Miért kéne nagyobb? Pl.: (egy gyártótól lévõ mocik - legyen VW).
2.0PDTDI 140LE/320Nm vs. 2.0FSI 150LE/200Nm
Mindkettõ új moci van köztük 10LE difi, de ugye nem kell ecsetelni, hogy melyik a durvább.
Ha mégis, akkor ki kell próbálni. Nekem a dieselbõl van és elhiheted, hogy autópályán 100-ról 180-ra nem nagyon tudná a benzines tartani a lépést.
Pont a múltkor akadtam össze egy 206RC-vel, kis tombolós suhanc lehetett, mert tolta magát nagyon, udvariasan elengedtem, legyen õ aki tolja az elõttem levõt, majd mikor azt nagynehezen letúrta akkor csodálkozott, hogy miért vagyok a seggében 180-ig. Pedig az 180LE asszem, viszont nuku nyomaték.
Na az egészet csak azért írtam, hogy egyezõ motorméretnél, egyezõ gyártónál (értem ezalatt, hogy a bmw dieselt ne vessük össze egy ford benzinessel vagy akármivel) a diesel a nyerõ, csak drágább. (És akkor a tuningról még nem is beszéltünk).