Nem bizonygatok én semmit, de azért nem olyan híre van a t300-nak, hogy félórákat bír :)))
Menjetek át átlagjúzerbe, Laccoo bizonygassa, hogy az összes T300 jó, mert az övé jó, Solt pedig hogy egy hulladék az összes, mert az övé elromlott. Holnap estére legyen itt 50 komment.
T300-at használunk azért jó páran, nem olyan fos. Én lassan két éve nyúzom, mindig 100% erővel, amit bír ....
Itt most ugye azért vagyok szarban, mert nem tudom tutira eldönteni, hogy most akkor a T300 egy ekkora rakat fos, vagy esetleg nálam van valami bibi...
Nekem a ruhaszarito hasalt el ugy hogy az asszony bekapcsolta, az leverte a biztit erre a modemem dobott egy hatast de ugy hogy annyi volt a hiba jelenseg hogy az upload 10-rol 1 lett de minden mas faca. Na ezt 3x mire rajottem a szolgaltatis csavo meg 3 orat basztatta a harmadik cserenel hogy ez mi:)
Nem lepne meg... először arra gondoltam, hogy az USB port szart be, de más eszköz egyelőre működik rajta, plusz egy ilyen pofon után beszarna az USB vezérlő is szerintem, főleg másodjára. Aztán arra gondoltam, hogy mivel az új cockpit nincs földelve, gumikerekeken áll, nem-e a statikus kisülés nyírja ki, de az azon kívül, hogy engem megcsíp, a bázis elektronikájáig nem juthat el.
Szóval passz... lehet, hogy a firmware, viszont akkor azóta már rajtam kívül lennie kéne még új áldozatnak... szerintem egyszerűen ennyire fos a táp benne. Van pár ilyen videó ahol azt csinálja amiket nálam is... de ettől még gyanús és parázom, hogy lehet mégis nálam van valami probléma.
Cirka 1 órát bírt az új T300! :D Ugyanazzal a hibával szállt el mint a régi...
Már megint Elite Bázis meg perec van az aukción.
Forrasztás után elmásztak a mikrokapcsolók, és azzal szívtam, hogy minden a helyén legyen. Most működik, de át kell majd építenem merevebbre. A tiplik majd vasrúdból lesznek a véglegesben. Tök jó, helyi barkácsboltban lehet kapni ilyen dolgokat (profilok, rudak) kis mennyiségben is, Bp-en csak ilyen 6 meg 3 méteres darabokat találtam :D A váltórudat hosszabbra kellett vennem, hogy jobb érzés legyen a váltás, viszont emiatt ugye kisebb erő is elég a váltáshoz. Még mindig jobb, mint a G25 váltója. Nem rossz amúgy, csak egy kisebb dobozba kell majd belepakolnom az egészet, mert ez így túl nagy. Keresgéltem kábelt hozzá, és találtam egy 6 eres riasztóhoz valót, ugyan annyiba került, mintha valami egy eres kábelt vettem volna ugyan ilyen hosszal, és tökéletes a mérete krimpeléshez. Ráadásul csak 1 másik vezeték kell ezen kívül, mert a földelést össze lehet kötni a gombokon. Ha sikerülne szereznem egy 3D nyomtatót, akkor elkezdhetném azzal csinálni az egészet. Gyorsabb lenne, meg kevesebb lenne a kosz utána.
Bardocz: szerintem a tipliket vágd le 45 fokban, hogy könyebben be lehessen tolni a váltókart.
Már csak a forrasztás van hátra ahhoz, hogy használni tudjam. Jobbra balra mozgásnál nem elég erős a rugó, arra még ki kell találnom valamit. Vagy csak rakok a másik oldalára is. A G29, G29 váltónál nekem ez jobb váltási érzetet ad. Itt le kellett fognom a lábammal, mert különben felborulna.
A kinézet pöppet igénytelen, de csak összeraktam amim van, nem gondolkoztam hogyan legyen szép, első körben csak működjön, ha az megvan, jöhet a szépítgetés, meg normális változat tervezése. Nincs már hozzáférésem lézervágóhoz meg hajlításhoz akciósan, szóval marad a fa. Utoljára szerkesztette: bardocz, 2017.12.08. 16:28:20
Ha porosodik pár a raktáron akkor elképzelhető... mondjuk én még elő embert nem láttam, aki vett volna Fana cockpitet! :)
Szerintem tavasszal kiadják, még kijönnek a gyerek betegségek, jövő ilyenkor már el lehet gondolkozni rajta! :) Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.12.08. 11:57:32
én is a DD-re gyűjtögetek :) Az kell nekem mindenképp :) Sajnos nagy a csend... semmi infó, a szeptemberi expo óta Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.12.08. 11:00:13
Nekem esélyem sincs, úgyhogy éjfél után mindig megnézem mi a tök lesz a következő cucc, aztán elkönyvelem magamban, hogy ez se lesz meg az se lesz az enyém :) Mindegy, megveszem nemsoká a bázist és a két ünnep között tolom a versenyt mint az állat :)
Tudom, én írtam neked PH-n macy néven. Nem biztos, hogy lefújták, tegnap is csak pár perces volt az aukció, csak mivel sokkal többen elérték az oldalt, az ár is feljebb szökött.
Nekem 20-at mutat és hulljon le a keze-lába aki elvitt :D De egyébként, ja, folyamatosan néztem az oldalt, mikor elindult lehalt, mikor vége volt bejött a weblap.
Ez ilyen házi bajnokság szerintem... esélytelen az élő aukció ideje alatt elérni az oldalt. Egyébként ha jól látom 25 euróért kelt el... :D Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.12.05. 20:16:05
Kurva durva. Bent melóban próbáltam figyelni az eseményeket, de egy csomó ideig be se jött ez a bidelős izé. Aztán mikor végre bejött, azt írta még nem indult el. Mikor megint ránéztem, akkor meg már vége is volt.
Én aránylag finomra állítottam be a féket, így nagyon jól lehetett érezni. A Dirt rallynál nálam is csak akkor ment a motor, mikor a levegőben volt az autó, a gázról meg nem vettem le a lábam
En sose ereztem a feken, azert taposom tobb tiz kiloval, az a kis vibramotor nehogy mar megrezegtesse a 10-20-30 kiloval letaposott pedalt. Egyedul dirt ralliban erzem mikor levegoben blokkol lehelletnyi nyomasra.
Nem tudom mi lehet a probléma, mert nálam megy. Vagyis a gázpedálon megy a motor, mikor kipörög a kerék, de a fékpedálon egy ideje sajnos olyan gyenge a motor, hogy nem érezni semmit, éppen emiatt vagyok levelezésben a Fanatec supporttal.
Egyébként működött eddig mindennel, Assettoval, Automobilistával, Rfactor2-vel stb.
Múltkoriban nekem is volt ilyen problémám, hogy elmászkált a középállás. Az usb kábelt át kellett dugnom egy másik csatlakozóba, akkor megjavult. Egyébként a CSL Eliten ha középreállítod a kormányt, egyszerre kell megnyomni a három kis vonalat jelző gombot és az A gombot, akkor onnantól azt veszi középállásnak.
Fanatec még tényleg mindig ott tart, hogy folyamatosan kalibráni kell a kormányt hogy középállás jó legyen? Sok éve volt egy Porsche 911 kormányom tőlük, és ugyan ez volt.
Cars 2-vel nem megy nálam, nem tudom esetleg a menüben kell-e állítani valamit. Ma kipróbálom Assettoban. Belőttem a pedálokat, de nagyon kell egy cockpit. A jó kis sport ülésem most egy lefektetett konyhai székre van téve, úgy ülök rajta. Meg majd a kormánynak is kell. Csak a kerék olyan nehéz mint az egész G27, nem akarom felborítani az asztalt :) Nincs itt valakinek PH-ról rendelt cockpitje, az a 38ezres?
A fanaled már benne van a fanatec driverben, nem kell külön. Viszont az a vibramotor sajnos csak fanatec kormánnyal megy, ott tudod beállítani mit csináljon. Mondjuk elképzelhető, hogy a régi fanaled progival is be tudod állítani Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.11.30. 21:31:29
Perszemá. Minden játékhoz vegyek külön kormányt? :) Laca a V3-hoz kell a Fanaleds cucc, hogy pörögjön a vibra moci? Ja, egyébként frankó a cucc, mindjárt be is lövöm, hogy kényelmes is legyen, mert most nagyon nem az. Nem is értem egyébként, ezt valami yetinek találták ki? Legfőképp a kuplung zavar, nem értem miért lőtték be ennyivel feljebb azt a pedált. Utoljára szerkesztette: macleody, 2017.11.30. 20:12:25
Falra nem mentem en sem, de egy hetig a versenytempo kozelebe se voltam :))
Ne hallgass rá (laccoora ) csak irigykedik... (pedig neki is ilyen van ) én mikor az első fanatec v1 pedálomat vettem, az első körtől kezdve csak vigyorogva tudtam menni, és folyamatosan javultam. Ez a v3 maga lesz a gyönyör majd meglátod. Utoljára szerkesztette: Pitti, 2017.11.28. 07:36:25
Ha kész lesz dobjál majd képeket :) Látod én meg már lusta vagyok ilyenekkel foglalkozni. Egy cockpitet is összedobnék simán, géplakatos az eredeti szakmám, de elmenni anyámékhoz, ott vacakolni a garázsban, hegeszteni, festeni. Öreg vagyok én már ehhez. :)
Lac coo: azért egy pedál cserétől csak nem megyek majd faltól falig :)