nincs nem tudom nincs meg Kösz, hogy segíthettem! :D
Legacy kinek van meg UT hez, mert elakadtam egy helyen, ahol nem tudok továbbmenni. U2 demo mikor lesz tudunk valamit? Kinek van meg az Unreal T demoja, mert nosztalgiázni akartam valamelyik nap, de shit, nem találom a CD -t.
Onnét van! Azt mondjátok, már most érdemes rá elkezdeni gyûjteni? Remélem, hogy olyan jó lesz, mint várom... de addiga be kell majd szerezni egy GF3 MX-et. Hozzáteszem, már egy mai gépen is lazán elmenne (kb. 800-as TB-n GF2-vel tuti hogy 1024x768-ban menne, még ha csak 16 bitben is és nem minden maxon) és mire kijön már tényleg nem lesz gond a gépigénnyel. Sajna az Unreal2.com-ot nem frissítették képek szempontjából...
Pedig onnan van a cikk. Nézd meg a Gameware részben :)
Valószínûleg tényleg onnan , bár magát ezt a cikket nem találtam meg . Igaz ... nagyon nem is kerestem . :) A jobb oldali Unreal 2-es link , nem erre a cikkre mutat , de az is legalább ilyen érdekes . Kössz azért a segítséget !
Dikkma ! Ez király lesz ! :) Egy kérdésem azért lenne ... melyik online magazinban jelent meg ez a cikk ? Csak ezért kérdezem , mert elég nagy terjedelmû és nem hiszem , hogy te fordítottad le . Bár ki tudja !? :))) Gabo ! Ez tényleg megfogja érni a pénzét ! Szerintem a következõ 2002-es év lesz a döntõ az online játékok világában és csak tudjunk választani a sok jó program közül ! Amúgy nektek megvannak az Unreal programok ( Unreal , Unreal:Return to Na Pali , Unreal Tournament ) ? Csak a kíváncsiság kedvéért . :)
Már láttam eredetiben (mármint a cikket)! ;) A Gamespot és az IGN is lehozta a bemutatóról a saját anyagát. Ha azt mondom, hogy ígéretes, akkor keveset mondtam. Tartok tõle, hogy a megjelenése elõtt Én már leadom rá az elõrendelést. Egyébként az elõzetes hírek szerint az Unreal Championship-et is ki fogják hozni PC-re, valószínûleg az XB-s megjelenés után fél évvel. Ennek az XMP-nek kicsit Tribes-szes szaga van, dehát jótól lopni jól az nem bûn. :)
banyek! Kerestem a régebbi U2 topicot, de nem találtam :( Mindegy, láttátok ezt már? :
Új információk az Unreal II akció/kalandjátékról 08:24 (Írta: Sammer) [GameSpot] Az évenként megtartott fejlesztõi bemutatón az Infogrames bemutatott néhány részletet a készülõ Unreal II "first-person" lövöldözõs akciójátékából. Matt Powers, a cég fõproducere lejátszott egy 30 másodperces videót, amit az Epic és a Legend közösen fejlesztett játékának legújabb változatáról készítettek. A videóban rövidségének ellenére is igen sokminden látható volt. Bemutatta a fõszereplõ érkezését az idegen bolygóra, majd miután az Atlantis nevû ûrhajó a biztonság érdekében felszállt, a karakter találkozott néhány ellenséges csapattal. A videó részletet Aida, a játék felderítõ tisztje kommentálta, miközben számos környezetet mutatott be, köztük belsõ és külsõ területeket egyaránt, valamint egy különös idegen bolyó sajátságos atmoszféráját, és az ott természetes növényzetnek számító organikus égbe nyúló kõformációkat. Emellett egy teljesen fémes kinézetû Skaarj harcos is látható volt néhány képkocka erejéig.
A videó anyag után Powers magát a játékot is betöltötte, hogy megmutasson néhányat a játékban szereplõ ellenségek közül. A bemutató egy egyszerû felépítésû pályán zajlott, ahol egymás után megjelentek az Unreal II-ben felbukkanó különbözõ teremtmények. Amint az várható volt, Skaarj harcosokkal kezdõdött a show, és hamarosan világossá vált, hogy az Unreal II-ben számos fajtája felbukkan majd ennek a kegyetlen ragadozónak. A játék történelmi szálát erõsíti, hogy az alap Skaarj egy az egyben az eredeti Unreal játékból lett átvéve, a többiek pedig tekinthetõek az igazi Skaarj fejlettebb mutánsainak. Természetesen az új alap Skaarj modell nagyságrendekkel jobban néz ki, mint eredeti formájában volt, köszönhetõen a nagyszerû Unreal II motornak. Az új karakter modell rendkívül magas számú poligonból épül fel, egyenletes és realisztikus mozgással rendelkezik akkor is, amikor éppen nem csinál semmit, és sajátos tetoválásokat visel. Powers szerint ezek a tetoválások néhány Skaarjon különböznek, így kifejezve az egyes törzsekhez való tartozásukat. A különbözõ törzsek mellett eltérõ méretû és erõsségû Skaarjok is szerepet kapnak. Az említett videóban éppen egy közepes méretû harcos ragadozó tûnt fel néhány pillanatra, hogy megmutassa méretes agyarát, és masszív páncélzatát. Bár a játékba még nem került beépítésre, Powers ígérete szerint találkozhatunk majd igazán nagy, nehézfegyverzetû Skaarjokkal is.
A virtuális szobában ezután néhány NJK (nem játékos, de fontos karakter) került bemutatásra, köztük egy természettudós nõ modellje, akit az Unreal II kezdeti küldetéseiben kell majd kiszabadítanunk. Ezután könnyû, és nehézfegyverzetû katonák kerültek bemutatásra, ez utóbbiak képesek erõteljes védõ öltözékeket viselni, és halálos lángszórókat használni. A Skaarjokhoz hasonlóan a katonák típusai is eltérnek egymástól a megjelenésüket tekintve, ezen kívül pedig jelenleg vörös, zöld, kék, és sárga páncélzatot viselhetnek. A demó legutolsó karakterei a zsoldosok csoportja volt. Ezek a pénzért vásárolható harcosok kicsi, normál, és extra méretekben tûnhetnek fel, és az Unreal II-ben szereplõ legtöbb karakterhez és ellenséghez hasonlóan õket is skin különbözteti meg egymástól. Kinézetükben szintén nagy lesz a választék, az egyiket például japán zsoldosnak nevezte Powers, mivel a japán animékben szereplõ karakterekre volt jellemzõ a megjelenése.
A demóban a játék 18 fegyvere is napvilágra került. Powers bemutatta a játék jól ismert alapvetõ pisztolyát, a rohampuskát, az orvlövész puskát, és az elmaradhatatlan rakétavetõt. A rohampuska egy új, egyedülálló alternatív tüzelési módot kapott, ilyenkor három részre vágot robbanó lövedék darabot lõ ki, amik az egyszerû felületekrõl visszapattannak, a puhább anyagokat, mint a Skaarj vagy egy ember viszont darabokra szaggatják (hasonló társával már korábban is találkozhattunk). A rakétavetõ második tüzelési módja szintén igen kegyetlen, ilyenkor három rakétát lõhetünk ki, amik egymás körül forogva haladnak a cél felé. Ezeket a fegyvereket a megszokott módon, játék közben szedhetjük össze. Az Unreal II-ben ez számos bolygón történik, ahol rengeteg idegen technológiát lehet begyûjteni, majd azt az ûrhajóra szállítani. Ezek a technológiák azonban nem lesznek azonnal felhasználhatóak, az Atlantis hajó tudományos tisztjének a feladata lesz, hogy megismerje õket, felderítse a lehetõségeit, majd használhatóvá tegye a játékos részére.
Az Infogrames elmondta hogy az Unreal fanatikusok elvárásai hatalmasak. "Azt gondolom, hogy képesek vagyunk minden elvárásnak megfelelni, sõt túlszárnyalni azokat" - mondta Powers. Az Unreal II tartalmazni fog olyan részeket is, amik nem egyértelmûen az akciójátékokhoz kötõdnek, de nem is kalandjáték lesz a szó minden értelmében. Powers szerint a különbözõ küldetések között lesznek olyan pályák, ahol rejtõzködve kell elvégezni a feladatunkat, részt vehetünk túsz szabadításban, bomba elhelyezésben, illetve csapat alapú összecsapások színesítik a palettát. Néhány pályán egy bázis megvédése lesz a feladat a közeledõ támadók ellen, ahol beosztott katonáink segítségével masszív telepített fegyverekkel próbálhatjuk távol tartani a betolakodókat. Amellett, hogy az Unreal II egyjátékos része hatalmas lesz, ahogy már eddig is tudni lehetett, tartalmazni fog egy részletesen kidolgozott többjátékos részt. A hagyományos deatmatch és CTF pályák mellett, lesz egy úgynevezett XMP (expanded multiplayer) mód az Unreal II-ben. Powers ezt a módot a Team Fortress Classic játékhoz hasonlította, és egy kis stratégiai nyersanyag gazdálkodás is szerepet kap.
Az Unreal II grafikus motorjának jelentõs része az Unreal Warfare kódból lett átemelve, mely technológia az Xboxra készülõ Unreal Championship játék alapját jelenti. Az Epic jelenleg is az Unreal II technológiai fejlesztésén dolgozik, amíg a Legend a játékmenet, a történet és a grafika kidolgozásáért a felelõs. Powers megerõsítette, hogy köszönhetõen annak, hogy az ütemterv szerint haladnak, 2002 elsõ felében jelenhet meg a játék. A következõ hét elején pedig új képek jelennek meg a játéktörténelem egyik meghatározó játékának folytatásából.