Pixi..telejs mellszelesseggel kiallok melletted+a PS1-es megvédését meg alapban köszönöm; épp most tolom GT2-öt PS1-en! :-) (csak ez a konzolom van... :-D)
Naszoval, aki nem ért egyet, az csukja be a fülét/szemét; de az egesz uj NFS széria egy nagy parasztvakitas; egy csili-vili szutyok; a fizikai modell meg egyenlö egy vazelines-téglaval... :-D Azon kivül, h. eleg régota lop az NFS (eddig lopott ps1-en (porsche...) a Ridge Racer4-böl, a GT-böl, minden platformon a Test Drive-tol a rendörös üldözest, NFS-U-ban a Midnight Clubbol...Szoval eredetiseg nuku, a hüle négerzenetel(?ZENE?) behanyok; a nagy "pozitivum"; h. csili-vili, vazze milyen neonfény; slow-motionben is lehet kanyarodni; hatha valaki alapban nem tud...mellekesen megjegyzem, h. anno C64-en a PIT STOP-ban volt ilyen fizika... :-D
Jah, vegyünk pl. 1 GT-t...minden durva kanyarnal parazol picit, utana meg annal nagyobb élmény, ha sikerül nagyjabol jol kijönni belöle; 1 ütközesnek is sulya van; ha nekedmennek, csökken a tapadasod; ha nagyon összetömörültök, parazhatsz picit; . nehogy elcsesszek egy nekedmenéssel a kanyarod; stb.-stb...És érzed a kocsi sulyat...NFS-MW - neked megy öt rendör; és nem "érzel" semmi fizikat, csak csapodnak egymasnak a billiárdgolyo-fizikaval megaldott fentebb nevezett téglák...
Vártam az NFS-MW-t, hogy hatha visszahozza az NFS becsületet az Underg. sorozat utan; de nem sikerült neki...