A GW2vel semmi baj, csak sokan sokat vártak tõle. Nekem csak idõm nincs rá, de a gyerekeim nõnek felfelé, így elõbb utóbb lesz olyan közös program, hogy kalandozzunk együtt egy ingyenes MMOban. :) Ezért is leszarom mikor készül el az SWG emu, mert úgyis csak úgy kezdek majd bele, ha a gyerek is ott van velem és átéli azt, amit én 1x már átéltem. :)
Motto: "Those 200,000 customers - customers - you blithely dismiss as "dregs" and "weirdos" - are paying your salary. You can't just blow them off for the mythical millions of people looking for a better game."
Nem ugyanazok cseszték el, akik létrehozták. Amikor a CU kijött, akkor kitették a csapatot v. elmentek maguktól, és akik sutyiban létrehozták az NGEt, azok maradtak. Kb. ez a sztori, csak ennél aljasabb volt. (Volt aki öngyilkos is lett közülük, de Smedleyék kimagyarázták ...)
Elõször az NGE-vel, aztán meg azzal, hogy lelõtte az swgt:)
Amúgy teljesen igazad van. Swtorban nem annyira jön át a multi feeling, nem igazán van társasági élet, ráadásul kimaradtak olyan dolgok, hogy átmegyek sötétbõl repnek, vagy viszont...milyen jól meg lehetett volna csavarni így a sztorikat még!
Mondjuk pont ez a nagy hátránya is az swtoros fejlesztéseknek. Nem rugalmas a rendzser. Ha bármit bele akarsz tenni, az egész cuccot fel kell forgatni. Új fajok, kasztok berakása procedúrás. Új questek is. Roppant limitált a dolog. Ez jól mûködik egy single player játéknál, de multiban nem.
Ezért erõltetem én mindenhol azt, hogy a szabad világoké, a sandboxé a jöcõ. Az instanceolt játékok mind szarok.
Nézzétek meg, hogy bármelyik pvp játékban is már megy a hiszti, hogy kell új map meg wz meg ilyenek. már a gw2 játékosok is húzzák a szájukat, hogy hát kéne vmi új.
Ha van egy nagy, nyitott világod, nincs ilyen problémád. csak célokat/jutalmakat kell adnopd és megy a harc non-stop. Mivel sok terep van, nem lesz unalmas sosem.
Van pár elég jó ötletem arra, hogy mivel lehetne ezeket feldobni és mitõl és hogy mûködhetne az egész rendzser kurva jól, de nem nagyon kíváncsi rá senki:(.
Helyette maradnak a theme parkok meg pvp areak, stb stb.
Csípem a Bioware-t, de valahogy kevésbé jön át ez a "éld meg a saját történetedet" a multiban, mint anno single módban (kotor 1-2 fan vagyok, mióta kijött). Hiányzik a szabadság, a millió kaszt (amit összekutyulhatsz), a csapatos grindelés, amikor megkapom az alt karimat, meg amikor jön a bh értem és gyorsabban ver a szívem. A házlerakás... a player városok.
Fölösleges szomorkodni, de mégsem tud az ember közömbös maradni. 16 évesen kaptam valami csodát a középiskolás évekre (a féktelen bulizásokon és csajokon kívül), erre elveszik tõlem mielõtt betöltöm a 18-at. Hát milyen dolog ez? :D Engem a SOE megerõszakolt, kérem szépen. És Titeket is, csak nem tudjátok! :D
Hát, nem tudom. Szerintem fölösleges ezen szomorkodni már. Lelõtték, kész, vége.
Sajnálom én is mert semelyik másik MMO nem jött a közelébe sem az eredeti swg-nek. Kipróbáltam pedig jó sokat:).
Ráadásul az utolsó idõkben szépen jöttek ki az új tartalmak is és ráadásul a vége idõszak NGE már kurva jó volt. Nagyon szépen helyrerakták.
Anyáztam én is amiért az swtor miatt lelõtték, fõleg úgy, hogy gondoltam az nem egy swg 2 lesz. Hát nem is lett.
Az sem rossz, csak teljesen más pálya. Én pl. most oda is visszamentem és per pillanat élvezem minden pillanatát. Okés, kellett hozzá majdnem egy év távollét.
Szerintem is elbírna a világ 2 különbözõ rétegnek készült star wars mmo-t, de attól tartok, hogy az a jó kis sandbox életérzés egy ideig még hiányozni fog az mmokból. Egészen addig, amíg vmi fejlesztõ cég majd fel nem fedezi újra. Utána majd megint csak olyanok jönnek egy ideig.
Tiszta sor, de két dolgot ide:
1. Semmi baj nincs azzal, ha egy sztori orientált, wow klón star wars játékot a piacra dobnak mmo címszóval. Hogy miért?
2. Mert alapvetõen szerintem simán elfért volna egymás mellett az SWTOR és az SWG. És ehhez is csak két dolog kellett volna: egyrészt nem másnak eladni a TOR-t, mint ami (egy kötött rpg), másrészt pedig nem elb*szni az SWG-t.
Ez egy marha nagy franchise, a legidõsebb rajongói ma már nyugdíjas korban vannak, tehát ne mondja nekem senki, hogy nem lenne nyereséges még akkor is, ha megosztódna két játék között. No persze a profit központú felfogás mellett ez szóba sem kerülhetett. AZ NGE utáni SWG-t pedig bárki leváltotta volna. Ez a szomorú igazság.
Önmagában nem egy rossz játék az sem, de számomra az igazi MMO a végtelen lehetõségek tárházáról szól - a szabadságról. A TOR-ban viszont ennél jóval kötöttebb a történet. Itt nem a saját SAGA-mat élem meg, hanem van nyolc kaszt (azon belül specializálódás) és ezeknek a kariknak a SAGA-ját játszom ki.
És a kettõ marhára nem ugyanaz. Szóval önmagában nem egy rossz játék, de nem tudja kárpótolni számomra az SWG-t. Sajnos más mmo sem. Hogy a fenébe hozhatja létre egy fejlestõbrigád a világ legjobb mmo-ját, aztán két-három évre rá hogyan tudja így elcseszni azt? Máig nem tudok rájönni a válaszra.
No igen. Sajnos a TOR nem úgy sikerült, mint kellett volna neki.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én befizetnék egy hónapra egy végleges SWGEMU szerverre. Tudom, hogy sosem lesz már olyan, mint anno - de még így is ez lenne a legközelebbi élmény hozzá.
Nem sajnálnám a pénzt rá, ha ezzel támogathatom õket és hozzájárulhatok ahhoz, hogy fenn maradjon a szerver. Gondolok itt pl. a Darjani kezdeményezésre, igaz õk a Starsiderrõl valók, de biztos befogadnák a FarStarosokat is - mint jómagam. :)
Játszom néhány hónapja az SWTOR-ral, és meg kell mondanom: még így közel tíz év távlatából is simán elveri az SWG. És itt természetesen az NGE elõtti SWG-re gondolok.
Szóval ha lesz esetleg késõbb egy 3-4 ezer fõt befogadó magyar szerver, és garantálni tudják hogy nem lövik le fél év múlva, akkor biza én perkálok nekik csak kapjak vissza valamit a régi élménybõl.
Egy Rancor nálam is volt. Az emeleten meg egy kifejlett Kimogila :D Még a régi szép idõkbõl.
asszem az én házam pont lemaradt róla :C mondjuk nem is konkrétan Pannóniában volt, hanem pont a határában egy dombon, onnan... jobb volt a kilátás bár lehet az egyik kicsi ház bal oldalon 30 sec-nél, csak közben körbeépítették
viszont emlékszem még városházán talán egy bazinagy rancor volt kirakva pár képpel egyetemben? vagy csak ott mutogatta valaki nekem a "házikedvencét"?
Farstar Pannónia. Véletlen találtam rá amikor swg-s vidiket néztem.
Basszus, ezeket a képeket látva sírni tudnék...
Europe-Farstar...
Amikor a CU leváltotta a PRE-CU-t, nagyon morogtam. Aztán kiderült, hogy nem is olyan rossz ez. De amikor az NGE jött meg. Emlékszem egy szombat reggel volt, mivel éjszaka nem bírtam kivárni, míg felrakják az új rendszert. Egyszer csak reggel 7-8 körül belogolok, letölt mindent, és meglátom: mi a fene ez?
Hiányzik Red Valley, hiányzik Pannónia, meg Tatu, meg Dantu, meg minden egyéb. A három hetente szívás, mert menni kell Dathomirba a faluba, a sok phase, menekülés BH-k elõl, a sok móka a guildommal (FORCE).
És sajna bármilyen fasza is lesz ez az emu, akkor sem lesz már olyan mint régen. Esetleg valaki hasonló kellemes élmény. Én a Liberatoron nyomtam egy-két hónapig 1-2 éve, meg tavaly õsszel a Basilisk-ot is megnéztem, de ez még mindig messze van a finálétól.
Meg a BDO. :)
Szerintem, nem end game content kell, mert a véges tér miatt ha csõjátékkal játszunk, akkor nem is nagyon lehet end game contentet elképzelni.
Inkább az kellene, hogy a sok betett hülyeség és tartalomnak mondott fícsör helyett ne 101 karaktert akarjanak kigyúratni a playerekkel, hanem egyet, de azt 101 féle irányba lehessen formálni. Ezért is volt szimpi a GW2, annak ellenére hogy ott is választani kell egy proft. De ez azért még nem egy SWG volt, viszont a megközelítés korrekt. Ennek ellenére az sem az igazi, bár szimpatikus az egész világ.
end game content annyira engem már nem érdekel. legalább is a szokásos értelemben vett. abból van elegem hogy csak a csihipuhi megy és kész. ezeknek ez a content meg ami azzal kapcsolatos. SWGben ott volt a házikód / városod amivel lehetett foglalkozni , pecázás ahhoz kapcsolódóan a guberálás , nyersanyag lelõhelyek keresése , zenélés / táncolás , mindenféle pepecselés.
mai nyavalyákban semmi ilyen nincs ( najó talán az ArceAge az amiben már megint kezdenek ezek a fícsörök megjelenni ).
Röhögni fogsz, de nem volt meg. :) Minden szarom volt, pontosabban sok minden meg volt, de RIS nem. Egyszerûen csúnyának találtam. Nem illett ebbe a világba. De volt pár rebel armor, ami szintén csúnya volt, de azok megvoltak. Amúgy volt egy másik armor kamra is, de nem voltak összerakva a páncélok. :) Gondoltam ráérek még, valamikor 3 évvel ezelõtt, de khm, szóval nem lett összerakva. :D
Naja , nem is igazán értem a mostani fejlesztõket. Még mindig az EQ által kitaposott ösvényt járják és azt másolgatják némi módosítgatással ( direkte nem wow klónozok , szerintem az is csak egy klón )az SWG meg totál le van szarva pedig a mai napig az egyik legegyedibb mmo és bõven lenne mit másolni róla. Ez van , hülye egy világban élünk. :(
Mindegy ha ez kijön live és rendesen mûködik plusz esetleg JTL ezzel fogok játszani ha kell fizetek havonta lovét a szerverre:) Ez elég nagy kritika szerintem a jelenlegi fejlesztõknek.. akik ontják a a moslékabbnál moslékabb MMO-at...
Volt olyan small generic házam, amiben 2011ben 1700+ cucc volt. Csak bioeng mind, meg dekorációnak egy-két rancor és barátai, plusz a crafting stationok. :) De kellett is a hely, hisz craft, harc, ûr, fun mind, mind csak hozta, nem vitte a dolgokat. Plusz a festmények, szobrok, rewardok, stb. Ha nyomtad a játékot, azt díjazták, és egy-két cucctól eltekintve elég hasznos dolgokat lehetett VÁLASZTANI!
Itt az a ház amibe 1700+ cucc volt:
Egy robot. 8 éven át heggesztett, és nem lett kész. Szerintem õ építette alvállalkozóként a négyes metrót is ... :)
ÉS mért mûködött az SWG úgy hogy lényegében nem volt quest az elején? Mivel az embereknek tényleg együtt kellett mûködni hogy valamit elérjenek.. és ez alatt nem azt a retek rendszert értem hogy lemegyünk az instába ahole lõre tudom ilyen cucc eshet és mivel 456x voltam már ott rollolok rá:D egyébként ez szánalmas...
Ja hogy az SWG-ben ell kellett menni karytokat ölni a guildnek hogy legyen perl:) amibõl craftoltam olyan scattert pistolt hogy beszart a szerver:D Milyen jó hogy lehet kb 100-300 tárgyam a mostani retkekben.... ja volt 3-4 PA Hallom számtalan házzal meg gárral tele több ezer cuccal és mind kellett:) Ne kellett BG meg ilyen faszságok anélkül is ment a PVP mint az állat.. Jedi üldözések bólygokon keresztül:DD
NA mindegy én csak össze vissza csapongok, gyanúm szerint ezt nem fogja megközelíteni semmi sem a közeljövöben ami az SWG volt de ugye szétkurták....
heh, tiszta nosztalgiatopik leszünk itt:)...olvasgattam itt az elõzõ hozzászólásodat és, hát kicsit elérzékenyültem amikor megláttam a klasszikus, last ninja, pirates, stb c64es játékokat. Azok voltak a szép idõk!
Nekem 85tõl volt c64...és gyakorlatilag el is kezdõdött a játékfüggõségem:)...sok dolog fejlõdött de manapság igen kevés játéknak van lelke is.
Piac biztos lenne rá és nem hiszem, hogy csak az idõsebb korosztályból. Lenne ott sok fiatal is mert az okosabbja tudna érvényesülni.
Egy sandboxban sokkal nagyobb lehetõségek vannak. Könnyebb új dolgokat rakni bele és a content is magát fejleszti szinte, hisz rengeteg dolgot a játékosok kezébe adsz. persze nehéz azt jól mûködõre megcsinálni, de azért sztem nem lenne lehetetlen.
Azért swgben annak igen is volt értéke, hogy pl, anno mi a guild városunkban szobrokat emeltünk a tapasztaltabb, segítõkész, vmit elért, stb játékosoknak, meg lett kertjük, iylenek. Volt élet a városban is mert mindig volt mit csinálni. Nem lettünk nagyok...mert nem voltunk túl sokan, de volt heti hírmondónk, eventek minden hétvégén + sokszor hétköznap, mentek a kalandozások, vadászgatások, stb. Iszonyú jó csapat jött össze.
Ráadásul az nge után a vége felé már jó dolgokat raktak bele a fejlesztõk. Jók lettek a heroicok, a z inváziók, stb. Persze ezek is azért vmiféle grindot jelentettek, de nem nagyon volt nehéz elérni a max rankot, mert mindig pörgõsek voltak az inváziók és sokat változott a helyzet egyik pillanatról a másikra. Szal nem érezted úgy, hogy bazmeg, már x+1edjére csinálom ezt a kurva instát és már nagyon unom.
Vagy a story teller cucc volt a legjobb. Okés, szar volt felhúzni, de a végén igen pofás questeket, eventeket lehetett gyártani. Nálunk ezek mindig mentek. Csináltunk szépen quest chaineket meg event chaineket. Mindig volt vmi kerettörténet és mehetett a móka. persze kellett pár ember aki leszervezte, de iszonyú hangulata volt pl egy versenypályát megtervezni, vagy egy eventet kitalálni, lepróbálni, hirdetni..és a végén amikor mindenki nagyon örült, akkor azért az nagyon jól esett. Közösséget épített mert senki nem akarta kihagyni, aki meg nem tudott eljönni az meg szomorkodott.
Nem a deveklre kellett várni, hogy tegyenek be egy új instát vagy vmi szartm, hanem összeálltál pár haverral és csináltál egy szép kis eventet magatoknak meg a guildnek+haveroknak. Mi kell ennél változatosabb? Annyi kontentet rakhattál a játékba amennyit akartál. Az nagy ötlet volt a SOE-tõl, bár gondolom a lustaság szülte, de akkor is.
No, én ilyesmit szeretnék már megint végre egy mmoban látni.És nem gear vadászatot/grindot.
"PL. az swtor költségvetésének sztem a negyedébõl ki lehetne hozni egy kb 1000x jobb, élvezhetõbb játékot. csak mostanában nem túl vállalkozóak a cégek."
Pedig lenne hová visszanyúlni ...
Én C64en kezdtem, olyan klasszikusokkal, mint a DOTC, Pirates!, Last Ninja, Summer, Winter és World Games, Gunship, Medieval Lords, Microprose Soccer, Seven Cities of Gold, Heart of Africa, Supermacy, MULE, Beach Head, Storm Accross Europe, International Basketball/Soccer, stb. Ezek hatásai határozzák meg azóta is a játékválasztásaimat. :) (De imádtam a Sierra és Lucasfilm kalandjátékokat, a Styxet, valamint a Rally Speedway, Pitstop és a Grand Prix Circuit/Test Drive vonalat, áááh, qurva sok mindent, pl. az Impossible Mission játékokat, de a 'fejlõdésem' mégsem a mászka ill. fantasy irányába indult el, pedig Bard's Tale, és társai is meg voltak, de pl. hiába imádtam az International Karate-t, a verekedõsök ezen kívül kimaradtak, sõt, hosszú ideig kimaradtak a konzol játékok is.
(PS3n is tényleg csak az exclusiveok vannak meg - pl. Heavy Rain, Unchartedek, stb, ill. márciusban majd tuti beruházok a The Last of Usra, Boxon pedig szintén - RDR, Forzák, és pár kinect szépség.)
De ezek annyira jól kitalált és megírt valamik voltak az igényes játékok korában, hogy szerintem lenne hová visszanyúlnia a cégeknek, pl. ha egy jó MMOt akarnak. A sandbox pedig bevállalás kérdése. Ugyanis kizárt, hogy itt vagyunk huszan, akik nyomtuk az SWGt, és bár megöregedtünk, nem hinném, hogy ne maradnánk tízen, akik, ha kijönne egy SW témájú sandbox MMO - az SWG alapjaira építve - ne esnénk neki azonnal, és maradnánk meg ott, pl. úgy, hogy a gyerekeinket is elvisszük egy értelmes irányba.
Szerintem, ne az legyen az alap, hogy acsikat kell gyûjtögetni a hosszú játékért, hanem egy jó ötletet kellene tökéletesre fejleszteni, nem pedig dlckre építeni, ha már lusták voltak kiadni tisztességesen egy játékot, vagy elérni egy max. szintet, majd ha mégsem tetszik, dobni felhúzni egy új karaktert.
Sosem felejtem el, hogy ugye az SWGben egy karid lehetett/szerver és volt 10 lotod. Az más kérdés, hogy a végén nekem három volt/szerver, de a mai világban ott qurják el a cégek, hogy MINDENT ki lehet próbálni, vagy majdnem mindent (GW2ben volt öt slotod, és nem öt class van ugye, tehát, ha mindenre akarsz egy karit, vegyél slotot). Szóval totál leegyszerûsítenek mindent, kezedbe adják a megoldást, és a trükkösebbnél trükkösebb dungeonokra próbálják a hangsúlyt helyezni, és azt lenyomatni 10203232x valakivel, hogy a nagy grind végére meg legyen az über páncél/fegyver/lófarokság.
Mennyivel jobb volt itt, hogy nem voltak szintek, hanem xpt gyûjtöttél, és bármikor ledobhattad a skillt, ha nem kellett, sõt, kipróbálhattál mindent, nem volt egy hûde kigyúrni egy karit, mégis, nem százötvenezret gyúrtál ki, hogy ha megvan ne játszál vele, hanem kiélveztették veled a karakter, amit nem bántál.
Mi van most? Lazán elmész max. szintig, majd grindeltetik veled hetekig, míg meg nem unod a játékot, hogy összegyûjtsd az ûber settet, amit ha elérsz, abba is hagyod az egész játékot, mert beleuntál a munkába. Mi volt régen? Quality craft. A gyártott cucc az swg esetében jobb volt, mint a lootolt és szerzett, pl. faction/lootolt armorok vs craftolt armorok, faction/lootolt fegyverek vs craftolt fegyverek stb. Jobb volt ez így. De kellett egy totál nyitott világ, és a brand kihasználása. Az SW brandet az SWG totálisan kihasználta. (Az ûr annyira jól sikerült, hogy nem is értem miért dobták az SWGt 8 év után, mert lett volna benne lehetõség.) Nem azt mondom, hogy nem lehetett volna jobb, de egész jó lett a CUra! Az volt a csúcs. De még az elqurt NGE vonalban is voltak pofás dolgok, mint pl. a kártyajátékos rész, vagy az event/quest vonal.
Én azért sem bírtam megszokni a TOR részt, mert nem bírtam megérteni, hogy ott a sok bolygó, lequesteled, lefejlõdöd az adott bolygót, majd - tisztelet a kivételnek - nem kell visszamenned oda, max. a buta napi és egyéb questek miatt, ami ideig-óráig biztos fun, de utána nem.
Na mindegy. Volna lehetõség az SWben, és a sandboxban is. Kiváncsi leszek az Archeagere és a Black Desert Onlinera is.
:D nem erre gondoltam. heroengine-t használják ( ingyenes részt , legalább is ezzel kezdtek azóta ha jól tudom volt upgrade ) és garázs projectnek indult. ahhoz képest nem rossz.
No igen. A RV a végére egész korrekt lett a HDs textúrákkal, idõjárással, de rá két hónapra se szó, se beszéd, törölték az egész projektet. Az MMO iparban keresgélve a RV lelövése a legszemetebb megoldás volt a SWG lelövése mellett. :(
Jaja, a frontier jó ötlet, bár nem tudom, hogy meg lehet-e egyáltalán valósítani. Vagy 5-6 évvel ezelõtt már volt vmi project ami szintén ezt az érát próbálta meg feldolgozni a régi Nyugaton, de aztán belebuktak. Ott is volt sok jó ötlet csak nem tudták mûködõképesre hozni a dolgot.
A Roma Victor is nagyon jó ötlet, csak hát nagyon gagyin sikeredett. Tudom, hogy nem a látvány a lényeg, de azért az bûn ronda volt.Talán túl nagyot akart markolni.
Az a baj, hogy az ilyen sandbox játékban kell a sok ember mert csak úgy mûködik. Ez a nagy hátránya az ilyen theme parkokkal szemben. Egyszer talán valami nagyobb cég is bele mer vágni egy ilyenbe, bár ahogy a dolgok mostanában állnak, kétlem.
PL. az swtor költségvetésének sztem a negyedébõl ki lehetne hozni egy kb 1000x jobb, élvezhetõbb játékot. csak mostanában nem túl vállalkozóak a cégek.
Mondjuk a harmadik dolog meg talán az, hogy az új generáció, a fiatalabbak, lehet nem is lennének vevõk egy ilyen oldschool-szerû, de sok újítást tartalmazó mmora. Ahol adott esetben gondolkodni is kellene. Meg kellene tanulniuk újra.
Néztem idõközben. Hát érdekesnek tûnik. nekem az a bajom ezekkel, hogy mindig vmi hülye csillivilli harcrendszerrel elrontják az egészet. Miért nem lehet egy sima, faszán kinézõ, varázslás mentes kis mmot csinálni?
Nekem ötletem lenne egy kurva jóra, már csak azt a pár millió dolcsit kellene összeszednem:P
Emlékszem persze! :) Én is elkezdtem ezt az emu-t csak eljutottam a novice commandóig, és akkor jöttem rá hogy azt nemnagyon akarják megcsinálni... nemtudom használni a képességeit, így letettem 1 idõre. + hiányzik nekem 1 magyar társaság mint annó volt, elmegyeünk vadászni ide oda, meg sajnos chat szobák sincsenek megcsinálva, vagycsak én vagyok a béna! :)
Sajnos, most annyi idõm nincs, hogy bétázzak egy olyan játékot, amelyiket 8 éven át nyomtam. De jövök, amint tényleg live lesz a dolog, mert azóta se csináltak hasonlót kaliberû játékot, bár, a BDO qurvára kezdi elérni nálam azt, amit ennél éreztem még az indulás elõtt.
Nem, még nem, de alakul szépen. Én most kezdtem megint a hétvégén:)...csináltam eg tök új karit és nekem úgy tûnik, hogy most jobb mint amikor a legutóbb próbáltam.
Szia Aken, nemtudom engem felismertél-e, de én volnék a "bebugzódott" Gabriel Yulaw :DDD.
Amúgy emuval meg csak annyian játszanak, hogy napi átlag a szerveren a 1.8-2k játékos non-stop amikor fut a szerver. :D szal van tömeg rendesen. Bár épp most néztem rá és 2300+ player van bent :DDD Szal van már élet hehe.
Gondolom ezzel az emuval nemsokan játszanak, pedig azóta sem találtam ennyire jó gamet mint ez volt
A régi szép idõõõk! :) De jó is volt, 1-2 embert én is "ismerek" innen :) Vaternak annó Pannoniában sok bányája volt, Borzas, veled meg sokat jártam minden fele, szomszédok voltunk :)) (Aken volt a nevem)
Szintén zenész és van akivel még ma is :)
innét majd' mindenkit ismertem és játszottam velük :D
Annyira, hogy a SWTOR miatt be is zárták az original SWGt. :D
Talán 1x egy SWG2, ha már Walték megvették a jogokat IS. :)
...és ha már megtették, miért nem lehet hallgatni a játékosokra, akik halálba kívánják az összes változást, és tömegesen hagyják ott a játékot. ha jól emlékszem, az elõfizetõk 90%-a hónapokon belül felmondta az elõfizetését.
én máig nem értem, hogy mi értelme volt lerombolni egy tökéletesen egyénileg megcsinált világot, ami ilyen szintû pvp élményeket nyújtott mint pl a bh-jedi kergetõzés. A mai napig nem értem, hogy mi értelme volt egy tökéletesen megálmodott játékot szétbarmolni. Jó volt, egyedi volt, kibaszottul tökéletes volt (ami nem volt az, azt fejleszteni kellett volna jó irányba) és mehetett volna minden. Én soha nem fogom ezt megérteni.