Ezen a címen találjátok a PC Guru-s cikket, ami hivatalos forrásból származik. Itt olvashatjátok azokat a "nagy ígéreteket" stb.-t. Na mindegy így is úgy is végignyomom a játékot, mert szeretem a hangulatos, sztoricentrikus játékokat. Ha nem is ez lesz az úttörõ játék az AI és csapat intelligencia terén, akkor is egy jó kis, egyszer végigjátszható 3rd p. kaland játék.
Amivel szerintem jobban kiélezhették volna a horror elemeket a játékban az az ellenségek száma. Így, hogy rengeteg van belõlük, egy idõután csak egy szimpla lövöldözõs játék vállik belõlel. De gondoljátok el, ahogy az elhagyott anktartiszi támaszponton vagy a csapatoddal és a Dolog elõl bújkáltok, vagy azt keresitek (nyilván ezenkívül még lenne pár ötletes lõni való). Nekem igazán az 1. és 2. pálya hozta meg a várt hatást - az azigazi horror. Igazi bizonytalanság, félelem kúszik az emberbe a haláli csendben egy elhagyott bázison, amibõl az emberek eltûntek stb. stb. + még ehhez a morálos dolgok, amiket leírtam (olvastam). Garantáltan ez lenne az év játéka. Ezt vártam én igazából. És úgy gondolom, hogy nem megvalósíthatatlan, csak egyszerûen sürgeti õket a kiadási határidõ, amit pedig a kiadó szab meg - sajnos.