A TVk sajnos csak a piaci igényeket nézik, azt már nem hogy a mai (öngyilkos, gyors, torz, béna/legjobb -ki hogy látja-) társadalomban óriási morális/erkölcsi felelõsségük van (,jogilag persze semmi). Mo-n átlag 3-4órát nézik a TVt, fõleg a tinédzserek ill az alacsonyjövedelmûek de a többiek is sokat..
Az nem baj ha a szexualitásról beszélnek, de abban a stílusban ahogy a délutáni Mónikasóban, Balázssóban v a Barbarasóban teszik ezt az nem okító, pozitív hatással van hanem ellenkezõleg ezek a mûsorok rombolják az erkölcsöt, butítanak, álpéldaképeket állítanak, a hozzátartozó reklámok pedig tömeget manipulálnak. A Dél-Amerikai, amerikai, német.. sorozatok pedig a általában a fentieken kívül lelki függõséget is okoznak már az átalagfogyasztónak is (hiszen 2millióan nézik ezeket is).
Ez egy hosszú szisztematikus (de valszínû nem tudatosan egymásraépítve) tömeges agymosás aminek a célja a nagyobb ELADÁS. Ma ez a jelentés többet ér bárminél. A mutinacionális cégeknél, trösztöknél, zaibatsuknál nem számít más csak ez. S nem fékezi a vállalatokat szinte semmi hiszen általában nagyobbak mint egy állam aminek politikusait simán megveszik kilóra.. ez van.
A többmilliárdnyi agymosott birka meg csak dolgozik, fogyaszt (sokpénzért), dolgozik, fogyaszt. S nem a barátaival viccelõdik szalonnasütés közben, hanem annak örül hogy Zsoltika aszonta Segalnak hogy cicamica. :D Meg azért izgul hogy Jose Alvarado összejön-e a 234dik nõjével, aki férfi volt s most leszbikus de meggondolta magát.. Jose persze Armani öltönyben feszít, egy olyan országban ahol milliók éheznek s a lánygyermekeket kiteszik az utcára..
Segalnal is azért a nézõk többsége magasabb IQval nézi a mûsort, mégis az õ (v társai) világképérõl van szó órákon át fõmûsoridõben,, Ez már durva.