(GenGamers) Az amerikában lihegõ Parallax Art Studio teljes gõzzel dolgozik Liquidator címû akciójátékán. Oroszos nevû és Jagged Alliance hívõ fejlesztõjük - Alex Denisov – válaszolt a interjúkérdésekre. A projekten 60 ember dolgozik. Ennek a létszámnak legalább a fele programozó.. 2004. áprilisban kezdték meg a játékelemek beépítését a már készen álló, saját fejlesztésû 3D motorjukba. A Liquidator története három párhuzamos világról szól, melyekbõl teleport kapuk rendszere vezet a mi világunkba. Szörnyek fertõzték meg a párhuzamos világokat és már a teleport kapuk ajtaján dörömbölnek.
Különleges kommandót vezényelnek az átjárók lerombolására. Sikertelenül. Az összes katona otthagyja a fogát. Téged küldenek következõnek. Feladatod, hogy megakadályozd a szörnyek átlépését világunkba. Már kezdetben megkapod az összes fegyvert, de muníció a durvábbakhoz csak késõbb lesz. A játék érdekessége, hogy nem véres. Ha megsemmisítesz egy szörnyet, akkor az eltûnik és újjászületik valamelyik párhuzamos univerzumban. Emiatt mindegyik NPC halála és újjászületése speciális esemény, mert a leirtott karakterekkel, illetve valamivel, ami távolról hasonlít rájuk, találkozhatsz másik világban.
Szörnyektõl megtisztított pályákon szabadon mozoghatsz, ami fontos, mert a teleport berendezések összes akkumulátorát meg kell semmisíteni a ’továbbjutáshoz’. Multiplayer nincs. A képeken látott 3D motor négy éves fejlesztés eredménye, minden új NVIDIA és ATI kártyákon bemutatott grafikus effektet támogat és annyira bonyolult, hogy nem adnak ki hozzá MOD eszközöket.