Tisztelettel jelentem hogy a CANDY CTY 1246 típusú 6 kg-os 1200-as fordulatú felültöltõs mosógépem dobcsapágy cserélyét sikerült elvégezni.A gép szétszerelése nem veszélyes,a hajtás oldalon van egy levehetõ fedél.ezt két torx csavar fogja,alatta találjuk a szíjtárcsás meghajtást.ezen az oldalon még tudunk szerelni de atámasztóoldali csapágyhoz csak a gép szétszerelése után férünk hozzá.("olasz barátaink" megoldása!?) A hátfal leszerelése után meglátjuk a további irányt. A vézérlõpult két csavarját kivesszük,felemelve alatta még négy csavar fogja a tetõt.vigyázzunk mert a tetõkarimát "patent" körmök tartják.ezét hátrafele húzzuk meg az egészet és csak így tudjuk felbillenteni.A gép fedelét felnyitjuk és a gumitömítés alatt találunk hat db csavart. Ezeket kivéve függetleníteni tudjuk a dob gumiköpenyét és így már levehetõ az egész tetõrész.De még mindezek elõtt szét kell kötnünk az elektromos csatlakozokat.Ezek egyszerû kihúzhato dugaszok. Ha gondoljuk jelöljünk össze mindent.A programkacsoló,a vizbeeresztõ szelep, a motor,és a kijelzõ a vezérlõpulton.A vezérlõpanelt is lekellszerelnünk,ezt csak két csavar fogja.Itt találunk egy vékony kis víztömlõt ennek rugós bilicsét oldjuk és lehúzzuk ezt a csövet is. A kábelköteg patentbilincseit kinyomjuk a burkolatból és kifordithatjuk az egészet.A földelés vezetékeit is húzzuk szét ahol szükséges.Rugós bilincsek tartják a szívattyú és a vizbeeresztõ szelep tömlõit.Ezeket fogóval összenyomva tudjuk hátrahúzni,és a csövek lehúzhatóak lesznek.A gépet el kell döntenünk úgy hogy a hajtás oldal legyen felül.Kicsavarjuk az alsó teleszkópok tartóit,majd felül kiakasztjuk a két függesztõ rugót.Tulajdonképpen ezek tartják az egész dobszerkezetet a házban.A dob két oldalán betonsúlyok vannak,kicsit nehézkesen de ki tudjuk húzni a házból az egész szerkezetet.Az én esetemben a támasztóoldali csapágy ment tönkre a szimmering kopása miatt.(a csapágy vizett kapott és zajossá vált) A csapágyház kiszerelése innentõl már egyszerû,középen van egy csavar és körbe hat db,ezeket kiszedjük.A földelõvezetéket is levesszük. Belenyúlunk a dob belsejébe majd annak közepet erõteljesen megütjük.Így a csapágyház egy kissé kiugrik és kivethetjük.Gyakorlatilag ez egy mûanyag alkatrész amely tatalmazza a"6203"-as kétoldalú porvédõs csapágyat és a 22*40*7-es duplaélû szimmeringet. A szimmeringet csavarhúzóval óvatosan feszegetve kiemelhetjük.Ám ezután megakadunk ugyanis "olasz barátaink" úgy oldották meg a dolgot hogy az egészet egyben kelljen cserélni,vagyis a csapágy a mûanyag házból nem kiszerelhetõ,egybe van fröccsöntve.Ekkor kell alkatrészkereskedõhöz fordulnunk,vagy a garanciapapíron megadott szervízzel kapcsolatba lépni.A másik lehetõség,ha van esztergályos ismerõsünk akkor a szimmering felõli oldalon a csapágy elõtt van egy váll amit a csapágyig ki kell esztergálni.(kicsit a csapágyba is belekotorhat az esztergakés)Ezután könnyedén kiüthetjük a csapágyat.Az új csapágy behelyezése elõtt szúrassunk egy zégergyûrûhelyet a csapágy élé,és egy belsõ zégergyûrû behelyezésével biztosítsuk a csapágy elmozdulását oldalirányban. Mielõtt kiesztergáltatjuk a vállat méressük azt meg mert lehet hogy a zégergyûrû után kell egy néhány milliméter vastagságú távtartót is csináltatni hogy a szimering pontosan oda kerüljön vissza ahol volt.Egyébként a szimering egy bronzgyûrün fut ami a tengelyre van zsugorítva.Talán ez a gyorsabb megoldás ugyanis ha rendelni kell az alkatrészt az több hétbe is beletelhet,és hát a mosatlan gyûlik ugye.Na így járhatunk túl az "olasz barátaink" eszén. A visszaszerelés a fordított sorrendben történik.Egy tanács még a szekezet oldalán vannak szivacshasábok az ütõdés ellen ezek a szereléskor a szûkös hely miatt leszakadoznak.Célszerû ezeket leszedni és a végén duplaoldalu ragasztóval visszatenni.a másik tanács, a gépet mindig az oldalára és ne az elejére döntsük mert a nehéz szerkezet megnyomhatja a lemezburkolatot ami kívülröl meglátszódhat.Remélem tudtam segíteni annak aki ilyenre vállalkozik. jó birkózást.