Az ifa gyenge egy komolyabb siratófalhoz,hiába jó terepjáró egy tátra v. bármi magasabb fokozatban üveghangon feljut,az ifával alacsonyabb fokozatban kisebb sebességgel esély sincsen a feljutásra!Nagyobb sebességgel meg az történik,mint a 130'-as videón.
Komoly truck-triálon hol használják?
Az ifa még 70'-ben mikor 100-as skodákkal együtt 40-el mászták a dombokat tökéletes volt fuvarozni,de most már az a helyzet hogy majdnem minden második személyautónak nagyobb a lóereje.
Meg az ifák is öregednek közben és fogy a lóerõ.
Közlekedésbiztonságilag lassan potenciális veszélyforrásá válnak.
Normális gyártók évrõl évre növelik a teljesítményt csökkentik a károsanyagot,és az ifa mit fejlõdött 30 év alatt?Semmit!
A zöldkártyát csak úgy kapja meg bármelyik,hogy trükköznek a mérésnél!
Nomeg az olajtócsákról ne is beszéljünk,ahol ifa parkol ott 200 évig garantáltan nem nõ fû!