Eljutottunk idáig: az FFG bemutatta a Genesis prototípusát, ami egy 40 tonnás diesel-elektromos hibrid meghajtású 8x8-as gumikerekes APC / IFV. A jármű diesel-generátora segítségével egy nagy méretű akkumulátort tölt, ami a nyolc, kerékagyba szerelt elektromotort táplálja. A jármű sík terepen 40km/h sebességgel 150km-t tehet meg tisztán elektromos meghajtással, míg 60km/h sebesség esetén 600km-es hatótávolsággal bír. A jármű az akkumulátorrendszere miatt nem rendelkezik APU-val, a fedélzeti rendszerek hosszú órákig táplálható probléma nélkül. A személyzet 3+10 fő, és egy személyzet nélküli Kongsberg toronnyal, 30mm-es gépágyúfegyverzettel bír. A kérdés persze a felár, de az FFG szerint ez nem jelentős, ráadásul az üzemeltetés szintjén megtérül, hiszen nincs szükség erőátvitelre, sebsebégváltóra, kardántengelyekre, stb.
Az FFG a járművet demonstrációs céllal építette meg, elmondásuk szerint a meghajtás szabadon skálázható 4x4 vagy 6x6 (vagy akár 10x10) szintre is.