A sötét belső tereken kevés fényforrással valóban nehezen érzékelhető a különbség, de a nappali külső tereken ég és föld az eltérés. Havas tájjal a hóborította felületekről visszaverődő fénnyel főleg látványos. Összességében hogy hol ad és hol vesz el az élményből, az már erősen szubjektív, ahogyan a GamersNexus videója is mutatja... Bizonyos belső tereken furcsa lehet hogy sugárkövetéssel milyen sötét van, mivel az évek során megszoktuk a statikus megvilágítást és az általa biztosított irreálisan világos, de egy shooternél előnyös, jól belátható gamey környezetet. Sugárkövetéses fényforrásokkal pedig itt-ott világos van, ahol pedig nem világít semmi, ott marad a szinte koromsötét. Érdekes lesz látni, hogy a sugárkövetés elterjedésével a fejlesztők hogyan fogják a kívánt élményt megteremteni a realisztikusságot és az irreális de élvezhető gameységet, valamint a szándékos művészi céllal elkövetett túlzásokat balanszolva...