Pont irtad, hogy nincsenek olyan jol eleresztve, ezért én nem gondolnám, hogy van arra energiájuk, hogy párhuzamosan futtassanak 2 vonalat egyet a nyilvánosságnak egyet meg titokban.
Sztem sziriába is ezek a gépek küzül küldek párat , nem pedig egy olyat ami eddig nem láttunk.
Ahogy a F22-es képen is látszik, a csavarok csak a szerelő nyilásoknál vannak, máshol nem látni semmit sem, mig a Szu57esnél a törzskeret rögzitéseit is meg lehet figyelni és minden egyes külön panel helyét . Sehol nem lehet felfedezni nagyobb területeken kevlár vagy kompozit elemeket amik ragasztással vagy más nem csavaros rögzítéssel lenne feltéve.
Azt meg megint nem hinném, hogy ez most csak azért van , mert proto gépek és a széria gépekre majd kompozitbol készitik el az elemeket , mert ahhoz megint idő pénz és tesztelés kellene, hogy a megváltozott súly és anyagjellemzők hogyan viselkednek.