Nem kell egyfele szabvany, es nem kell egyfele foglalat sem, jo ez a kis verseny :) Aki eddig Levi`s-t vett es Harly-t, az nem fog Mustangot es Kawasakit venni :) Intel <---> AMD ucsem fog megegyezni, bar lehet lesz meg egypar furcsasag par even belul....
Mhm teljesen más web oldalakon azt lehet olvasni hogy az intel elkésett ezzel a lépéssel annál is inkább mert a Hypertransport gyorsabb és lényegesen olcsóbban lehet alaplapra adaptálni... Most akkor mi van? :O Elméletileg a jövõ hónapban debütálló nforce lapokon a HT már megtalálható lesz...
Én meg azt olvastam, hogy az AMD rábólintott az Intel koncepciójára, és nem lesz semmiféle i/o háború. Bebee, de jó nekem!
hurra es megis melyik csatolot fogjak hasznalni az eszközök... tokjo hogy mostanaban basznak a kompatibilitásra...
"A 3GIO összeköttetés 1-32 CSATORNÁS lehet, vagyis a technológia kialakítástól függõen ennyi adatbitet továbbíthat egyszerre. A technológia kezdetben 2,5 Gbit/s sebességre lesz képes CSATORNÁNKÉNT, de a késõbbiekben ez a SEBESSÉG TOVÁBB EMELKEDNE".
"a HyperTransport pedig 6,4 GByte/s (1,6 Gbit/s/CSATORNA * 32 CSATORNA) sebességre képes"
Mind a HyperTransport, mind a 3GIO/Arapahoe 1-32 csatornás kialakítású lehet majd az eszközökben a sebességigénytõl függõen. A HT egy csatornán 1,6 Gbit/s, a 3GIO 2,4 GBit/s sebességre képes, tehát a 3GIO gyorsabb.
"Viszonyítási alapként a PCI (33 MHz/32 bit) 133 MByte/s, a PCI-X (133 MHz/64 bit) 1 GByte/s, az InfiniBand 0,5-2 GByte/s, a HyperTransport pedig 6,4 GByte/s (1,6 Gbit/s/csatorna * 32 csatorna) sebességre képes, a PCI-X és InfiniBand rendszerekbõl azonban hamarosan gyorsabb változatok is várhatóak."
Szerinetm ez itt mind Gbit/s akart lenni. Mert ha nem, akkor a 3GIO 2,5Gbit/s-es sebessegehez kepest a HyperTransport 6,4GByte/s-es sebessege tobb mint 20x gyorsabb!!! Ezt pedig nem tartom valoszinunek...