Én sohasem dolgoztam bankban. Csak "felhasználója" vagyok a bankoknak. A felhasználóbarátság nem lenne egy rossz dolog, már ha létezne bankok és vendégek között. De nincs. Bemegyek a bankba, talán visszaköszön a gorilla kidobófiú, majd húzok egy számot. És várok. És várok. És még mindig várok...
Az egyik ablakban jópofizik a nõ a vendéggel: - és mi van a nagylányoddal?
A másik ablakban egy másik ügyvezetõ éppen rendet rak az asztalán. Az egyetlen egy tollának keres már 10 perce helyet.
A harmadik ablaknál az illetõ a monitorját nézi, le merném fogadni, hogy facebookon van, de tegyük fel, hogy nem, nem a vendéggel foglalkozik.
Végre odahívnak az ablakhoz, sablonszerû szöveg társul az unott fej mellé, miközben hülyének nézik az embert. Tudatlanságát kihasználják, esetleg ha joggal megy vissza (pl. a kérése ellenére nem végezték el a mûveletet - velem állandóan elõfordul) még õ kap leszúrást, hogy nem intézkedik idõben, vagy nyomatékosan.
Van még valakinek kérdése miért nem szeret az ember bankba járni?