szerintem meg lehetne támadni jogilag a dolgot ha szép szóval nem megy.azért kötnek az internetszolgáltatók 1-2 éves szerzõdéseket,mert általában a bekötési/szerelési költséget és a modem árát nem kérik el az ügyféltõl(marketing fogás).az erre fordított pénzt viszont busásan beszedik az elõfizetési díjból.meg persze azért hogy nem térj át addig sem a konkurenciához, még ha esetleg az idõközben elõnyösebb is lenne.viszont ha elköltözöl, és az új helyen a régi szolgáltató nem tudja biztosítani a szolgáltatást, akkor elég furcsán hangzana, hogy fizetned kell a semmiért.olyan kereskedelmi szerzõdés jogiolag nem létezhet,ahol szolgáltatás igénybevétele nélkül is ki kellene fizetni a szolgáltatás díját, az ilyen szerzõdés bíróság elõtt támadható, és érvénytelen,módosítandó.nem eltartási szerzõdést kötöttél a drávanettel.de mindenképpen neked kell utánajárni a dolognak, mert õket csak az érdekli hogy fizess, mindegy hogy jogosan vagy jogosulatlanul is szedik be a pénzt.elõször is küldj nekik egy ajánlott levelet(a másolatot tartsd meg) amiben leírod nekik a problémádat, és közlöd, hogy csak az elköltözésed hónapjáig a megkezdett hónap arányos(mondjuk fél hónap)díját vagy hajlandó kifizetni, a többi hónapot az alábbi okok miatt nem.erre valószínûleg küldenek majd egy választ, amiben felszólítanak, hogy ki kell fizetned a teljes összeget, blablabla rutinból, hátha bejön.mikor megkapod, azonnal küldj egy panaszlevelet a fogyasztóvédelemhez a leveledet meg a választ csatold.ha pozitív választ kapsz, akkor minden ok, visszamész vele a drávanethez, bemutatod, és meg fogják szüntetni a szerzõdést.negatív válasz esetén(nem valószínû)indíts pert ellenük.