Hmm.. Vegyél belõle egy 1.6-os, injektoros, de 8 (!) szelepes, háromajtós, kicsit fapados, szervós Opel Astra F-et :) Én ilyet vettem majdnem két éve tanulóautónak egy éves jogsival, 49ezer kilométerrel és tizenkét évesen, de annyira a szívemhez nõtt, hogy le se lehet írni. Már több, mint 45ezer km-t mentem vele mindenhova barátokkal (Erdély, Felvidék, Ukrajna, sõt még Oroszország is). Nagyon bírja a strapát. Pedig ma már megtehetném hogy anyummal közösen a Stilót használjam bármikor, és a kocsimat eladjam. Pedig már próbáltam párszor, de mindig arra jutottam, hogy minek. A stilót meg egyáltalán nem kedvelem, hiába erõsebb a motorja 30 lóval, hiába az esp, asr, minden szir-szar... nem jön be. Marad az Astra, amíg sok pénzem nem lesz.
Inkább azt kérdezném apudtól hogy cm3 helyett hány lóerõt enged legfeljebb, mert ezerkettesbõl van agyonhegyezett 80 lóerõ is, míg 1600 köbcentibõl van 72 lóerõ is (pl a kocsim, bár tény, hogy mikor még jártam régen gyorsulásokra vele, csak a 85 lóerõ feletti ellenfelek tudtak megizzasztani:). Nagyon széles skálán mozog a köbcenti viszonya a lóerõvel. Szerintem értékeld át a tanulóautó fogalmát, mert sokak szemében egy összetörendõ mazsolaautó lehet, én legalábbis így látom. Inkább úgy kéne szemlélni, hogy ni, lesz elsõ saját autód, akkor olyat kéne venni, AMIT MEG IS TUDOD BECSÜLNI, ÉS AZ AUTÓD MEGHÁLÁLJA! Évekkel késõbb meg szeretettel fogsz majd rá visszaemlékezni. Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy az 1200 cm3 alatti autókat nyugdíjasoknak találták ki, meg az ilyen kis motorhoz pici karosszéria szokott társulni. Az meg nem túl szerencsés..