volt szerencsém múlt héten 2x is 780km-t vezetni 1-2 rövid megállóval
8-9 óráig tartott, és mindkettõ után úgy szálltam ki az autóból, hogy remegett a belem is az idegi kimerültségtõl, pedig csak 500km-t mentem sztrádán 150-es átlaggal, és semmi tétje nem volt annak, hogy hány autót elõzök meg
most akkor képzeld el ugyanezt, csak 150 helyett 300 az átlag, az idõ 4 óra és nincs közben nyújtózkodás, redbull, capuccino stb, és elõtted-mögötted 20-20 egy tonnás 7-800 lóerõs vas dübörög, minden irányban van max fél méter helyed, és ha csak egy pillanatra rossz helyre nézel, könnyen lehet, hogy az intenzíven ébredsz fel egy hét múlva (ugyan nem nascar, hanem indy, de ugye pont így járt szegény Zanardi)
hozzátenném, hogy nincs féklámpa, vagyis ha valaki elõtted 200 méterrel lassítani kezd és te épp nem vagy formában, 1 mp alatt a falon vagy a másik autó "anyósülésén" találod magad
egy évig nascaroztam online, és azóta SEJTEM, hogy mit jelent "körözgetni órákig egy oválon", hát hidd el, nem Monaco a kihívás, hanem Bristol (800 fél mérföldes körrel) vagy Daytona, ahol ha egy pillanatra leveszed a lábad a gázról, integethetsz a többieknek, és akár mehetsz is zuhanyozni, mert többet nem "szállsz fel a vonatra"