Csinált valaki player modellt MilkShape-el „Jedi Knight JediAcademy”-hez?
Kéne a segítség!!!
Találtam hozzá tutorialt és a modellezés része is megvan de, azt nem írja le hogy a „.qc” fájt hogyan írjam meg.
Ha valaki csinált a Quake3 vagy half-life2-hoz modelt az tudja hogy legenerálás elõtt kel írni 1 .qc szöveges dokumentumot ami alapján lehet legenerálni a modelt eredeti kiterjesztésébe. Nem különb a GLM modellhez megírni ám mégis más, mert a TAG_ parancsokat és a *HIP_ eket más „$” parancs kategoriába kell írni és hiába írom meg a skint hogy honnan olvassa be ezt nem fogadja el.
PL:
// meshes (surfaces)
$mesh "h_face"
$skin "models/players/Fomarl/Face.tga"
$flags 0
$...
Ha valaki készített MilkShape-el vagy akár (max-al) modellt Jedi Knight vagy JediAcademy-hez kérném a segítségét