Hát azért a fene nagy realitáshoz lenne egy-két szavam... Szóval marha jó, hogy ezerrel berohannak elém a kedves társaim ami ebben a játékban kb. tízszer olyan idegesítõ mint máshol. Akkor megtörtént, hogy berohannak a gránátom elé és visszapattan a hátukról. A hatás garantált. A terroristák pedig egyáltalán nem lövik le a túszokat. Embassy küldetés Red One. Sim. mód!!! Amikor benyitsz a nagykövet szobályába békésen van idõ becélozni a szimpla túsz mögötti terrort egy pontos lövéssel kinyírni ÉS EZ UTÁN még lelõheted a nagykövetet abajgató fõterrort. Realitás?! Hehe...
Az idõ abszolút nonszensz módon van meghatározva. Ki van zárva, hogy valaki ezen belül megcsinálja a küldetést és ez azért mindenképp mutat valamit! A társak néha teljesen idióta útvonalakon rohangálnak ami szörnyen idegesítõ!
Ráadásul belemennek olyan tûzharcokba, hogy szépen lelövetik magukat és már buktuk is a küldetést! Vagy véletlenül szorongatott helyzetben lelövik a túszt és már buktuk is a küldetést... És ezekrõl a játékos egyáltalán nem tehet! Sokszor érezetem úgy mintha csak szop@tna a játék, de valószinûleg csak túl keveset tesztelték! Amúgy a koncepció tetszik csak a megvalósítás...