Szia Evil! Szerintem itt nem kétséges semmi sem! 1.:
NYUGODJ MEG!
2.:
Menj el a fogyasztóvédelmi panaszirodába ami a blahán van és ott elmondanak mindent ami ezzel kapcsolatos!
Sajnos én már ott törzsvendég vagyok, mert annyi szart vettem már hogy az hihetetlen!
Ha be kell adnod vizsgálatra ami szerintem igen valoszínû: mivel a két fél (a vevõ-te és az eladó(k)-a buzik)nem tud megeggyezni és ilyenkor ezt az utat kell járni akkor a vizsgálat 3hét kb.!
Szerintem semmiféle módon ne próbáld jobban tönkretenned, mert hidd el rájönnek, ki tudják mutatni! az informácios irodában elmondanak mindent!
hosszu az ut,de sajna ez van!
:(
sok sikert
U.I.:
Azt is megteheted hogy elmész az eladóhoz, megmondod nemi nyiltan és egyszerüen hogy olyan hibája van amely nem rendszeresen illetve nem mindig és nem egyfolytában jelentkezik, és megmondod hogy elmész a fogyasztóvédelemhez és ott majd elintézik!
A lényegh légy nyugodt,magabiztos ez sokkal elrettentõbb mintha ott kiabálnál vagy valami hasonló!
(nefelejtsd:ha valaki nem tudja mi a joga, mivel érvelhet azt az emberek ugy át*asszák mint a lovat!-engem kb már 10szer megprobáltak!Vajon ment nekik?-NEM!)