1) Magyarországon egy trabant is megkapja a zöldkártyát,ergó ha valami megkapja az még lehet attól KÖRNYEZETI KATASZTRÓFA.
2)A jelenleg futó ifák 99%-a olajsáros,füstöt okádó, jó ha fék van rajtuk.Ez természetes is,mivel kényszrûségbõl tartják õket!
Ausztriában próbálnánk meg egy olajtól csillogó karterû/elsõ futómûvû teherautót levizsgáztatni!
/Barátnõm osztrák apjának a passatját grazban csak úgy engedték át,hogy az ÖSSZES fékcsövet ami az autón van kicseréltette./
Talán egyedül a tüzoltóság kivétel,mert ott unalmukban a tüzoltók babrálgathatják-gondolom,és alig van bennük kilóméter,garázsban áll stb.
Amelyikkel fuvaroznak az mind legatyásodott,mivel öregek,és csak termeljen minnél tovább,minnél többet,nálunk a fuvarosok 7-8 tonnát raknak rá,és az már balesetveszélyes.
Ha lehetne kapni újonann,akkor beszélhetnénk jó állapotú példányokról!
Tõlünk nyugatabbra pont a mûszaki vizsgával kényszerítík rá az autósokat/fuvarozókat hogy modernizáljanak.
Ami ma átmegy nálunk a mûszakin,lehet hogy 2 év múlva már nem,mert ott is bekeményítenek.
/Persze abból nem új teherautó lesz,hanem kidõlnek az ifások,esetleg vesznek egy 8-10 éves nyugatit vagy talán piros rendszámot még kaphatnak-'szociális érzékenységbõl'./