Én igen. Részt vettem egy supertitkos modkészítésben, ami a Doomsday engine alá rakta volna át az eredeti Wolf3D-t. A pályákat már valami fan rég átpalkolta a régi Doom engine-je alá (Wolfendoom), de a modellek és a programozási része még hiányzott. A modelleket én vállaltam be, s az összeset elkészítettem 3D-ben, ideértve az ellenfeleket, fegyvereket, ammo-kat, kincseket, díszletelemeket. Kínodan ügyeltem rá, hogy maximálisan visszaadja az eredeti rajzfilmes feelingjét, úgyhogy a Wolf3D-bõl kimentett sprite-ok voltak a Milkshape-hátterek (az animációknál is) úgyhogy rajtam nem múlt az ügy. A gond az volt, hogy ez egy kutyaütõ német brigád volt, akiknek bedolgoztam, s a mai napig nem fejezték be a mod-ot azzal az ürüggyel, hogy meg kell várniuk a Doomsday 1.9-es verzióját, ami még ezidáig nem jött ki.
Na mindegy, én learchiváltam a modelleket magamnak (ms3d kiterjesztésebn is) s most itt porosodik...sajnos.