Igen az AFR ( air fuel ratio) azaz benzin - levego kevereke nem jo. A greddy kompjutert beallitja a tuner srac, mikozben nezi az AFR kijelzot, hogy mennyi benzin-t nyomjon az injektor a motorba. A levego adott. Akkora nyomas van amekkora. Csak a benzin befecskendezesenek mennyiseget lehet valtoztatni. Alapjaraton olyan 14.7 kornyeken kene lennie az AFR nak. A szamlap 10. tol meg 16ig ha jol emlekszem. 10 a nagyon sok benzin. 16 pedig tul sok levego. Tul sok benzinnel szarul megy az auto. Tul sok levegotol meg felrobbanhat a motor. Mikozben nagyon nyomod neki olyan 11.5 korul kell lennie az AFRnak.
Most az alapjarat az 12 valamennyi ( tul sok benya) es nem birom vezetni mert az ora kiakad 10.0 nal tehat rengeteg benzint kap. Mikor nagyon nyomom neki akkor minden ok.
tehat lehet ujra tuningolni :(
De ezt nem gondoltam volna, hogy egy @#$% kipufogo valtozatatas miatt elmegy az AFR.....
Es igen, ezek a kompjuterek nem adaptivak. Sajna nem lehet nekik megadni egy AFR szamot, hogy na ez a cel es tokmindegy mi nem stimmel probald meg ugy valtoztatni a benzint.