Amiket írtál, az többnyire kontent kérdése. GTA V-ben pl. valaki külön lekódolta, hogy bizonyos ideig járatott motor leállítása után maradjon bekapcsolva a hűtés egy darabig. Ha csak épphogy beindítod a kocsit, akkor meg nem. Ezt valakinek le kellett ülni, és meg kellett írnia kód szinten. Miért tehették meg? mert dolgozott 500 ember csak ilyen apróságokon. (külön youtube videók vannak róla, hogy mennyi, amúgy elvileg totál felesleges apróságra figyeltek oda abban a játékban)
Egy ARMA esetében meg nem volt, aki a contentet legyártsa, holott abban az engineben is kb.bármit lehet. Jó példa erre a modder contentek sokasága, ahol olyan mechanikákat is beledolgoznak, hogy néha csak lesek...
Techdemók alatt én a siggraph és hasonló helyeken mutogatott demókra gondoltam, ez, amit most mutattak, már kézzelfogható kód, amihez elvileg 2021-ben bárki hozzáférhet majd. A techdemók sokasága amúgy - szerintem - csak azért nem kerül bele a mainstrembe, mert látványosak, de a játékélmény szempontjából leszarják, mert az egyszeri gamert nem érdekli, nem lehet vele profitot termelni.
Ahogy írtam, szerintem az új UE sem feltétlen a gmereknek szól, hanem a stúdióknak, akik ezentúl még könyebben tudnak majd nagyon látványos tartalmat letenni az asztalra, és gyorsabban onthatják a tartalmat, amit majd megvesz az istenadta nép.
Gondoljatok csak pl. a HDRI égboltokra. Mennyien tolják,mennyien vannak, mennyit lehet venni... miért? Mert relatíve könnyű gyártani a tartalmat. Reálisan bármilyen látványtervezőnek max 10-20 jó HDRI kell, és azzal letud mindent. Mégis mindenki aki gyártja a tartalmat megél, profitál.