Sziasztok, ma vettem egy office 2019 pro pluszot eddig minden jól ment le tudtam tölteni a kulccsal amit adtak de utána azt írta ki nem tudja aktiválni az interneten a és telefonon kellet aktiváljam a kérdésem az hogy ha újra raknám az egész gépet megkéne ismételjem megint a telefonbeszélgetést ?
Sziasztok! Adott egy rendelési táblázat, amiben több tétel szerepel,hogyan tudom azt megcsinálni, hogy ezeket öszzesítem úgy, hogy azanos tételek összeolvadnak, az árak pedig összeadódnak?
Adott egy olyan probléma, hogy Outlook 2019ben fiók felvételnél az alábbi hibát írja ki és a fiókot nem hozza létre:"A név nem található meg a címlistában" A mail címet másik levelezőben vígan betudom állítani. Outlookban nem.
Én speciel már nagyon régóta nem használok 2007-es word-öt, min 2013, de az esetek többségében 2016, O365.
Úgy látom más sem tud ilyenről. Egy, makróba "bedrótozott" megoldást tudok javasolni. Word:
Sub mentes_maskent() Dim knyvtr(3) knyvtr(1) = "C:\adatok\" knyvtr(2) = "C:\users\" knyvtr(3) = "D:\install\" konyvtarak = "1.) " + knyvtr(1) + Chr(13) + "2.) " + knyvtr(2) + Chr(13) + "3.) " + knyvtr(3) a = Int(InputBox(konyvtarak)) If a < 1 Or a > 3 Then MsgBox ("hibás érték!") Exit Sub End If With Dialogs(wdDialogFileSaveAs) .Name = knyvtr(a) .Show End With End Sub
Természetesen több könyvtárat is felvehetsz, a megfelelő javításokkal. Ha ez kész, akkor a "Gyorselérési eszköztárra" jobbklikk -> "Testreszabás" -> "Választható parancsok helye" -> "Makrók" -> kiválasztod a makrót -> "Felvétel" -> átkerül a másik ablakba, ott kijelölöd -> "Módosítás" -> tetszőleges ikont rendelsz hozzá.
Excel: Egy munkafüzetben létrehozod az alábbi makrót:
Sub mentes_maskent() Dim knyvtr(3) knyvtr(1) = "C:\adatok\" knyvtr(2) = "C:\users\" knyvtr(3) = "D:\install\" konyvtarak = "1.) " + knyvtr(1) + Chr(13) + "2.) " + knyvtr(2) + Chr(13) + "3.) " + knyvtr(3) a = Int(InputBox(konyvtarak)) If a < 1 Or a > 3 Then MsgBox ("hibás érték!") Exit Sub End If Fajlnev = ActiveWorkbook.Name Dim fldlg As FileDialog Set fldlg = Application.FileDialog(msoFileDialogSaveAs) With fldlg .Title = "Mentés másként" .InitialFileName = knyvtr(a) & Fajlnev End With fl = fldlg.Show If fl Then ActiveWorkbook.SaveAs fldlg.SelectedItems(1) Fajlnev = ActiveWorkbook.FullName End If Application.RecentFiles.Add Name:=Fajlnev Workbooks("mentes_maskent.xlsm").Close SaveChanges:=False End Sub
A munkafüzetet elmented "mentes_maskent.xlsm" néven, makróbarát formátumban. A "Gyorselérési eszköztárban" a Wordhöz hasonlóan belinkeled. (A könyvtárat, amibe mentetted ezt a fájlt, felveheted az "Excel beállításai" alatt az "Adatvédelmi központ" "Az adatvédelmi központ beállításai" alatt a "Megbízható helyek" listájára", akkor nem fog minden esetben rákérdezni a makrók engedélyezésére.
Sziasztok! Az Office 2007 Word, Excel-ben be lehet azt állítani valahol, hogy a save as funkció használatakor a mentési útvonalat megjegyezze? Vagyis felajánlja hogy egy korábban elmentett doksi útvonalát válassza az ember, és ne kelljen mindig a kályhától elindulni? Köszi előre is.
Azt írja, ez a termék nincs ehhez a felhasználói fiókhoz csatolva. Pedig világ életemben azzal a fiókban vagyok bent. Igaz van asztali és laptop gép is, de mindkettőn ugyaz az a microsoft fiókkal vagyok.
Van egy eredeti Win10-em és eredeti Office Professional Plus 2013 -am.
Használnom kellett a Visio-t, ami bevallom progival lett aktiválva. Azt már letöröltem, viszont ma kiírta az Office, hogy nincs aktiválva. Gondolom a hack hazavágta az eredeti sorozatszámomat. Most nem találom... Honnan tudom ezt kinyerni, hogy újra aktiválni tudja az Office-t?
Ha valakinek office 365 előfizetése van, és nem szeretne mindent letölteni/telepíteni, ajánlom ezt a leírást: link Én ezt a config fájlt használtam:
Utoljára szerkesztette: Jim Morrison, 2017.12.21. 14:49:19
Sziasztok,
Az Outlook 2016 (Windows 10) letiltotta a VBA futását. Egy e-mail fogadó szabályba tettem parancs fájlt, ami működött rendesen. Aztán egyik napról a másikra (munka után kikapcsoltam a gépet, másnap bekapcsoltam) nem futtatta a parancs fájlt csak a szabályt. Amikor javítani akartam a makrót, azt írta ki, hogy "A jelenlegi üzemmódban ez a művelet nem érhető el.". Ha a Visual Basic editort megnyitom, akkor meg ezt: "A VBA-projekt aláírásának hitelesítése közben hiba történt. A makrók használatát a program letiltja.", da a makró kód látható. Soronkénti futtatást sem enged. Az adatvédelmi központban minden beállítást próbáltam, amiket a fórumokban lehet olvasni. Digitális aláírást is próbáltam, de semmi változás. Hogyan lehet ezt visszaállítani?
Sziasztok! Office 365 Business Premium csomag esetében a OneDrive-ban a velem megosztott mappákat/fájlokat nem tudom a PC-re szinkronizálni. Tud valaki erre megoldást? Webes felület, mobil app hibátlanul működik, de az asztali verziónál ezt egyszerűen nem találom. Köszönöm előre is!
Több nyelvű, kicsomagoltam és benne van a magyar is,
Náluk van a hiba. Elolvastam az utolsó frissítés leírását, ők blokkolják ezeket a szerintük nem megbízható forrásból származó fájlokat. Érdekes módon a 2007-es és 2016-os Office-on megnyílnak. Két napja mondom nekik, hogy az utolsó frissítéssel van a gond, de végül csak nekem kellett megtalálnom. A leírásban utal egy megoldásra, miszerint alapbeállítás szerint vannak kijelölt megbízható könyvtárak a gépen pl.: Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\XLSTART és ha egy fájlt innen nyitok meg, akkor működik.Itt megkérdezi már, hogy meg akarom-e nyitni, de mégse teszi meg. :( Van egy ilyen opció is: Users can add folders to the Trusted Locations list , de hogy hogyan kéne azt nem írja. Bon, merültél már el ilyen mélységekben az Office-ban? :-D forrás1 forrás2
Köszönöm. Ezeken sajnos már túl vagyok. :(
Tegnap először én is a lemezt kerestem(a fene se emlékezett rá :-D ), mintha Iponban vettem volna (már csak az ms oldalára irányítanak), de nem találtam, aztán beléptem az MS fiókomba és ott volt a megvásárolt tételek között.
Az MS telefonos segítség nyújtása magyarul történik(ha nem, akkor össze kell szednem a gondolataimat :-D)? Tegnap beléptem a közösségi fórumukra, de még nem kaptam választ. Utoljára szerkesztette: lalakov, 2016.08.02. 13:31:23
Openoffice megnyitja a kívánt fájlokat. Újratettem az Officet, de nem javult meg. Hogyan lehet visszatérni egy régebbi frissítéshez? Vagy hogyan tudom leszedni a júliusit?
Fura hibát észleltem. A bankomtól minden hónapban le szoktam menteni a számlatörténetet excel-be (.xls). Eddig mindig sikerült, de ebben a hónapban nem megy. Illetve letölti, de csak egy üres, szürke, lapfülek nélküli fájlt tölt be és a fenti parancsok is inaktívak. Sőt, az előző hónapokban lementettek is így töltődnek be, pedig azok eddig jók voltak. Ha elküldöm őket gmail-en, majd megkapom, ott a gmail meg tudja helyesen nyitni. Más .xls fájl működik. Előző a hónapban nem volt Office frissítés(tudtommal) ami bekavarhatna. Két itthoni gépen próbáltam, ugyanaz a hiba. W7 Pro-t használok és Office 2010-et.
Köszönöm, lalakov
Sziasztok,tudtok nekem abban segíteni hogy a legördülő listában meglehet-e azt csinálni hogy a már felhasznált elemet(pl egy telszám) mégegyszer ne engedje kiválasztani?
Egy érdekes anomália keletkezett a mai napon. Az xls fájlokat nem tudom társítani az Excelhez. A társítás menüben nincs excel, a program indításakor, feljön egy ablak, hogy a program nem alapértelmezett bizonyos fájlformátumokkal, és a gépház rendszer alapértelmezett alkalmazásoknál állítsam be, de amikor ráklikkelek akkor, azt mondja, hogy nincs alkalmazás telepítve. A program rendesen fut, és a többi fájlal nincs gond.
Sziasztok! Adott kettő Microsoft Word 2007 két külön számytógépen. Az egyiket látszanak a keretek, a másikon nem, hogy kell beállítani, hogy a másikon is látszódjanak?
Általános iskolai vonalazást csak képként lehetne beszúrni? valami ilyesmi Mert most nem találok rá semmit, jó lenne ha nem képként kéne beszúrogatni egymás mellé :(
Mi értelem lenne? Ha több oldalt szeretnél rányomtatni egy oldalra akkor az nyomtatáskor állítható be,
A wordben van olyan opció, mint az excelben, hogy „legyen egy oldal" az egész nyomtatáskor?
Tudnátok abban segíteni, hogy lehet a Google naptárat összelőni az asztali Outlook programmal, hogy csont nélkül menjen a szinkronizálás?
"Attól függ, hogyan regisztrált a próbaverzióra:
•Amennyiben az Office webhelyén regisztrált, és az automatikus megújítás engedélyezve van a www.office.com/myaccount weblap fizetési és számlázási területén, a szolgáltatást zavartalanul használhatja tovább, fizetési módját pedig automatikusan megterheljük a próbaidőszak végén, majd azt követően havonta.
•Ha egy ikonra kattintva regisztrált az újonnan vásárolt számítógépén, a próbaidőszak automatikusan véget ér egy hónap után. Lemondásra nincs szükség. Amikor a próbaidőszak véget ér, a rendszer megkérdezi, hogy az Office melyik verzióját szeretné megvásárolni."
Sziasztok, 2007-es Wordben hogy állítom be, hogy az első oldalt ne számozza, és a második oldaltól kezdődjön a számozás? Tehát a második oldal van jelölve az 1.-esnek, a harmadik a 2-esnek, és így tovább.
Nyomtatási-bállításoknál nézz körül esetleg.Legrosszabb esetben a sorszámozást neked kell beiktatnod egy "új oszlopban"....
Van egy két oszlopos kb. 100 oldalas exel lapom, hogy tudom azt beállítani, hogy nyomtatáskor fekvő nézetben, sorszámrendezéssel négy oszlop legyen egy lapon ne kettő? Utoljára szerkesztette: Örm, 2015.09.24. 21:30:19
Sziasztok!
A 2003-as office-ban voltak különleges betűkészletek(ismerősnek kellene, nem tudta megmondani, hogy pontosan melyik), amik a későbbi verziókból hiányoznak. Bele lehet tenni a mai verziókba ezeket a hiányzó betűkészleteket? Ha igen, tudnátok linket adni hogy honnan kéne leszedni és hogyan kell beletenni?
Köszönöm.
Nekem ott nincs olyan kulcs, sőt rákerestem a "OfficeSyncProcess"-re a regeditben és nincs rá találat. Ettől függetlenül újraindítás után ott vigyorog a rohadék az óra mellett.
A Microsoft Office Upload Centert hogyan lehet kikapcsolni? Minden rendszerindításkor kiül az óra mellé!
Start menüből, vagy Windows 8 esetén a kezdőképernyőn keresztül újra kirakható. De a program mappájából is lehet parancsikonokat készíteni az asztalra.
Most olyan problémám van hogy eltűntek az Office ikonok az asztalról és a tálcáról. Hogy lehet visszarakni? Egy rosszindulatú weblap eltávolítása után történt. Méghozzá a Snap.Do ezt töröltem az AdwCleanerrel és utána volt nincs Office ikonok csak egy fehér ikon. Előre is kösz a segítséget. Ha van rá megoldás.
Nekem olyan, igazából apró gondom van, hogy Access 2013-ban a Kapcsolatok nézetben a kapcsolatokat jelző vonalak (1-∞) nem mozognak valós időben akkor, mikor a táblákat rendezgetem, hanem csak akkor rajzolódnak át, ha áthelyeztem a táblát. Ez mitől lehet? (Suliban Access 2013-ban valós időben szépen mozog vele.)
Elvileg ha régi is, meg kell legyenek a driverek hozzá az interneten, szóval még megoldható hogy menjen az internet, stb. az alaplapja alapján. A másik dolog, hogy Office 2010 rá tudnád telepíteni az XP-re, nekem is az van és XP SP3-at használok.
De az Office 365 nem biztos hogy fut ezen a 1000 éves laptopon. Vagy csak az aktiválási kódja kell? Aktiválást pedig így csináltam. Regedit. HKLM/Software/Microsoft/Office/12.0/Registration/ Itt két kulcsot kellett törölni. Az egyik DigitalProductID a másik kulcs pedig a ProductID Utána egy Xml fájlban kellett megváltoztatni az AlwaysInstalled ->NeverInstalled-re változtatni. Lehet, hogy ez a probléma? Van jobb aktiválási modszer, amihez nem kell internet csatlakozás?
Ha ezt előbb írod, én is megértem! De információ hiányában mindenki csak találgat! Segíteni akartam, nem bosszúságot okozni! Bocsáss meg, hogy belefolytam!
Nyilván a gép felbontása a monitor natív felbontására (FullHD) van állítva, az Intous táblán nem tudok felbontást állítani és PS, SketchBook, stb programokban nincs is vele gond, OneNoteban az összes beállítást átnéztem és felbontás ott sincs, sőt semmilyen erre vonatkozó beállítás. Nem sűrűn szoktam úgy megkérdezni valamit hogy előtte nem próbálok rá megoldást keresni... és most ne vegyem trollkodásnak, hogy állítsam fentebb a "gép" felbontását? Utoljára szerkesztette: Hecker007, 2015.04.02. 17:20:16
Milyen képfelbontást? OneNote beállításai közt nem találtam ilyet, a tabletes verzió az teljesen jól működik az asztali meg nem... Ha tableten írok vagy rajzolok valamit kézzel akkor az a gépen megnyitva is jó, de fordítva nem, az összes vonal recés
Egy kis segítséget kérnék. Van nekem egy régi-régi laptopom, amin még a hálózati kártya sem működik, így semmit sem tudok frissíteni rajta és Win Xp és Office 2007 Enterprise fut rajta.
Olyan gondom van, hogy az Office-m olyanra váltott mintha nem tudom ki jártas a Visual Basic programozásában de az enabled tulajdonság false értéket vett fel. Vagyis nem tudom elérni az eszköztárat, és a menü rendszert sem. Szürke színű lett.
Rendesen feltelepítettem beírtam azt a 25 karakter hosszú kódot el is fogadta, de mikor elindítottam valamelyik modulját akkor kiírt valami aktiválási ablakot hogy nincs aktiválva.
Az interneten találtam valami aktiválásról szóló videót és az alapján meg is csináltam működött is egy darabig, de mikor elkezdtem nézegetni néhány letöltött excel és word fájl-t és utána történt ez a fent említett eset.
Azt szeretném,hogy tudja-e valaki hogy milyen probléma lehet ez.
Előre is köszönöm a választ.
Hi! Próbáld meg nagyobbra állítani a képfelbontást!
Huhh :) Nah közben rájöttem mi a probléma forrása. Fel volt telepítve egy un. Classic menu for Office és az zavart be kicsit. Gondoltam megosztom veletek, ha valaki hasonló problémával találkozik tudjon róla. Üdv.
Újra telepítés után is megmaradt a probléma. Kipróbáltam az Alt kódos technikát és azzal ír a kívánt a betűket, de nagyon időigényes így írni. Ilyen a világon nincs.... Esetleg valakinek valami egyéb ötlet?
Ja ez nekem is eszembe jutott csak gondoltam írok, hátha valami egyszerű beállítás van a dolog mögött.
Hi! :-) Én a helyedben újratelepíteném az Office-t. Sokkal gyorsabb mint hibát keresni! Valószínűleg vmi. kódlap keveredés lehet a háttérben.
Igen a többi ékezetes betű működik. Más gépen nem próbáltam de valószínűleg valami beállítás hiba lehet, csak ötletem nincs hogy hol lehet ilyen beállítani. Nincs valami "reset" beállítás az Office-on belül?
Nem lehetséges, hogy valami beállítás változott meg ebben a dokumentumban, és mentésre került?
Üdv. Egy nagyon különös problémám akadt az Office 2007-es verziójában. Egy már elkezdett dokumentumban nem tudok ,,ő" és "ű" betűket írni. Viszont ha egy új dokumentumot kezdek ott már megy és minden más helyen. Próbáltam nyitni egy újat és oda áthelyezni a már elkezdett írást de a probléma ugyanúgy fenn áll. Szakdolgozatot írok ezért elég macerás lenne a két betűt mindig copy-pastelni. Utoljára szerkesztette: Hunter32, 2015.03.12. 09:37:50
A dizájn ízlések és pofonok. A lényeg nem sokat változott a 2010 óta. Ami persze nem baj, hisz ami jó, azt minek bántsuk.