek :)))))) mert az egy nagy rakas szar! :))
Hehe en is BG fan vagyok :)) vegigvittem a 2+a kiegeszitot is! ja es MULTIBAN nyomtuk vegig egy rokonnal :))
I.C.: a varázslócsajra gondolsz? Szerintem jól néz ki, de azt a screent pl. a BG2 fanoknak nyomtam be, mert ez az "izometrikus-szerû" nézetben készült. Rendes 3d-ben biztos jobban mutat a hölgy.
Rince: hidd el, hogy fog kelleni, mert a varázslateffekteket még csak most csinálják + ha nagy terep lesz, sok szörny... meg ha olyan színvonalú 3D-támogatása lesz, mint az Infinity-nek volt, akkor kell hozzá a vas... :))) Nem azért gondolom a hatalmas gépigényt, mert annyira jól néz ki (pl. a Vampire sokkal szebb szerintem), hanem a Bioware-es tapasztalataim miatt. .)
Ehez azért nem kell GeF3, de még 2 se!
hat annyira nem szep ez a kep foleg a balfelso urge nem :((