Sokan nyilatkoznak tompa ütésrõl vagy ostorcsapásszerû fájdalomról, amit a felfokozott harci állapot, a kavarodás, adrenalin, hirtelen fájdalom miatt nem feltétlen tudnak azonosítani.
A lövedékek gyakran eltörnek és a becsapódás irányától függetlenül okoznak távoli sérülést, ugyanez igaz, ha egyben marad a lõszer, mert deformálódik.
Így egy ólommagvas esetén lehet nyakon lõnek és két araszra a mellüregedbe kerül a lõszer. Acélmagvas esetén pedig láttam olyat, amikor seggbe lõttek valakit, kisujjnyi bemeneti sebbel, combközépen pedig két kimeneti tenyérnyi sebbel...
Nagy pályák? A keleti front híres volt arról, hogy közös megegyezéssel gangokban, gyártelepen folytak....
Én nem szeretnélek rábeszélni a RO-ra. Másnak inkább mondanám, hogy a fõmenûben a practice gombra klattyolva játszon egy kicsit a botok ellen, egyszerûbb pályákon, kipróbálva a fegyvereket, mozgást, támadást, védekezést, ismerkedve az egyenruhákkal, gyakran megnyomva az "O" gombot, hogy ismerkedjen a térképpel, realizálja a pontokat.
Nem fog a RO mindenkinek bejönni, ez más mint egy "arcade fps". =)