Nekem is sokáig volt junior kártyám. Nem tudtam, hogy meddig használhatom, gondoltam, majd ha lejár akkor vagy értesítenek, vagy küldenek egy másikat. Nem sokat tévedtem, küldtek egy másikat, ami persze már nem junior volt. (pontosan nem tudom, hogy mikor történt ez, tehát nem vagyok benne biztos, hogy a kártya 24 éves korig használható)
Az új kártyához megemelt havidíj járt, nõtt a számlakezelés, az sms díj stb. összege. Sokkal többet emelnek le most a kártyámról, mint azelõtt. Sokszor gondolkodtam rajta, hogy váltanom kellene, de ahhoz érdeklõdnöm kellene más banknál és a sajátomnál is egyes számlák tarifáiról.
Azt viszont felháborítónak találom, hogy a megkérdezésem, illetve a tájékoztatásom nélkül tettek át egy jóval drágább számlacsomagba. Véleményem szerint ez nagyon nem tisztességes.
Lehet, hogy ezért tûnt fel számomra most a Budapest Bank új reklámja, ahol az mondják, hogy majd kérdeni fogják az ügyfeleket az igényeikrõl. Ez egy pozitív változás lenne a hitelintézetek világában...