Hát ennek is vannak elõnyei és hátrányai. Vannak elõnyös tulajdonságai aerodinamikai részrõl, de szerkezetileg sok a probléma vele, és az oroszoknak sem úgy sikerült megvalósítani, ahogy eredetileg akarták. Az elsõ terveken még "Teljes Cannard"-elv érvényesült volna, tehát az elõrenyilazott szárny a gép hátsó részén, az orron pedig egy kacsaszárny (vezérsík) - valami olyasmi, mint az X-29 volt. Aztán annyi probléma lépett fel a tesztek során, hogy a végén egy ilyen vegyesfelvágott lett: elöl a kacsaszárny, "középen" az elõrenyilazott szárny és a gép farkán van két csökevényes vizszintes vezéssík.
Mindenestre ha sikerül végigvinni a tervet (amiben a magas költségek miatt én nem vagyok biztos), akkor ez lehet az elsõ rendszeresített elõrenyilazott szánryú repülõgép (a német légierõben is kisérleteztek elõrenyilazott szárnyú gépekkel, de azok megrekedtek a tesztgépek szintjén, mivel egy elõrenyilazott szárny esetében nem mûködnek a hagyományos irányítási metódusok - az X-29 esetén pl. 3 számítógép feladata volt a különféle kormányfelûletek irányítása).
Mindenestre nem túl népszerû az elõrenyilazott szárny koncepció, a jelenlegi gépeknél a hagyományos hátranyilazott szárny, vagy a deltaszárny mellett döntöttek - a JSF tenderre sem neveztek be elõrenyilazott szárnyú gépet...