örülök, hogy lett valami, csak megint pont egy olyan tipus amiből alig repül még valami, eddig max 10 gépre van megrendelés abbol, talán 3-4 repül.
Egyelőre mi vagyunk az egyetlen aki KC verzióba kértük, amiről tudni, hogy a KC azért változott csak C-re mert a Boeing kiszállt a buliból, aki a tanker képességet fejlesztette volna, így ezt dobták is ezután, kíváncsi leszek, hogy a brazilok, hogy fogják befejezni a Boeing nélkül csak nekünk csak erre a két gépre.
Ha ez nem lenne elég a típus gyerekbetegségeit is nekünk kell majd kitapasztalni és ha valami lesz akkor az egész flotta állni fog.
Pár héttel ezelőtt megjelent a közlönybe egy pályázat ami személy és teherszállítást légi és vízi úton történő lebonyolítására vonatkozott.
A vizit még csak megértem, de a légit az már furcsállom, hogy a 2 A319 és a két falcon mellé hova kell még személyszállítási kapacitás?
ugye megvettük az A330ast teherszállításra is
oké az nem desszantolható, de a C17esek is ott vannak és emellett beszálltunk a multi cargo egységbe is a németekkel karöltve az A400M ekkel is.
szóval 3db A400M+ 1dbA330as+3db c17 teherszállító kapacitás mellé, most a 2db KC390es is.
A 2db A319+2 falcon a személyszállításra. akkor ezek mellé még minek plusz külsőstől bérelni is?
Mi változott, hogy az eddigi Ancsa kapacitással is elégséges volt és most a plusz gépekkel sem elég ?