Nem mindegy? Most õszintén, mitõl izgalmasabb az, hogy pl. F1-ben a verseny 50%-ban fékeznek, hogy nyolcvannal vegyenek be kanyarokat?
Aztán ott vannak a hibák. F1-ben hibázik valaki, kicsúszik, levág egy kanyart, vagy megy tovább gond nélkül, vagy beragad a kavicsba, nagyon ritkán történik baleset. De ha egy "nagy oválon" hibázik valaki, annak ronda következményei vannak, ettõl is sokkal feszültebb a Nascar versenyek légköre.
A kitartásról meg nem is beszélve, F1-ben a versenyek többségében csak autókáznak, csomó helyen lehet lazítani, biztonságra menni, kanyarokban kifújja magát a pilóta, és a szuper technológia miatt, alig kell valamit csinálni az autóval, hogy menjen körbe-körbe. És nincs meg a 40+ hatalmas motor üvöltõ visszhangja az aránéban, ami szintén õrjítõ lehet.
Egy ilyen Trulli beülne egy 500-as nascar futamra versenyezni, szerintem a felénél úgy szednék ki ájultan az autóból a saját hugyából...