Kiganéztam az egészet, és alapjaitól újra felépítettem a scriptrendszert, meg néhány új dolgot is megoldottam.
Ezzel a következõket értem el:
-ai bugok java része kiiktatva (még rengeteg hajónál kell az energy systemet átírni, ami marha idõigényes dolog)
-damage fx bugok java része kiiktatva
-új ablativ armor rendszer, ami közben nincs látható sérülése a hajónak
-in system warp, vész megfordulás, vésztranszporter, hajó elhagyása escape podokkal, önmegsemmisítés visszaszámlálással
-bõvebb flottairányítás: kövessetek, célpontomra lõjetek, mindenki állj, stb... (és ugyanezek specifikus célbavett hajónak is)
-lehetõség rá, hogy egyes fajoknak legyen pajzson áthatoló torpedója (ezt még meg is kell valósítani)
-lehetõség rá, hogy több phaser sorral rendelkezõ hajók egy másodlagos tüzelési móddal egy második célpontra is lõni tudjanak, avagy ugyanarra a célpontra 2 fézersorból (és nem úgy, mint a V5-ben pl a Galaxy Uprated, hogy minden phasere lõ ami cél felé van)
- ütközési útvonalra lehet vezényelni a hajót (addig próbál ütközési pályán maradni, amíg all stop-ot nem nyomsz, vagy nem ütközik ténylegesen)
-mp3-akat lehet betenni a gamebe, amit a HUD-on lévõ mp3 lejátszó vezérel (lol)
-ja és ami a legjobb: új missionbuilder rendszer, sokkal részletesebben meg lehet tervezni már missionöket :) (köv hsz-ben bemutatok egyet)
Ezenkívül kész vagyok a teljes kligon arzenállal, és beállításukkal, szal elég jól lehet használni már õket is :)
Néhány újratextúrázás, modellcsere, fegyverrendszer módosítás...