A kerítést az embereid pár sorozattal szétszedik. utána már be lehet menni a túszhoz beszélgetni - esetleg gránát a tússzal ellentétes oldalra.
Amúgy a Hummer ellen a kézigránát a legjobb ha áll.
Ha a 2. pályán, a radar után, a bázis felé tartva küldjünk ki egy embert (páncélban, ha csak Molotov-koktélunk van) gránáttal balra és a domb mögött álló Hummert szedje le. Ezután a bázison a BTR mögötti Hummer is szabadon elhozhatóvá válik - eladni jó lesz!
A 3. pályán, a dombon lévõ rezidencia után, a vasúti kocsiknál áll 2 gyerek, velük beszélve ( - magyar szinkron...), megtudjuk, hogy hol van egy szabad Hummer.
Itt, mielõtt lelõjük a fõnököt érdemes lehet aláaknázni a bázis bejáratának környékét, mert ha békén hagyjuk a 2 másik bandát, akkor a fõnök halála után egymásnak esnek és a gyõztes maradéka megjelenik a bázisnál. A bandaharc után volt, hogy 2 BTR-t és egy BMP-t is haza tudtam vinni -> érdemes a javítás/páncélozással takarékoskodni és nem az elsõ Hummerre elszórni a drága idõt...
(Hmmm, hogy mi mindenre emlékszem még évek után is...