Én csak azt tudom róluk, hogy egy undorító, átejtõs banda az egész cég! Gusztustalan, mit meg nem engednek maguknak...
A levélre, amit írtam nekik, a mai napig nem jött válasz, hiába adtam fel tértivevényesen. Már jócskán lejárt a feladástól számított egy hónap és mint szolgáltató cégnek kötelességük lett volna ezen idõintervallumon belül válaszolniuk!
Elmondani nehéz lenne, inkább idemásolom a levél tartalmát. Roppant tanulságos:
CovySoft Networks Távközlési es Informatikai Kft.
1181. Budapest, Üllõi út 365.
TÁRGY: RÁDIÓHULLÁMOS INTERNET
Tisztelt CovySoft Kft!
Panaszommal elsõ ízben Önökhöz fordulok.
2002 nyarán az Internetet böngészve akadtam rá a rádióhullámos internet-szolgáltatást hirdetõ reklámjukra. Minthogy jelenlegi lakóhelyemen nincs semmiféle alternatíva az analóg, kapcsoltvonali telefonos internet-kapcsolat leváltására, ezért a hír örömhírként hatott, s 2002. szeptember 23-án érdeklõdõ levelet írtam a honlapjukon megadott információs E-mail címre, az [email protected], mely levelemre másnap meg is érkezett a válasz. Eme válaszlevélben egy bizonyos Slebics úr tájékoztatott, hogy a CovySoft Internet-szolgáltatások megrendelésének leggyorsabb módja, ha E-mail-ben rendelem meg a szolgáltatást, s ennek beérkeztével már regisztráltam is megrendelési kérelmemet. A kiépítés idõpontját pontosan nem tudta meghatározni, de tájékoztatott, hogy hozzávetõlegesen egy hónapot vesz majd igénybe, míg cégük be tudja indítani a megrendelt szolgáltatást. Még aznap elküldtem e-mail levelemet, melyben megrendeltem a CovySoft Kft. 384/384 Kbit/sec sebességû rádióhullámos internet-szolgáltatását (továbbiakban: szolgáltatás) három éves idõtartamra, melynek árát cégük havi nettó 11.900 HUF-ban, továbbá az egyszeri belépési díjat nettó 19.900 HUF-ban állapította meg. Az ezt követõ hónapom reményteli várakozással telt el. Az egy hónap leteltével, 2002. október 24-én felhívtam ügyfélszolgálatukat a honlapjukon megadott 06-1/297-57-17-es számon, s érdeklõdtem a szolgáltatás kiépítésének pillanatnyi állásáról. Miután megadtam nevem, s címem, legnagyobb megdöbbenésemre munkatársuk közölte velem, hogy nem szerepelek még cégük megrendelési adatbázisában sem! Tehát hiába vártam szolgáltatásukra egy teljes hónapot. Slebics úr, s ezáltal a CovySoft Kft. félrevezetett!
A központos ajánlatára másodszor is megrendeltem a szolgáltatást, és csak ekkor tudtam meg azt is, hogy cégük egyik alkalmazottja a közeljövõben felkeres majd lakásomon mûszaki felmérés céljából. Így lett tehát megrendelésem tényleges idõpontja 2002. október 24. Munkatársuk az elõre megbeszélt idõben megjelent lakóhelyemen, elvégezte a felmérést, majd aláíratott velem egy „szándéknyilatkozatot”. Kérdésemre informált, hogy a szolgáltatás beindítása várhatóan újabb 3-4 hetet vesz igénybe. Ezen idõ alatt felbontottam szerzõdé-semet a telefonos internet-szolgáltatómmal, remélve, hogy cégük rövid idõn belül megkezdi végre a szolgáltatást. 2002 novembere újabb ígéretes várakozással telt.
Mivel a jelzett idõpontig nem keresett fel senki a CovySoft Kft-tõl, a kitolt várakozási idõ leteltével, november harmadik hetében újfent az ügyfélszolgálatukhoz fordultam. Ügyfélszolgálatos munkatársuk türelemre intett. Közölte, hogy „technikai problémák adódtak”, de elõre láthatólag három héten belül be fog indulni a szolgáltatás. Minthogy munkám nagy részéhez Internet-elérés szükségeltetik, ezért megválni kényszerültem egy-két hírszerkesztõi és egyéb jövedelemforrástól is. Újabb három hét…
December elején sikerült telefonvégre kapnom cégük egyik mûszaki alkalmazottját, Cser Gábor urat, aki a mûszaki felmérést végezte lakóhelyemen. Cser Gábor úr érdeklõdésemre elmondta, hogy „gondok adódtak az átjátszótornyok körül”, de nyomatékosította, hogy ha elõbb nem is, legkésõbb december végére MINDENKÉPPEN mûködni fog már a szolgáltatás. Cser úr hiába nyugtatott, én már nagyon aggódtam internetes keresetkiesésem további súlyosbodása miatt. Két hét elteltével, az ünnepek elõtt ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, ekkor cégük tájékoztatott, hogy ne is álmodjak december hónapban a szolgáltatás beindításáról, s következõ idõpontnak 2003. január 18-át jelölte meg (erre az idõpontra egyébként 80% esélyt látott munkatársuk). December végére a maradék Internetes munkavállalásaimat is fel kényszerültem adni, mely Karácsonyra nézve jelentõs anyagi nehézségeket okozott.
Természetesen hiába vártam, hogy a CovySoft Kft. a lassan már fél éve megrendelt szolgáltatást 2003. január végére beindítsa, mert ez továbbra sem történt meg. 2003. január 29-én újfent felhívtam ügyfélszolgálatukat, a már kívülrõl fújt számon. Meglepõ módon nevem megadása után a hívást fogadó kollégájuk elzárkózott a további válaszadások elõl, s közölte, hogy nem tud semmiféle információval szolgálni, sem a kiépítés idejére vonatkozóan, sem pedig a megrendelt szolgáltatás adataival, részleteivel kapcsolatban. Tájékoztatott, hogy a szolgáltatással kapcsolatos kérdéseimmel ne hozzá, az ügyfélszolgálathoz (ahogy az legutóbb még magától értetõdõ volt), hanem Cser Gábor úrhoz forduljak, akit -persze mondanom sem kell- „jelen pillanatban nem tud kapcsolni, próbáljam másnap”… Tehát következõ nap, január 30-án újra próbálkoztam, s legnagyobb megdöbbenésemre az akkori ügyfélszolgálatos informált, hogy a fent említett személy még a szabadságát tölti(?). Munkatársuk tájékoztatott, hogy ha meghagyom nevemet, s telefonszámomat, továbbítják azt Cser Gábor úr felé, s amint lehetõség nyílik rá, Cser úr vissza fog hívni. Természetesen mondanom sem kell, hogy a mai napig hiába várom a CovySoft Kft. hívását…
A mérleg tehát:
• Rádióhullámos Internet-szolgáltatásukat lassan fél évvel ezelõtt, 2002. szeptember 24-én rendeltem meg e-mail-en keresztül.
• Megrendelésemet egy hónap elteltével, 2002. október 24-én regisztrálták a megrendelõi adatbázisukba.
• 2002. november 6-án egy újabb biztosnak tûnõ ígéret hatására felbontottam szerzõdésemet az addigi internet-szolgáltatómmal, s így a további ígérgetések hatására már több mint negyed éve nem tudom végezni munkámat az Interneten. Ezen okból kifolyólag jelentõs anyagi kárt könyvelhetek el.
• A folyamatos ígérgetések, halogatások ellenére a mai napig, 2003. február 20-ig nem történt meg az Internet-kapcsolat kiépítése, a szolgáltatás megkezdése.
• A CovySoft Kft. megelégelve állandó érdeklõdõ telefonhívásaimat január 29-én egyszerûen lerázott.
Támaszkodva tehát a 2002. október 24-i, a 2002. november 18-i, a 2002. december 4-i, a 2002. december 16-i, a 2003. január 29-i, a 2003. január 30-i, valamint a 2003. február 7-i telefonbeszélgetéseinkre, újfent megkérem Önöket, hogy haladéktalanul indítsák be a megrendelt internet-szolgáltatást. A szolgáltatás beindításának idõszerûségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy az elmúlt négy hónap alatt súlyos keresetkiesést szenvedtem el, mivel a CovySoft Kft. a megrendeléstõl számított negyedik hónap végéig sem volt képes beindítani a szolgáltatást.
Örülnék, ha levelem meghozná a kívánt eredményt, a szolgáltatás azonnali beindítását, mely mindkét félnek hasznára válna, s megelõzné a további úgymond: „bonyodalmakat”. Beláthatják Önök is, hogy a helyzet már tûrhetetlen, a kiépítés nem várathat tovább magára.
Szolgáltatásukat ugyanis nem ingyen, vagy baráti alapon rendeltem meg, hanem fizetnék érte!
Válaszukat természetesen levél formájában várom.
Tisztelettel:
sátöbbi... A levelet 2003. február. 20-án adtam fel, melyet rendben kikézbesítettek. Azóta semmi...
Mivel kötelesek lennének válaszolni, fontolgatom, hogy panaszomat a levéllel és az átvételi igazoló szelvénnyel együtt benyújtom a Fogyasztóvédelmi Fõfelügyelõséghez. Érdekes módon a regisztrációm óta névre szóló reklámanyag-hegyek érkeznek folyamatosan az ország minden tájáról....