Van valakinek tapasztalata Logitech Magyarországi szervizével (Miskolc, rma fixit). Hétfő este bejelentettem az oldalukon egy igénylést, jött az automatikus e-mail a teendőkről (futár 1-2 munkanapon belül jön, készítsem elő a csomagot úgy, hogy kell...) majd biztonság kedvéért küldtem nekik egy mailt, mert bizonyos dolgokat sem a Súgóban, sem pedig a leírásokban nem találtam. Már itt furcsa volt a dolog, mert egy ilyen nagy márka magyarországi szervizének ne legyen egy telefonszáma, amin lehet érdeklődni... Nem csináltam gondot ebből hétfő este, gondoltam kedden érkezik válasz a mailre. Semmi nem történt, szerda (ma) reggel viszont már jött az üzenet, hogy érkezik a futár. Na most én nem hiszem, hogy szívesen odaadnám a futárnak az egeret, hogy vigye el egy olyan szervizbe, aminek se egy telefonszáma, sem pedig e-mailre nem válaszolnak. Küldtem még egy üzenetet a rma fixitnek de semmi, majd lemondtam a futárt és egy újabb üzenetben a szervizeltetési igényemet is.
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy vajon én voltam ebben az esetben túl szkeptikus vagy ugyancsak nem megbízható a Logitech magyarországi szervize. Amúgy a probémám egy G303 típusú egérnek a nyomógombjaival van. Dupla kattintást érzékel egyszeri kattintásra, a jobb oldali gomb már szinte egyszeri kattintást nem is végez, a bal oldali egyelőre ritkábban csinálja ezt, de egy gamer egérnél - ugyebár mondanom sem kell - ezek a problémák használhatatlanná teszik.