Pár ember már megkeresett az SWG magyarításával kapcsolatban. Ugyan még nem terveztem közkinccsé tenni, mivel még igen gyerekcipőben jár a projekt, de hát mit lehet tenni. Közkívánatra a link a magyarításhoz.
Véletlenül böngészés közben akadtam rá, hogy a ProjectSWG-s srácok szeretnék feleléleszteni az SWG TCG kártyajátékot is. Ahogy nézem a fejlesztési naplót eléggé előrehaladott az állapot és hamarosan ki is lehet próbálni. Kiváncsi leszek.
Üdvözlet , remélem tud valaki segiteni. Az oldalon regisztráltam de a mikor belépnék nem enged tovább rossz felhasználó név vagy jelszó valami jet irt ki, launcher meng nem tud frissiteni. erre tud valaki valami gyógyirt ? segitséget kérnék .
Szerintem ez tök jó, nekem tetszene, igaz már én is csak néha járok fel játszani, magyar pedig nagyon kevés van. Viszont ha jól elérhető helyre teszed biztos sokan megköszönik majd. De még egy fb csoport sincs, szóval nem tudom hol lesz helye. Majd az Emu fórumán valahol belinkelheted a modding fülben.
Nemtudom, hogy érint-e valakit, de gondoltam szűkös szabaidömet számomra kellemes tevekenységre szórom el és belekezdtem egy nem egyszerű projektbe. Remélem lesz akinek hasznára válik majd. Egy kis ízelítő. ]HU-SWGEMU
Ha valaki játszik SWG Legends-ben, és szeretne közösen játszani, vegye fel velem a kapcsolatot! Letego az in-game nevem.
Emlékszem amikor kezdtem semmit nem tudtam sem az MMO-król sem pedig a játékról csak, hát Star Wars, azt meg szerettem. Kerestem, hogy hol kell menteni amikor először beléptem vmikor 2003 őszén:)
Aztán nálam az is beakadt amikor először sikerült soloznom Krayt dragont ls hogy mennyit farmoltam őket kristályokért. Egy időben nagyon drágák voltak.
Mentünk bázisokat rombolni, csekkolgattuk a vulerability time-okat, jó kis csaták voltak.
Emlékszem amikor mi is megcsináltuk a városunkat és volt nagy ünnepély jó sok emberrel, iszonyú feelingje volt.
Nagyon sajnálom, hogy kinyírták, főleg, hogy a TOR miatt, ami teljesen más és nem is annyira jó.
Még mindig várom, hogy egyszer csak csinálnak egy Star Wars MMot újból, ami kb- hasonlót hoz és hasonló szabadságot ad. Egy halom olyan dolog volt ebben már akkor bebne, ami sok mai játékból még mindig hiányzik.
Én már a CU-val is játszanék újra (TALÁN azt NGE-vel is), ha hivatalosan lehetne...komolyan mondom annyiszor rávettem magam, hogy elkezdjem a basilisken vagy a bloodfinen, de annyira nem ugyan az mint régen. Soha nem jönnek vissza azok az idők
Az SWG Legends klienst 1 éve raktam fel, idén nyárra teljes egészében játszhatóra hozták fel. Nem olvastam a fórumon és nem is találkoztam játékélményt zavaró hibával. Néhány hét alatt az összes veterán rewardot megkaptam, így a boost-ot is, a karakterem 90-es szintű lett. Napközben 700-800, este 1200 ember van fent az EU-ból is sokan. A pvp-t nem próbáltam, a ping 150 és stabil 60 fps-t kapok. Természetesen a komplett űrhajózás is benne van. A chat, e-mail, pm is működik. Igen lehet ezt is grafikailag tuningolni, az eredeti karakter mozgás is betölthető. Véleményem szerint teljesen játszható, van teszt szerverük is. A csapatolás szervezése Discord-on megy főleg, ha nem játszol guild-ben. Egész nap mennek a Heroic Missions és egyéb tartalmak küldetései.
Jó lenne ha legalább egy full group-ra való magyar összejönne!
Na válaszolok magamnak (:D): Kalózöblön van kliens akinek esetleg kell (adblockot ki kell kapcsolni letöltéshez). SWG legends meg NG server EMU nem PreCU. Tegnap kipróbáltam elég jól megy, 1000 felett van az online játékosok száma esténként, van hozzá graf. update bár ahogy láttam shaderek tupírozták fel kicsit, meg új hangok is vannak hozzá.
Anulu: amit lejjebb linkeltem (vision of hope) az sztem elég friss, viszont kevesen is vannak rajta. :(
Hmm ráakadtam még egyre SWG Legends, itt ráadásul jó sokan vannak.
Amúgy mostanság honnét lehet leszedni az alap klienst? Itt a doboz a polcomon, de cd/dvd meghajtóm már régóta nincs mert minek. :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.10.04. 22:58:06
Itt a pontos leírás: http://www.swgemu.com/forums/content.php?r=179-Install-SWGEmu
Ha valami nem sikerül írj privátot Utoljára szerkesztette: shaaktii, 2017.09.27. 11:37:48
Segítsetek hogy kell telepíteni D:
Sajnos nem találtam semmi ilyen oldalt, de köszi
Az eredeti Rincewind-féle oldalon faxán le voltak írva a fázisok, de szerintem az már nincs meg. Hunnenék vitték tovább, de nem tudom létezik-e valami még a régi sg motor által hajtott oldalból. :(
Üdv Van itt olyan aki csinálta már a Village questeket és tudna segíteni? Konkrétan a Phase I-II-III-IV érdekelne.
Stabil de sajnos nem lett wipe, pedig ha ezren nem írták ujjongva a fórumon akkor senki sem. De hát ez van. Viszont elérhető a jedi, amit így nem érdemes elkezdeni :D
Valami gáz van a szerverrel, és lehet hogy Wipe lesz a vége. Anélkül lehet nem megy a Publish 9 fellövése.
A Publish 9 hamarosan feltöltésre kerül:
Publish 9: Secrets of the Force, Redux
System Improved server stability Fixed some memory leaks Made many server performance optimizations Added a much more graceful server shutdown procedure Spawns/World Updated some newbie spawns to be non-aggressive Fixed it so that mobs that spawn together in the same dynamic spawn will never fight each other Easy and Medium spawn zones around cities will now only spawn mobs from their respective spawn list instead of also spawning things from the world spawner Non-trainer NPCs that have the appearance of a trainer no longer register on the planetary map as a trainer NPCs that are indoors now register on the planetary map (trainers, junk dealers) Added a few junk dealers that were missing The names of some outposts on the map have been fixed Added crafting contractors' functionality Fixed some lairs on Yavin IV that weren't spawning their boss mobs Added a couple wild spawns that were missing The Nightsister Stronghold cave's spawns are now more accurate to live Axkva Min now calls for assistance when engaged Creatures/NPCs/AI Fixed an issue that sometimes caused players to not be able to see spatial chat from an NPC Philosophers will now respond when conversed with Fixed a creature area attack that wasn't properly an area attack Added proper AI pathfinding within the world and from the world into a building Some dynamically spawned NPCs will now have a random mood set NPCs will no longer sometimes spawn with a weapon in hand that they'll never use Added proper random name generation for droids Fixed AI now uses height in it's aggro distance calculation and will no longer sometimes aggro from too far away in hilly locations Fixed some instances where corpses would talk When a mob leashes for moving too far away from it's home location, any DoTs on it will be removed Events/Dungeons/Theme Parks/Quests Added the Village Jedi progression system. This includes everything from getting glowy through to the village outro, the Padawan Trials, the Jedi professions, visibility system, player bounty hunting, and the Knight Trials. The Force Ranking System is disabled for now as it is still under development. Added the Corellian Corvette dungeon and associated quests and loot Added the Nightsister Stronghold tasks Added the Singing Mountain Clan tasks Added Bardo Klinj task Added Brennis Doore task Added Captain Eso task Added Crev Bombaasa task Added CX-425 tasks Added Dalla Solo task Added Damalia Korde task Added Dannik Malaan task Added Denell Kel Vannon task Added Dilvin Lormurojo task Added Durgur Pyne task Added Ebenn Q3 Baobab task Added Gravin Attal task Added Green Laser task Added Grobber and Zekka Thyne tasks Added Grondorn Muse task Added Ignar Ominaz task Added Jazeen Thurmm task Added Joz Jodhul task Added Jusani Zhord task Added Kritus Morven task Added Lethin Bludder task Added Megan Dr'lar task Added Rep Been task Added Scolex Grath task Added Serj-X Arrogantus task Added Skinkner task Added Venthan Chassu task Added Vinya Maysor and Karrek Flim tasks Added Vraker Orde tasks Added Warden Vinzel Haylon task Added Yith Seenath task Added the rest of Gilker Budz' tasks Talon Karrde no longer has tasks for players, instead his lieutenant Zakarisz Ghent now does Targets for themepark/task quests will now only spawn once the player is close to their location Added some missing conversation options to some themepark/task givers and targets When speaking to a themepark/task quest giver while having another quest underway, the giver will now have the option to quit their current task Escorts will now stop if a player gets too far away and will require the player to converse with them to continue Added the heralds for the geonosian lab (including the one that also acts as a junk dealer for the geo relics) Added some other heralds that were missing Fixed the mark of intellect quest to properly require the player to have spoken to the hermit first The mark of altruism quest now properly requires completion of the hermit's pre-quest Fixed the blumbush painting schematic so that the Bestine Museum Curator will actually give it to a player that purchases it Death Watch Bunker security waves will now despawn after 5 minutes if not killed DWB security waves now trigger on damage instead of on a timer DWB security waves now path through their rooms looking for intruders Combat Fixed the color of some combat log entries Mobs will now use secondary defenses Only one pool can now be wounded per attack instead of each pool having a separate chance on each attack Auto attacks now have the same min range calculation as enqueued attacks DOT absorption now functions properly Fixed some instances where a player can get stuck in a feigned death state Food damage mitigation now applies after armor mitigation Wookiee roar no longer goes on cooldown if the target is out of range when used Secondary targets of AoE/cone attacks will now properly give the attacker a TEF where appropriate Combat damage vs. targets vulnerable to the damage type will no longer change when the target's regular resists are reduced Attacks that add a DoT will no longer add the DoT to a corpse if the attack kills the target GCW Players must now be Special Forces in order to delegate faction points Player names now properly flash while changing faction status Planetary control scores are now updated hourly instead of in real time (the winner was already updated hourly which caused some confusion when the scores changed but the winner hadn't updated yet) Fixed some issues with /delegate when the target is at or near their faction point cap PvP TEF now also blocks entry to player city civic structures A base's security terminal can now be properly repaired after a failed slice Faction bases now have an explosion animation when destroyed A player's faction insignia will now only show to opposite faction and neutral players if they are overt Professions
Architect: Fixed an issue with making heavy mineral miner deeds in a factory Artisan: Fixed the filling on Dustcrepe Bio-Engineer: Fixed effectiveness resists not changing during experimentation Tissues now have the correct cover mod Bounty Hunter: NPC bounty mission targets will now travel towards a starport and travel to a different planet when they get there Adjusted bounty droid success formula to improve success rates at higher skill mods Droids should no longer sometimes report incorrect distances Droid Engineer: Droids made in factories should no longer lose their modules after removal from the crate Droids with no power can no longer function as crafting stations Crafting station modules no longer allow a player to experiment when crafting with a generic crafting tool Recharging droids now heals their battle fatigue Detonation droids should now detonate properly Detonation droids now do their 10 second warmup when called instead of when ordered to detonate Droids with harvest modules will now always harvest when set to auto harvest instead of only working if their owner was the group leader Entertainer: Added group xp bonus Added xp bonuses for audience response Fixed flourish xp to diminish over time when no new flourishes are performed Image Designer: Fixed some customization details not getting updated properly Medic/Doctor/Combat Medic: Healing and buffing now properly take into account the target's battle fatigue Tend wound now accepts parameters to specify which attribute to heal Merchant: Fixed the intervals for warning and deletion of empty vendors Politician: City Decorations can no longer be placed within no build zones (such as near POIs) Ranger/Scout: Camouflage no longer checks constantly causing it to break prematurely Rangers can now remove camouflage from themselves Rangers can now get scouting xp from concealing other players Camo kit crafting now uses camouflage skill for assembly/experimentation Fixed the layout of some camps Camouflage now only works on the planet where it was applied Area Track now gives the correct direction when the ranger or target is indoors Fixed the duration of camouflage and added an animation to it's application Rifleman: Sniper shot should work correctly now Smuggler: Slicing a weapon with a powerup on it will now destroy the powerup Squad Leader: Group skill mods now persist properly on group members instead of falling off after 5 minutes Group skill mods are now added/removed/updated on group members properly when needed (SL trains/surrenders a skill, faction and faction status changes, travel, player bounty combat, SL death/incapacitation/revival, SL leaving group) Weaponsmith: Fixed the stock component slot on DH17 carbines to be optional instead of required Items/Loot Droid repair kits can once again be used by any player Food/drink that apply their affect as a reaction to an external event will now properly have a default duration of 60 minutes Fixed factory run times Looted weapons will no longer have skill mods for other weapon types The Two-Handed Axe now has it's correct armor piercing Added the Eyes of Mesra to loot Fixed the max crate size for many items when created in a factory Exceptional and Legendary items can now drop from any level enemy Increased the chance for skill mods and dots to be found on looted items Exceptional and legendary items now have a much greater chance to have skill mods and/or dots on them than standard loot Poison and disease resist buff pack Cs now bestow their absorption mod Fixed the armor piercing on Nightsister Energy Lances Clothing/armor's name now turns yellow after an attachment is added New BE enhanced clothing will have a yellow name Weapons with DoTs and looted items with skill mods will have a yellow name Pets Squad Leader buffs should now be able to affect pets Healing of pets now conforms to the same faction status rules as healing of players Pets can now sit or lie down in response to certain emotes Pets capable of sitting down will now do their sit trick animation when performing a trick Pets and vehicles can no longer be stored while their owner is in combat or dead Misc Added several system messages that were missing Fixed some structure commands that sometimes tried to target a structure other than the player's target Fixed the /emptymail command to properly delete mail The /find command will now draw it's yellow path when used within static cities Fixed moods that weren't setting their proper animation Added species xp bonuses Added the race droid player event perk Added the scavenger droid player event perk Fixed some player event perks that could not be re-deeded Lotto droids no longer break after a server restart
Egyébként nem kell már eredeti Swg az Emuhoz. Támogatná egyébként valaki egy FB csoport létrehozását? Utoljára szerkesztette: shaaktii, 2017.08.08. 07:53:03
Hát ha nem tudjátok kivárni be lehet állni fejlesztőnek és a ti szabadidőtöket is bele tudjátok ölni ahogy a fejlesztők teszik. Sajnos a kapacitásuk ennyit tesz lehetővé. Én azért tudom kivárni mert a lineage2 óta nem csináltak normális mmo-t ami érdekelt. Wipe mindenképp lesz, semmi értelme nem lenne folytatni ezt az állapotot. Egy házat nem lehet letenni annyi férőhely nincs. Cuccból is rengeteg van, és semmi gazdasága nincs a játéknak. Most még annyi karakterrel játszol egyszerre amennyivel akarsz, emiatt nem szorulsz rá más játékosra. Nekem is van már minden karakterből ami supportolni tud. Wipe után maximum 2 karival tudsz játszani majd. Magyar közösség nincs, volt pár de mind felbomlott idővel, a játék nem nyújt egyenlőre sok kihívást. Itt nyomon tudjátok követni a Publish 9 fejlesztését: (ami szerintem nemsokára véget és, mert 99%os)
Hát igazából volt már azért wipe, csak nem a végleges. Én anno a Liberator szerveren is beletoltam közel egy év játékot, majd jött a Basilisk. Ezen is toltam egy keveset, és ha emlékezetem nem csal már itt is volt egy wipe még az elején. Azóta viszont tagadhatatlan, hogy nagyon rég óta nem történt pucolás.
Régen úgy olvastam, hogy a Basilisk szerót bezárják/átnevezik, amikor 100%-osan kész lesz a játék, majd Suncrusher néven elindítják a végleges szervert, amin már sose lesz wipe. No persze sose mond hogy soha. Plusz olyan rég óta várom/várjuk már, h kezdünk belefáradni...
Én egyáltalán nem tudok magyar közösségről, ha lenne, az nem lenne rossz. Én játszanék veled szívesen, de nem tudom mennyi értelme lenne ennek. A Basiliskkel tényleg az a baj, hogy rettenetesen lassú a fejlődés, és aki már 3-4 éve játszik vele az olyan szinten OP, hogy esélyed sincs felvenni vele a kesztyűt. Jedi még nincs berakva, de ha be lesz, akkor is a kő gazdag ezer éve játszó karakterek lesznek azok akik először kihoznak 1-2 padawant, azok meg szintén legyőzhetetlenek lesznek...
ha lenne egy fullos, jedis, jtl-es szeró 1500 stabil emberrel teljes wipeal én is elkezdeném.
Üsse kő amúgy sincs annyi szabadidőm sajnos h egy igazán nagy hőst hozzak létre, a basiliskon van valami féle magyar közösség vagy van kedve vkinek csatlakozni egy kezdő játékoshoz?
szerintem ez a wipe olyan mint a magyar népmese: egyszer volt, hol nem volt. A wipeot is igérgetik úgy 7-8 éve már...
azt mondták akkor lesz wipe ha teljesen befejezték az emut és teljesen visszafejtették. Elvileg még van ugye a jedi + a JTL, bár a JTL-t nem tudom mennyire akarják megcsinálni. Mindezek után terveztek wipeot.
Időközben már basiliskon nyomom de a wipe még mindig kérdéses számomra
Sziasztok,
Tud valaki adni egy olyan helyzetjelentést mint pár hozzászólással ezelőtt? Úgy látom, hogy már megy a 9-es publish. Két dologra vagyok kíváncsi főleg:
Mikor várható az h az emu "100%" legyen és lesz e wipe vagy sem (nem kezdenék bele most ha minden eltűnik)?
A telepítésnél írják, hogy mindenképp szükséges egy eredeti példány, ezt gondolom csak azért írták ki h ne nyavajogjon a sony (amúgy vicces h előtte meg leírják h ez 100%-ban az ő kódjuk és kb semi köze a sonyéhoz). Főleg azért gondolom így mert pár éve torrentes példánnyal mintha jártam volna fent egy emu serveren csak a kipróbáláson kívül nem sokat csináltam mert azt se tudtam merre hány méter.
Én utolsó napig nyomtam. Az NGEt nagyon vártuk, de egy sokk volt. De emlékszem, hogy nem rögtön, hanem egy idő után. Kb. két nap telt el, hogy hányjak. :)
Mondjuk az SWGben több sokk is ért (az első akkor, amikor nem lehetett kihozni már csak 1 AT-STt ..., három helyett ...), de azért az NGE - ha az összképet (bolygón repkedés) és a külsőt rendbe tette (konkrétan beletették az SW feelinget), ellenben magát a játékot szimplán szétqurta a barom szintezéssel, ikonikus karakterekkel, stb. Évek után (2011) nagyon ki voltam akadva amikor lelőtték a szervereket. Mert maga a világ az korrekt volt. 2003 nyarától toltam bele magamnak elég élményt, hogy úgy érezzem hiányozni fog. A space miatt nem hagytam ott. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2017.03.27. 20:59:07
Egyáltalán nem nézlek hülyének, valami hasonlót érzek a mai napig a játékkal kapcsolatban. Mondjuk én már középiskolás voltam, amikor elkezdtem az SWG-t, de imádtam minden percét (pre-cunak és cunak is). Aztán jött az NGE és valami megtört bennem. Emlékszem egész hajnalban fenn voltam, hogy mikor lehet már kipróbálni, aztán hajnal 4-kor elszunyókáltam. Mire reggel 7-8 fele magamhoz tértem, már egy egész más világ fogadott a frissítés után. Azt hittem sírva fakadok...
Esküszöm nektek, hogy 16 évesen döbbenten ültem a gép előtt az öcsémmel és tudtuk, hogy egy korszak ezzel lezárult. :'(
Igen Bas mindig is a legnagyobb less de a kis szerverek szerintem sosem fognak kihalni. 100-200 fővel és egy jó csapattal is érdekes a játék. Persze kérdéses hogy 1-2 év után is így marad-e.
Azért eredeti szerveren ennyire nem voltak kimaxolva a dolgok...Starsideren tuti nem.
De a legjobban akkoris a darjani szervert várom :)
én 2003 óta félek a nightsisterektöl ,föleg ha stun baton van náluk
Hát nézzétek, szerintem egy mmo nem elsősorban a tartalom miatt jó, mármint amiatt is, de sokat számít a közösség is szerintem. Az swg jól bevált játék, és nem kell jó grafikával rendelkeznie hogy élvezhető legyen szerintem. Számtalan példa van olyan játékokra amiknek a grafikája hibátlan, de amúgy meg hulladék az egész. Én már mindent elértem az emuban kivéve a mando armort, de bármikor találni aktív guildet, nyilván angol tudás előny. Engem egyedül a csalók zavarnak. Az swg szerintem amúgy sem az az emo amiben hónapokat kell farmolnod hogy meglegyen a master szint. Kevés játékkal is tök jól lehet benne haladni. Tény hogy nem egy pvp játék. Én például mivel már nem tudok mit csinálni benne beszélgetni járok fel, mindezt star wars környezetben. Tök mókás tud lenni. Heti 2x felnézek pár órát elvagyok így jobb esetben. Az emu nem ront az emlékeken, és aki még sosem játszott vele annak adhat még újakat. Társakat kell találni ennyi a lényeg. Új társaság új élmények, erre ezt lehet mondani. Kinek mi az igénye. Arra hogy régi a játék azt tudom mondani, hogy sok régi játék jobb mint a maiak. És nem egy van amit sokan újra elővesznek néha. Én ott leszek a wipe után is, nem kökeményen, de továbbra is feljárok majd, szóval akinek lesz kedve játszani megtalál.
Ja igen,Ossamin pls ne mondj már ostobaságokat. A Basilisk akkor is 1000+ fős lesz amikor az a 40 fős szerver már kihal az inaktivitástól. Ha a szerver 100%ban követi az Emut, mi értelme elmenni onnan? Főleg hogy az Emu-nak olyan programozói vannak akik már álmukból felkelve ismerik a kódokat. Ők tudnak majd újat hozzá tenni, mások nem. Wipe után meg jönnek vissza azok akik csak a wipe miatt nem kezdtek még bele a dologba. Ennyi erővel az eredeti szerver is egy köpedelem mert ott is ki volt minden maxolva.. A milliók elkerülhetetlenek. Tudod miből vannak a milliók? Csinálsz egy dokit vagy egy entertainert. Eredeti szerón is ebből lettél gazdag. Ahhoz hogy jó cuccot kraftolj nagyon drága keymati kell és egyebek. Ettől függetlenül nem mindenkinek vannak milliói... Az adk hegyek, inkább jéghegyek, már régen felolvadtak mert aki megtehette már felhasznált mindent. A wipe ezen úgy is változtatni fog. Szerintem az accountok számláló is nullázódnak hogy ne tudj egyből veteran rewardal indítani. Szóval mehetsz akárhova, az 1, tele lesz hibával 2, az emu mindig fejlettebb lesz.
Áprilisban kijön a Rouge One BRen. Megveszem mindegyik részt - erre gyúrok egy ideje anyagilag -, aztán végignyomjuk a gyerekkel 1-7ig, a 4. előtt a RO, aztán elvileg jöhet az SWG ismét, csak már a fiammal. :)
(Asszony is mondta, hogy beszáll, mert nem érti, hogy: "mi a szart ettem ezen a szaron évekig", de a gyerek miatt - itthon van velük jelenleg napközben - saját karival is indulna. Szóval, érdekes lesz! Pont három gépünk van. Kakukktojás egyelőre csak a lányom, mert még nem tudja mi az a SW(G), de mondtam neki, hogy pont miatta nem adtam el a lecserélt 780amat anno, és ahhoz is össze tudnék rakni még egy gépet. De ő még csak öt éves, nem tényező az SW(G)ben. Sőt, egyáltalán nem játékfüggő.)
A helyén kell kezelni a dolgokat és akkor azért még mindig tud szórakoztatni.
Hasonlóan érzek én is, bár én egy jó 7 évet beletettem az SWG-be. Nekem ez volt és valahol még mindig ez a játék a viszonyítási alap. A vicc az, hogy azóta sem éreztem magam olyan jól egy MMO-ban, pedig elég sokat toltam. Talán még a Vanguard Saga of Heroes votl hasonló, de azt meg kevesen játszották.
Én szerettem a pre-cu érát, az volt a kedvencem, mégis amikor felmentem az emura egy idő után rájöttem, hogy miért volt az ott zsákutca. Változtatni kellett, de nem biztos, hogy az NGE volt a legjobb út. A CU működhetett volna.
Ez a múlt.
A jelen meg az, hogy 2011-ben lelőtték a hivatalos szervereket és azóta ilyen-olyan formában mindig próbálják feléleszteni. A probléma ezzel az, hogy nagyon lassan haladnak. Mire kész lesz a dolog, kb. senkit sem érdekel majd. Mert már nem fog szépen kinézni, már döcögős lesz a gameplay, nem lesz annyi ember és egyébként is...az elmúlt 6-7 évben mindenki szépen másfajta játékokat szokott meg.
Kis nosztalgiázásra jó ez a dolog, de az meg nem biztos, hogy életben tartja. És az sem biztos, hogy túl kéne élnie. Félek előbb-utóbb úgy járunk ezzel is mint azokkal a filmekkel amikért gyerekkorunkban eltünk-haltunk, aztán most 20 vagy X évveel később megnézve kiderül róluk, hogy unalmas szarok. Egy-két ilyenbe belfutottam már, azóta nem keresek régi kedvenceket sehol:)
Néha-néha érdemes ide benézni, de már nem fogja azt nyújtani amit 10 évvel ezelőtt adott.
Ugyanaz az érzés soha nem tér vissza nekem sem...hiányzik a régi PA...és időm sincs annyi mint régen. De arra a heti 6-7 órára remekül érzem magam :) Gyere te is az swg-europa szerverre és akkor már ketten leszünk magyarok :D
Tévedsz. Jelenleg esténként 50-60 fő van a szerveren. Szépen alakulnak a dolgok. Egyedüli hibája, hogy még nincs elég aktív crafter...sokan úgy gondolják itt pikk-pakk megy majd minden :)
A szerver 100%-ban követi az emut nem változtat semmit (sajnos). Szóval gyertek! :)
Egyébként az alap Basilisk szerintem halálra van itélve, elérte az a szintet ahol PRE-CU előtt voltunk és nem a jó értelemben. Iszonyat infláció, a trade fórumon repkednek a 200-300 milliók, a 10 karakter miatt mindenütt ADK hegyek, minden de minden ki van maxolva és szinte már mindent AKF kampelnek...köpedelem... Utoljára szerkesztette: Ossamin, 2017.03.24. 07:23:36
Gyerekkorom legjobb, legmaradandóbb és leghosszabb szórakozását nyújtotta ez a játék.
Nagyon távolinak tűnik, hogy 2004-5 környékén én ezzel hónapokig játszottam. Emlékszem volt, hogy egész délelőtt aludtam a suliban, mert hajnali 4ig runoltuk a corvettet vagy huntoltunk :D Olyan jó élményem vannak erről a programról, hogy szavakba se tudnám önteni...hihetetlennek tűnik, hogy eltelt azóta több mint 10 év.
Az probléma, hogy többször megpróbáltam elkezdeni játszani. Konkrétan az EMU, már teljesen olyan mint amilyen régen volt...még is hiányzik valami. Felnőttem, megváltozott a világ, én is változtam, nem tudom. Eltűnt a varázs (amihez az is hozzájárul, hogy egy magyarral sem találkoztam).
Akár mennyire szeretnék hinni abban, hogy vissza fognak jönni a régi érzések, hát nem, nem fognak visszajönni. Felnőttem, ezer más dolog van, és nem fognak az emberek visszamenni swgzni. Ha belegondolok az is lehet, hogy a régi SWGsek közül már már nem is él valaki... Több mint 10 év...
Igazából még mindig facsarodik egyet a szívem amikor meghallom a főmenü zenéjét, de ez is már csak a régi dolgok miatt van.
Az emlék megmarad, de soha nem fog visszajönni az az idő. Nézzetek hülyének, hogy ilyeneket írok, de akár mennyire hülyén is hangzik, nekem gyermekkorom legszebb része volt az SWG korszak... azután persze jöttek a nőcskés és a haveros időszak, de a gyerekkori haverjaimmal (akik most is a legjobb barátaim!) mi 14 éves korunkig kockultunk, és a net volt az online játszótér :D
Soha nem jön már vissza... Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2017.03.23. 22:58:47
Nem tudom nem jártam utána ennek, de nagyon remélem hogy így lesz. Viszont sajnos csalók mindenképpen maradnak a szerveren, az amerikaiak pl 20 accal játszanak fejenként stb. Amit nem kell elmesélni mivel jár előbb utóbb. Szóval ha lesz is wipe már az elején résen kell lenni ki mit akar csinálni mert később már nem biztos hogy lesz módja rá, pl házépítés valami jó helyen, stb
Én úgy tudom hogy mindenképp akarnak majd előtte egy utolsó wipeot. Aztán SunCrusher néven indul a végleges szerver. Vagy azóta változott a dolog? Utoljára szerkesztette: BreakDown89, 2017.03.22. 14:38:12
Szerintem lemegy ez a publish és azt követően lesz 100%-os a Pre-CU állapot. Aztán kezdik el a JTL-t fejleszteni, vagyis már elkezdték de az lesz előtérbe helyezve. Viszont ha nem lesz wipe a szerveren akkor senki sem fog játszani már vele szerintem. Egy házat nem lehet letenni már annyi inaktív acc van, de persze 10 évre kifizetett adóval.
Azt nem tudod, hogy SWGEMU mikor lesz játszható rendesen?
Hello Szerintem ez a szerver nem lesz sosem több 20 online főnél. Mindenki az igazi emu-val fog játszani ha játszik, ezek a szerverek nem életképesek. Nem hiába nincs még a Jedi és JTL berakva. Attól hogy mások feloldanak egy tartalmat ami hibásan működik még nem lesz jó szerver. Egyedül annyiban lehet jobb hogy nincsenek laggok.
Sziasztok!
Elkezdtem játszani egy remek EU szerveren. swg-europa.com Van valakinek kedve csatlakozni? 1-2 aktív PA már van, de ha lenne elég jelentkező csinálhatunk magyart is és leigázzuk a galaxist :D
IG: Ossamin
Sziasztok! Én egy napja találtam rá az SWGLegends szerverre, és ott kezdtem játszani. NGE fut rajta, de nem a leállítás előtti állapot, hanem egy valamivel régebbi, mivel nincs benne pl. az atmoszférában való repülés, de egyébként minden más benne van (a teljes űrhajózás is). Most húzom magamat felfelé űrhajózásban birodalmi pilótaként. Ha valaki arra téved játszani, Letego néven megtalál. :)
Publish 8: A Galaxy Divided
System
Improved server stability Made some performance optimizations Made some adjustments to reduce server memory usage Fixed some memory leaks Fixed some more causes of database bloat
Spawns/World
Improved and optimized how random world spawning works. A player no longer needs to be moving for things to spawn nearby All planets now have a chance to dynamically spawn various spawns that are not unique to the planet (faction spawns, thugs, dark jedi, etc.) Added/changed several static spawns, especially within non-player cities Added some spawns to the Talus Imperial vs. Rebel Battle POI Added spawns to the Tatooine Imperial Oasis Added spawns to the Rori Black Sun Bunker Added many public starship crafting stations Added the Naboo kidnapped royalty and associated heralds Many Jabba's Palace mobs now have animations or patrol about the palace There have been some non-existent buildings showing up on some planet's planetary maps. These have been removed. Increased the diameter of the the village "fog" area When trying to place a structure, the ground around a dynamic spawn is now yellow
Creatures/NPCs/AI
Fixed stats and/or other details on many mobs Mobs now regen HAM at a percentage of the max per tick Mobs should no longer aggro through locked doors Mobs no longer instantly stand after a posture change The use of certain emotes on imperial npcs will now cause them to knock the player down, in addition to them being fined Npcs will no longer use intimidate or force intimidate Npcs that give a quest will now have the appropriate overhead icon. Please report any non-JTL ones that are still missing.
Events/Dungeons/Theme Parks/Quests
Much work has been done on the village, force sensitive, and jedi but it is incomplete and not ready for mass testing. They will therefore remain disabled for this publish Added the theater manager quest series Added Act 2 of the Cries of Alderaan story line (Requires the badge from Act 1 in order to start) Added Kima Nazith quest line Added Melios Purl quest line Added Pooja Naberrie quest line Added Shaki Hamachil quest line Added Shibb Nisshil quest line The item rewards from Thrawn's final mission in the Imperial theme park should now always be a matching helm and suit Escort mission targets no longer take on the player's faction when the player is on leave. This prevents them from being attacked by mobs that the player cannot attack. Fixed a few theme park spawns that would attack each other when they shouldn't Fixed Cries of Alderaan message not appearing in inventory if the fragments were combined with a full inventory Newly acquired warren evidence can now be deleted from a player's datapad Turning in the warren evidence will now properly grant a faction point award The life day quests can now be repeated each year
Player
The new player tutorial has been completely rewritten and re-enabled New players are now sent the new-player starting email The new player creation lockout timer is now 1 hour (down from 24 hours) Changed HAM regeneration rates to be more in line with live Fixed several full inventory checks that didn't take into account the items within containers Surrendering a skill will no longer remove abilities that are also granted by another skill that the player has Getting an item from a factory crate will now always place the item into the player's inventory Triple incaps should more reliably cause death and the span that they must be within is now 10 minutes (down from 15) Added 6-month expiration to in-game mail. Because of the large number of old mails on Basilisk, we're throttling the expiration. This means that not all old mails will be deleted right away. There is no predictable order that the deletions will take place in. Any mail over 6-months old is at risk and might be deleted at any time. Fixed the sender format of in-game mails LD duration is now 3 minutes /logout will now properly remove a player from the world if they are in a safe location, rather than setting them LD Logging in while still LD will no longer make your player invulnerable while loading A player's action queue is now cleared when they are set LD A player will no longer auto-attack while LD Speak language commands no longer appear in the command browser The various language commands (/basic, /dosh, etc.) now cause the player to speak in the appropriate language for the given message A decay report is now presented to a player upon cloning
Combat
The /assist command is now functional It is no longer possible to attack mobs behind locked doors Auto attacks are no longer sent to the client to queue but instead just executed server side. This will prevent them from sometimes getting queued after another attack is queued due to latency. Auto attacks will now fire at an interval closer to a player's attack speed The attack command will no longer queue with higher priority than other commands Using /peace will now clear the combat queue All attacks that hit a single pool will now also do a small percentage of the damage to the other two pools as well Attacks that blind, dizzy, intimidate, or stun will now refresh the duration of those states if they are already present on the target Defense vs. Intimidate is no longer functional The intimidation state applied from multiple sources will no longer stacks it's effect Warcry, and similar delays, will now delay more types of actions including posture changes, squad leader commands, and species' innate abilities Increased the range at which combat spam will appear from 70m to 85m Fire dots should no longer be reduced by armor Fire and Disease DoTs can now incapacitate their target Creature special attacks with a DoT component will now apply the DoT to pool that was hit with the attack instead of always applying to health DoT timers are properly reset when a DoT is cured so that dots applied later do not tick at incorrect intervals. Dots should now tick more reliably at the proper intervals The amount of battle fatigue applied by a fire DoT will now be static for each tick instead of possibly increasing with each tick if the target has high BF already. Weapon fire dots no longer cause excessive amounts of wounds Fixed many issues with combat animations Combat commands that include a posture change now properly animate Attacks that incapacitate or kill a target will now animate properly Area of Effect attacks should now animate towards the proper target Default attacks should now play a much larger variety of animations Many attacks now have multiple animations that are used under the appropriate conditions instead of always using the same one The use of consumable heavy weapons should now animate properly Using the last grenade or heavy weapon in a stack should now show the correct animation Added combat flytext that denotes hit location
GCW
Fixed the layout of several different faction base types (newly placed bases only) A faction base can no longer be placed where there are already 3 faction bases within 600m All faction bases now have stronger defenders more in line with live Faction bases should no longer bug out and prevent entry after the turrets are destroyed A single defense can now be donated to a PvP faction base during each vulnerability PvE faction bases can no longer have any defenses donated or removed via the HQ terminal Faction Base terminals should now have functionality that is closer to live A player must now remain at a faction base's HQ terminal for 60s in order to shutdown a base destruction sequence Added many missing system messages related to faction bases Players of the appropriate faction rank can now view the vulnerability status of a faction base Only Special Forces faction bases will now register on the planetary map Doctors/Dancers/Musicians can now register within SF faction bases of the appropriate type Added faction perks for players registered within SF faction Bases Turrets now attack faster Each turret type now has a different damage type Fixed the armor rating and resists of some turret types Turrets can now attack non-player targets Auto-fire turrets will no longer focus fire a single target but will instead change targets periodically Turrets are no longer aggressive towards non-faction targets Faction mobs should no longer ever attack their own faction's turrets All GCW stronghold cities should now have mobs of the appropriate faction spawning within them GCW planetary control is now checked and adjusted periodically rather than changing on the fly Added factional spawns to non-stronghold, non-player cities on Corellia, Naboo, and Tatooine. The controlling faction is checked when spawning and re-spawning to determine which side's mob to spawn. Faction recruiters now have conversation options to check the status of the GCW on their planet /gcwstatus now directs players to visit a faction recruiter or a newsnet terminal to check the status of the GCW Added field faction status change The pvp rating system (and /showpvprating) are now functional Attacking an opposing player's vehicle will now cause a tef Triple incapping someone during a duel will no longer give a tef to their opponent
Professions
Armorsmith: The imperial PSG schematic now has the proper effectiveness ranges and now utilizes the proper resource attributes for base effectiveness Artisan: Adjusted mind/action drain amounts for surveying and sampling Dismounting is no longer required prior to sampling (it will automatically dismount you) Fixed a bug with experimentation success calculations which caused experimentation results to always be better than they should be Survey tools now only have pre-cu range options Newly crafted Dustcrepe should now be functional Bio-Engineer: Adjusting a bio-engineered pet's stats will now properly recalculate based on the adult level instead of on the current level Fixed stun resist not being passed on to pets during crafting Adjusted damage and resists formula for crafted pets Being attacked as a result of a failed dna sample attempt will now remove mask scent Bounty Hunter: Increased the damage and wounds caused by torso shot's fire dot Fast blast now hits all 3 pools and has a high accuracy bonus Npc bounty mission success/failure is now determined by who gets loot rights rather than by who gets the killing blow Fast Blast and Spray Shot now have their proper weapon type restrictions Brawler: Fixed the animation of 1h and 2h lunge2 attacks Creature Handler: Changed the taming process to be more like live Creature Handling xp is now awarded separately for each pet instead of in one lump Changed the creature training success formula to be more forgiving to lower skilled creature handlers The Creature Taming Bonus skill mod on SEAs is no longer disabled Droid Engineer: Players can now download the waypoint from a droid with a merchant barker module installed Entertainer: Adjusted action drain amounts for entertaining and flourishing It is now possible to listen and watch at the same time regardless of which action you perform first. Fixed the bug that caused buffs to not be given reliably /bandflourish now only gives xp to the one who uses the command and not to the entire band It is now possible to drop an instrument to play when a different one is already dropped The sing emote is now properly entertainer only Image Designer: We think we fixed the issue where players could end up bald after an image design session. Please report if it still happens. Ending up with a hair object in inventory after an image design should no longer happen Marksman: The point blank area 1 skill is now an area of effect rather than a cone effect Medic/Doctor/Combat Medic: /healdamage will no longer sometimes not work if a player with no Combat Medic skills is carrying some ranged stimpacks /quickheal can now be used in combat All medical commands with a mind cost should now have the cost adjusted based on the player's focus Area heals now properly check all potential targets for validity before healing them Revived players will now have a 60s grogginess debuff /healstate and /healenhance can now be used without arguments /healstate now plays the proper client effect Merchant: Removed the female Bith vendor option Newly created vendors now have the vendor search option enabled by default Vendors that run out of maintenance are now unregistered and have vendor search disabled Vendor Ad-barking is now functional It is once again possible to transfer a structure containing a vendor More bazaar/vendor pages can be filtered by category Fixed pagination on various bazaar/vendor screens Pistoleer: Removed the knockdown effect from disarming shot 2 Added a knockdown effect to pistol melee defense 2 Politician: Fixed an issue that could sometimes cause a mayor to lose citizenship in their own city Civic structures can no longer be transferred Ranger/Scout: It should no longer be possible to get scouting xp via mask scent more than one time per creature Mobs no longer continuously check against mask scent/camo. If a player succeeds once, the mob won't notice them as long as they stay within range Area track results will no longer include transport shuttles The resource concentration thresholds for each harvest adjustment (skinny, fat, etc.) have been changed. All steps above skinny should now be more prevalent. Added the flytext for snare/root traps Smuggler: Adjusted the amount of xp granted from most types of slices Slicing armor with negative encumbrance will no longer increase the encumbrance The feign death skill is now functional Tailor: Newly crafted Crafting Aprons can now be worn by Wookiees and Ithorians Crafting apron schematics that take a crafting tool as an ingredient can now be crafted with individual (non factory crate) tools
Items/Loot
Newly crafted or looted personal shield generators now have lightsaber resistance looted janta and donkuwah knives now always have their static dot Fixed the values on static janta knife dots Looted Bounty Hunter Armor now always has its default color scheme Added bubble tank schematic to loot Fixed the range check on the /loot command Vehicles will now decay over time as long as they are called. The decay rate is dependent on the type of vehicle. Removed the Nightsister armguard from loot and added it and the Rebel Endor Helmet as options to the Veteran Rewards System Powerups now have a yellow name Fixed the position of many housing signs With publish 7 we made the chance for exceptional and legendary item loot be modified by the level of the mob. That modifier's effect has been reduced. Fixed some helms that appeared as armor to appear as clothing (newly acquired ones only) Fixed several item types that would not properly update their charges left when going from 2 to 1 charge
Pets
Added guard command functionality Added ranged attack command functionality Added befriend command functionality Pets should now properly disengage when their owner ends a duel with their target Pets are no longer immune to being attacked while their master is dead Pet's max HAM is now reduced as their vitality drops Newly tamed humbabas and savage humbabas can now be trained as a mount Pets are now considered valid targets for AI threat evaluations. This should allow pets to tank if they are not out damaged Droid medical bonuses are now removed from the owner if the droid dies, is incapacitated, runs out of power, or is out of range Items can now be placed in a droid's item storage compartment while in a full house The gallop cooldown is now tied to the mount and not the rider Pets can no longer be told to follow or attack a target behind a locked door
Group/Guild
Changed the group level formula. Each individual member now has a more significant impact on the final level instead of 90%+ of it being decided by the highest level member A Group's level should now properly be recalculated any time one of it's members' level changes (changing weapons, learning/dropping a skill, etc.) Added the lottery and random group loot rules looted credits are now split among nearby group members Group loot messages should now always display the player and item names properly Out of range group members will now properly display their planet or a directional arrow pointing in their direction A guild leader can now claim ownership of a guild hall owned by an inactive member (one that hasn't logged in for more than 28 days) All guild prompts should now properly include names A guild will now cleanup their sponsored players list during it's weekly update Added guild elections. These can be manually enabled by a guild leader and will also trigger automatically during a guild's weekly update if it has an inactive leader (30 days since last being online) or no leader /guildstatus no longer requires the one using the command to be in a guild A guild leader can now leave the guild. Elections will begin automatically.
Missions
Fixed some mission details changing after logging off and back on again Mission descriptions are now displayed on examine, and the mission waypoint title are now correct Entertainer mission terminals can now send player's to player cities to perform Hunting missions now only target creatures Significantly increased hunting mission payouts Deliver missions can now be taken on the adventure planets at any of their outposts Deliver/crafting missions should now actually send you to the start and end locations that they advertise instead of a random one near the advertised positions Adjusted the deliver/crafting mission reward formula to not only consider the distance between the start and end npcs, but also the distance to the start npc Doubled the xp reward for completion of a bounty mission Bounty hunter mission terminals can no longer be sliced Adjusted which mobs are attached to some destroy missions (especially npc ones) so that the range of levels of the mobs are not as wide. Standardized the span of levels that destroy missions will be available at. This should make it easier to find certain missions that had a short span before and make missions that had a long span less prevalent. When looking for destroy missions in a group there is a threshold where a higher group level will not increase the minimum level of missions shown. This is to prevent high level groups from having no missions show up when none on the planet are high enough (and has been this way for several publishes). That threshold is now set on a per planet basis. Planets with higher level missions have a higher threshold. Changed the formula for calculating the credit rewards of destroy missions. Being in a group no longer gives a significant boost, but the new baseline is higher than what payouts were while in a group before. A player's/group's level now has a small impact on the max potential payout (higher level groups can see higher paying missions). Fixed grouped mission payouts to function as they did at 14.1. The payout is divided by the number of total players instead of only by the number of players in range. A player must be in range to receive their portion.
Misc
Redesigned the random name generator for players, npcs, and resources with different rules based on species or resource class. Random names should be more similar to how they were on live Added the following decoration type player event perks: AT-AT, AT-ST, bantha, fruit stand, gravestone, meat rack Added all venue type player event perks Added the following game type player event perks: jukebox, capture-the-flag, lottery droid, scavenger hunt chests, shuttle beacon Added the following personnel type player event perks: recruiters, honor guards The self powered harvester veteran reward is now functional and available Fixed a few potential causes of client crashes Added the ability to create and moderate custom chat rooms The auto-joined 'General' chat room no longer exists. Players can opt to join the main 'Chat' room via the channel browser for a public, galaxy-wide chat room When chatting in a chat room, "Core3" is no longer appended before the player name on each message Added and/or improved many abilities for staff
Nem tudom hogy a 8. lesz-e az utolsó.. A 9. van kiírva utolsónak de lehet hogy az már a JTL lesz. Publish 1: The Warren and Vendors - Complete Publish 2: Theme parks and Faction perks - Complete Publish 3 Checklist - Bases, GCW, and bug fixes - Complete Publish 4 Checklist -DNA sampling, Theme parks, Player City Maint - Complete Publish 5 Checklist - Pets and Race Tracks - Complete Publish 6 Checklist - Active Apr 27, 2014 - Complete Publish 7 Checklist - Active Nov 1, 2014 Publish 8 Checklist - Active June 1, 2015 Publish 9 Checklist Szerintem a rendszer teljesen stabil, ami bekerült az mindig működik, tekintve hogy feltöltés előtt mindig a teszt szerveren próbálják ki a dolgokat így kb minimális hogy valami rossz lenne..900-1300 fő van fent, de hogy ebből mennyi dualbox azt nem tudom. Hogy érdemes-e neki feküdni az attól függ lesz-e wipe, ha nem akkor érdemes, ha lesz akkor időpazarlás, max megnézni a szervert hogy mi van benne jelenleg. Kb fél évet kell számolni egy publish-ra, bár ez a 8. már 7 hónapja megy. Szóval ha nem is ez az utolsó, év végére biztos kész lesz a publish 9, és startol a 100%os szerver. Készültségi fok alatt nem tudom mit értesz.
Mennyire stabil a rendszer? Hányan vannak fent átlagban? Érdemes-e komolyabban nekifeküdni? Van-e már valamiféle készültégi fok? Ha jól tudom, a Publish 8 lesz az utolsó, igaz? Elképzelhető, hogy idén elstartol a végleges emulator? Utoljára szerkesztette: BreakDown89, 2016.01.17. 00:59:57
Mi hírek vannak az emulatorról? Hogy állnak a dolgok?
Üdv, sajnos túl fiatal voltam, mikor a játék a korát élte, egyszer kipróbáltam utólag privát szerón és nagyon tetszett és szeretnék belevágni , Basilisken gondolkodom. Van aki esetleg ott aktívan játszik? Jó lenne egy magyar közösség.. Na meg nem tudok sokat a játékról, a segítség jól jönne, pl, hol kezdjem el? Tényleg csak eredeti galaxie-vel tudok játszani vele? A válaszotokat előre is köszönöm! ui: Ha van fb csoport, csatlakoznék..
Véleményem szerint a Basi nagyon próbál a gyökerekhez húzni, semmiféle változtatást nem eszközöl, csak a nyers régi játékot...de könyörgöm, egy 2005ös verziót próbálnak visszaállítani ami alapból se volt túl stabil...a bloodfinen legalább millió 1 cuccot beraktak, és igen, ami az eredeti verzióban ritka volt az a bloodfinen lehet, hogy gyakori. Viszont vannak új cuccok amik ritkák. Én játszottam vele egy csomót, de valahogy elég volt egy hónap után. Nem tud már nekem újat mutatni a játék. Ugyan úgy végigjártam a grindet, grindet, grindet, aztán indítottam egy kraftert, összeraktam a fejemben, hogy mi kéne még, lépésről lépésre és rájöttem, hogy az több hét lenne mire mindent megoldok..aztán eszembe jutott, hogy el kéne mosogatni, meg éhes vagyok xDD
Hát én is megnéztem, de komolyan az a jó, hogy a legritkább cuccok apró pénzért megvásárolhatók, és 5 perc alatt kimaxolsz egy karit? Nem beszélve attól hogy emu copy, még a honlap is, de már olyan dolgok futnak amiket az emu-ban be sem tettek nyilvánvaló okokból. (És kétlem hogy a pöpec fejlesztői gárdának sikerült megoldani azt ami egy tapasztalt team még nem tett be valamiért) Basilisk azért tűnik temetőnek mert 1, legtöbben guildchatelnek, vagy global chaten vannak vagy miaz, planet .. De emellett szerintem beszélnek ugyanannyian mint a bloodgin-en csak nem 600 játékossal hanem 800-1400 főig random. Aki alapszinten otthon van az angolban annak könnyűszerrel akadhat mindig új ismerőse. Egyedüli gond a basilisk-el, hogy túl lassan fejlődik ahhoz, hogy ne unjanak rá a régi playerek, túl lassan jönnek az újítások. De ezen a Bloodfin sem segít szerintem. Mindenesetre jó játékélményt ott, hátha kiforrja magát tényleg olyanra amire megéri fellépni
Sikerült megoldani.
Letöltöttem a Bloodfin launcherét, de a belépésnél azt írja, hogy Connecting to the Login Server és nem enged be.
Mostmár be tudtam lépni, de a lag gyalázatos. Az én nemtetszésemet leginkább ez váltotta ki a Bloodfin szerveren.
Sikerült letöltenem a Bloodfin launcherét, viszont nem enged be.
Gyerekek én átmentem a Bloodfinre. Egy tulajdonságát emelném ki: rettenetesen ÉL a szerver. Átlagosan 400-500-600 játékos játszik, hihetetlen content van, 2 naponta event, és mindig van online GM vagy valami admin. Személyre szabták kicsit a páncél védettségeket, a tárgyak megszerzését, de ebben a formában ez nagyon jó szerintem. Folyamatosan fejlődik rohamos tempóban.
A Basilisk olyan mint egy temető fényes nappal: mindenki csöndbe van és lassan totyog össze a vissza. A Bloodfin pedig olyan mint egy pörgős nagyváros, mindig történik valami. Teljesen belebuzultam, van 4 karakterem :D
Az egyedüli ok, ami nemtetszést válthat ki, hogy nagyon gyorsan lehet fejlődni. Hétvégén 1-2 óra alatt megvan egy szakma a 10x xp rate miatt, de hétköznap se tart sokáig.. Még is vannak lootok, cuccok, alapanyagok és tárgyak amikért kurva sokat kell küzdeni, és van értéke a pénznek. Aki játszani szeretne annak ajánlom a Bloodfint. Nem olyan a rendszer mint régen, valószinűleg olyan már nem lesz soha. Úgy értem nem fog beindulni egy régi ütemű, lassú szerver, és nem fog felpörögni. a Bloodfin pörög és van mit csinálni! Aki szeretne játszani az jöjjön! Ja, és van JTLS :D
Én FarStarról vagyok, már amikor van időm játszani.